Plecarea

312 56 4
                                    


Mira&Cristalia :

Nu am mai stat pe ganduri si dusa ma fost.
Nu am privit in spate cu Andrew sau directorul dreaqu mai stie cum sa-i spun, tipa si ma implora sa ma opresc pentru a-mi explica situatia.

Insa am inteles ceva din asta si imi este de ajuns.
Insa tot insista, iar eu nu vreau sa-i aud toate cacaturile.
-Iubito! Iubire opreste-te si uita-te la mine te rog.
-Oare meriti? Si nu sunt iubita nimanui, ne-am inteles?
-Stii am avut incredere in dvs insa clar m-am inselat. Vream spuse si facu o pauza... sa va dau o sansa noua in iubire insa se vede ca aceasta idee este de domeniul trecutului.

-Te rog... doar asculta-ma atata iti cer...nimic mai mult . Se vedea in ochii lui cat de trist era , insa am si eu orgoliul meu.
-De ce tocmai dvs?
-Ce vrei sa spui?
-Crede-ti ca nu mi-am dat seama ca suntem suflete pereche chiar atat de proasta ma credeti?

-Nu asta am vrut sa-ti spun...
-Hmmm cat de jalnica am putut sa ajung in fata unui barbat pe care nu stiu nimic despre el. Daram aflat un singur lucru care ma dezamageste in comportamentul sau si anume este : Minciuna.

-In acest caz nu pot inchide ochii si nu imi pare rau pentru aceste cuvinte.
-Mira imi esti ca o sora, insa daca tu vrei sa ramai aici alaturi de alesul tau eu nu te pot tine legata de mine.
-Si eu nu imi voi parasi sora pentru mincinos, care abia astepta imi ia inocenta ca mai apoi sa ma arunce ca pe o carpa veche si uzata.

-Despre ce tot vorbesti acolo Mira, scrasni el din dinti furios.
-Eu niciodata nu ma voi folosi de aleasa mea pentru placerile mele carnale sa nu uiti asta.
-Esti a mea si cu asta basta! Te vreau langa mine, atingerea ma inebuneste chiar daca asta nu s-a intamplat dar exista si miracole pentru asa ceva.

-Edan are dreptate. Insa acesta nu este tot adevarul.
-Pe mine m-ai lasat rece si cu o inima zdrobita. Dar ascult, hai mai repede dle director ii scuipa ea cu venin

-Stii cat ma doare indiferenta si raceala din sufletul tau?
-Si pe mine minciuna? spuse avand lacrimi in ochi dar si le strse inainte sa inceapa ploaia lacrimala.

-Noi vream de fapt si de drept, sa va aducem in paturile nostre, insa de cand a-ti intrat pe poarta simturile noastre au luat-o razna si asa am uitat de plan.
-Si vreti sa va credem? le vorbi Mira cu o expresie de tebaga in pamant de rusine.
-Dar nu am ter...
-Eu am auzit destul! Haide Mira, spuse si o lua de mana pe unica sa salvare de la depresie.

Insa inevitabilul se intampla, si Cristalia a fost adusa la pieptul iubitului sau. Cu toate ca ea se chinuia sa se elibereze el mai tare o strangea.
-Nu vei pleca de langa mine. Stiu ca te-am mintit insa nu merit respingerea ta.
-Si atunci pentru prima data in istoria iubiri nu a primit o palma mare si dureroasa acesta luand-o in brate ca mai apoi cazand unul peste altul.

-Te iubesc frumoaso! Numai tu poti sa dai in mine, sa ma critici, sa ma certi, sa-mi impui unele lucruri. Cu alte cuvinte tu ma domini. Insa asta se intampla fiindca eu te las, in caz contrar pentru palma pe care am primit-o pana acum era pa.

-Esti a mea! Nu voi renunta la tine nici in maduva oaselor.
-Ai nevoie de mine, am nevoie de tine.
Ne completam unul pe celalat.
Nu uita, ii raspunse senzual, si incepu sa o sarute cu patima si mult dor.

-Doamne, esti mai dulce ca mierea, ai aparut in viata mea.
Sarutul dura cateva minute bune, insa din lipsa aerului Andrew rupse cu parere de rau sarutul.
-Dulce si suava ca un trandafir inflorit.
-In sfarsit te am si nimeni si nimic nu ne v-a putea desparti vreodata m-ai auzit iubito?

-Imi pare rau dle... insa m-am decis, asa ca am sa plec. Nu merit safiu mintita de cel pe care l-am iubit si inca il iubesc.
Cu toate ca nu pot fi sigura de sentimentele mele pentru dvs, un lucru este sigur.
-Acel cuvant te iubesc, acest cuvant poate nu este important pentru dvs insa pentru mine este.

-Poate nu acum... dar peste ceva timp ne vom reintalni cine poate sti.
Spuse si fugi spre masina, dand drumul la Guta- Eu sunt unul, numai unul.

Dragi mei cititori va multumesc frumos pentru atentia voastra,voturi, follow-uri ori comment-uri.Fara sprijinul vostru nu as fi ajuns atat de departe si va multumesc frumos din suflet. Va pwwwwp.

Luna And Alpha (VOLUMUL I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum