Andrew :
Nu imi vine sa cred, sunt un asa idiot...insa ea a avut dreptate cand s-a desparitit de mine sau mai bine spus, respins.
De 3 luni sunt mai sadic. Daca la inceput era sadic acum sunt regele sadicilor.Ucid pe oricine imi aduce aminte de printesa mea. Le-am spus clar ca trebuie sa ma lase singur un timp, insa ei ce au facut :
-A-ti auzit, sopti o sluga. Sora mea care este intendenta lui lady Elvira s-a certat cu bastarda aia de cum s-o numi ea.
La aceste cuvinte, sangele imi clocotea mai rau ca apa fierbinte, si m-am decis sa mai aud cateva barfe inainte de a face sacrificiul suprem, insa cand ama auzit o alta slujnica care ii tinea apararea m-am bucurat cel mai mult.-Bastarda esti tu cu sora ta asta e clar! ii spuse Amy.
-Dar tu cu cine tii! tipa Amanda sora intendentei.
-In orice caz nu cu oamenii snobi care se cred buricul pamantului asta e lege pentru mine, zambi triumfator.
-O sa muriti toti! cand lady Elvira v-a deveni regina, ma va pune ca doamna de onoare.-Da, da ce banc bun ai spus, pacat ca asta nu va merge cu noi.
-Iar in legatura cu lady Elvira, presimit ca altcineva ii v-a lua locul.
Si aseara am visat-o pe mama domnisoarei Cristina ca fiind regina ceea adevarata si nu facatura voastra de doi bani.-Gata! Pana aici! Nimeni nu o insulta pe lady Elvira si scapa nepedepsita.Si se duse spre ea inainte ca Aiden sa avtioneze.
-Tare curioasa sunt, sa vad cat o poate tine toate inselatoriile ei.Pana la urma am auzit de la surse ca ea a luat-o pe mama domnisoarei Cristina cat dansa era in ultima luna si trebuia sa nasca a dus-o departe in Italia. Pentru ca planul ei a fost sa-l seduca pe rege pentru a ajunge la putere.-Taci!
-Aaa deci asta e adevarul nu? Ei vezi, dintr-o mica barfa s-a ajuns la un adevar.Plus ca am uita sa iti spun ca ea este o printesa, iar lady Elvira este o impostoare.
-Insa ce va face cand regele v-a prinde drag de ea?
-Ii v-a pune otrava la fel cum a facut si cu celalate slugi care au vreut sa-i dea planurile peste cap?Si atunci Amanda se repezi la Amy insa in acel moment sosi Aidem impreuna cu capitanul garzii.
-Luati-o de aici! Tuna regele.
-Rege, se milogi impostoarea.Nu vedeti ce blasfemii a scos pe gura nenorocita asta , spuse uitandu-se urat la ea.
-Dar vai draga iti e frica de samburele adevarului?
-Coaja raului trebuie indepartata ca samanta adevarul sa incolteasca o noua lume.
-Vedeti ce v-am spus... trebuie ucisa pe loc, ranji la rege.-Nu mai beli fasolea la mine ca nu iti merge Amanda tipa din nou.
-Da... dar!
-Gura! Nimeni nu ii spune regelui ceaa ce trebuie sa faca mai ales slujnica sa. In cazul tau esti zgonita de pe aceste taramuri si nu mai ai vreun drept din cauza inselaciunilor pe care le-ai facut.
-Stii ce se intmpla daca imparatul v-a afla crudul adevar? I-a zii stii?-Normal ca nu ai de unde, fiindca tu imprena cu Elvira va bateti joc de coroana si popor.Ce sa mai zic de bietul rege care vrea nu vrea trebuie sa creeze o lwgatura cu creatura aia nenorocita.
-Va dau un sfat la toate trei : Nu imi stati in cale! spuse si ii ridica privirea.
Daca viitoarea regina Cristalia impreuna cu printesa patesc ceva luati-va adio de la viata voastra jalnica.-Deci fara deci cum v-am prins ca ele patesc ceva ve-ti fii arse pe rugul magic, inteles?
Si in acel moment toata lumea tacea fara ca macar sa pateasca ceva.
-Amy de azi inainte v-adeveni intendenta oficiala a perechii mele clar? tuna din nou regele.
Amanda o privi cu ura pe Amy, care de cand a venit aici, a fost si este favorizata regelui.Nimeni nu stie de ce insa in timp se v-a afla.De 3 luni stau in camera si meditez, insa nu sunt ca Aiden sa inebunesc.
M-am mai gandit, daca chiar va merge aceasta relatie insa raman in ceata cu unele lucruri care trebuiesc rezolvate.
Afundata in gandurile mele, nu realizez ca mama ma tot striga.
-Cristina trezeste-te! Te cauta cineva ma auzi?
-Daca nu e Dumnezeu degeaba tip la ea.
-Domnisoara Cristina, sunt capitanul garzii imperiale. Regele va astapta la palat asa ca va rog sa va pregatiti.
-Ma nebunule care esti... nu vin nicaieri.
-Cristina vocabularul te rog.-Gata! M-am saturat! Chiar daca l-am vazut o data pe imparatul hibrid asta nu inseamna ca vreau sa vin. Nu ma intereseaza cine e, atata timp cat ma lasa dreacu in pace.
Si in acel moment veni mama sa si ii povesti ca nu vrea sa-l supere.
-Da mama de unde il sti tu pe rege? intreba ea cercetatoare?-Poveste lunga...
-Am timp, spuse uitandu-se urat la capitanul garzilor.
-Uite... Cristina iti voi spune toate la timpul lor.
-Adica se poate deduce asta, niciodata nu?
-Crist... dar nu apuca fiindca o voce striga :
-Regele a venit sa vada ce se intampla de nu veniti.
-Altul la rand, isi baga o mana in par rasucindu-l in toate partile din cauza nervositatii.Dupa cateva minute, iesise cu cele 2 bagaje iar Amira ceea pe care o slujea cu credinta veni cu ea.
In fata conacului era o trasura minunata, impodobita cu pietre pretioase.In trasura erau doua persoane, cand se uita mai atent ii vazu chipul regelui si a domnitei Elvira.Regele cobora impreuna cu liana sa, si in acel timp, Cristalia veni sa vada daca fiica ei are tot ce-i trebuie.
Cand Andrew isi revazu sufletul pereche inebuni. Frumoasa lui statea si il privea rece acesta aproape scrasni de durere.-Iubire? i se adresa Elvira lui Andrew.
-Ce vrei! tuna el fara ca macar sa se uite la ea.
-Ea cine naiba mai e? se uita urat la Cristalia.
-O persoana prea inteligenta ca sa stea de vorba cu o snoaba mironosita i-o taia Cristalia.
Elvira pe moment nu isi dadea seama cine era, insa s-a uitat mai atent si de abia atunci a recunoscut-o.-Tuu... se balbaie Elvira. Fata ei era palida precum un vampir, insa isi reveni imediat ce fusese asaltata de intrebarea socanta a regelui :
-Lady Elvira, o cunosti?
-Aaa... nu doar i-am atras atentia in legatura cu needucata de fica-sa.
-Stiti ce? Da-va dreaqu pe toti si toate, eu am plecat la mine in camera.-Nu voi veni in palatul asta blestemat nici daca ma amenintati cu moartea tipa Cristina.
-Cristina draga mea... vorbi mama sa.
-Nu mama. Gata imi este de ajuns! Imi e scarba de persoanele bogate si snoabe, ei cred ca daca au bani multi si putere pot face ceea ce vor cu noi.
-Sa va intre bine in cap.Eu nu sunt hibrid, criptid( creatura care seamana cu un liliac mutant fara aripi, care i-a asemanarea omului), dragon, vampir sau mai stiu eu ce rahaturi de astea magice.-Eu sunt ceea ce sunt si ma mandresc cu statutul meu. Nu imi place sa traiesc pe spinarea altuia, mai ales a celor bogati.
-Asa ca mama ne mutam, i-o taia Cristina.
-Dar unde anume draga mea? Nu avem unde sta si...
-Nu iti fa griji de asta , am cumparat un penthouse din economiile mele pe care le-am sttrans sau primit cadou si restul de bani ii voi inapoia Lordului Dylan.Plus de asta, maine voi deveni un manager. Deci keep calm mama, totul este posibil numai daca vrei.
-Ajunge! Copilo cum de iti permiti sa vorbesti asa cu regele spune?
-Daca am gura pot scoate ce vreau pe ea, fara sa ma intrebe nimeni acum m-am facut inteleasa iubita?
-Ajunge tipa regele.Tu impreuna cu mama ta ve-ti veni la palat unde ve-ti fi tratate ca nistre doamne.In acel timp pe Cristina fusese luata pe sus de slujnicele regelui.
-Daca tot vreti sa venim cu voi, ii reprosa cu rautate vor veni si cele care ne-au servit aici.
-Desigur ii raspunse regele.Acum urcati-va in trasura.
-Mai este o problema, eu nu merg in ea .Prefer sa calaresc pe pur sangele meu arab. Si nu vreau sa fiu inchisa in cutie.-Si nici eu draga mea ii raspunse mama sa. Haide sa ne luam caii si sa plecam sopti mama.
-O luam prin spate ca sa-i pierdem si gata bn pui mic?
-Da mami, si haide sa mergem.
Intre timp regele astepta furios venirea celor doua.Insa nici urma de ele.Capitanul garzilor se duse sa vada ce s-a intamplat de nu mai veneau odata si a vazut ca nu era nimeni in grajd la fel ca si caii.
Speriat fugi de indata sa-i spuna regelui de celw intamplate.
Auzind acestea nu a vreut ca Elvira sa-si dea seama de sentimentele lui fata de Cristalia de frica ca sa nu pateasca nimic atat ea cat si comoara lor.Iubire, iubire, ce-mi faci tu mie. Dupa ce te voi gasi, vei veni cu mine fie ca iti place sau nu.Iar dupa ce voi scapa de parama asta care mai mult ma incurca decat ma ajuta te voi marca. Si dupa ii vom mai proiecta doua surioare sau doi fratiori ori o fata sau un baiat.
Isi aduse aminte din barfele palatului cum ca fiica lui il are ca pereche pe regele lylienilor. Asa ca si-a trimis un om de incredere pentru a-i spune ca a fugit si sa o caute.Si asta v-a face si el fiindca de acum si-a gasit adevarata familie.
Salutare dragilor, um vi se pare? Stiu, stiu ce o sa spuneti, ce vor face cele doua in continuare? La asta ve-ti afla chiar voi. Multumesc frumos pentru sprijin. Va pwwwwwwp mult si duuulce.
CITEȘTI
Luna And Alpha (VOLUMUL I)
WerewolfBuna, ma numesc Cristalia, am 16 ani de curand m-am mutat in America. Familie nu am, sau asa am inteles, cert este ca nu sunt singura.Prietena mea Mira imi acorda sprijinul de care am nevoie. Prieteni nu prea am insa nici nu ma grabesc. Liceul meu n...