Andrew :
Lacrimile imi curgeau, si ceata era tot mai densa insa un lucru imi aparea in minte si acela este ca mi-am parasit fericirea.
Zambetul sau cuceritor care oe fete le dadea gata, iar pe mine ma lasa recea inceput sa ma relaxeze doar uitandu-ma la el.O mana imi mangaia chipul plin de tristete si suspine.
-Hey... esti bine? incerca Mira din rasputeri sa nu planga.
-D..da si incepu din nou sa planga.
-Ai grija! spuse ea, insa totul se facu negru si nu se auzi decat sirenele abulantei.Soferul care fusese beat, si-a ales cu cine sa fie tare in gura, cu politia.
Intre timp la liceu, era o mare zarva.
La stiri totul a devenit foarte sumbru :Intrupem aceste stiri pentru a v-a relata ceva dezastruos.
Cele doua cantarete din renumita trupa Crazy Danger Love au avut un accident sfasietor.
Trupul primei fete era aruncat la 4 m de masina iar celalt trup care se pare ca inca mai este in viata a fost dus de urgenta la spital.
Pentru mai multe detali o rugam pe colega noastra Anca Similea pentru mai multe informati.-Dupa cum stiti, accidentul a avut loc cu doua ore in urma. Soferul beat, nu a vrut sa recunoasca fata sa si pentru moment nevand suficiente probe il lasa liber, momentan. Trupurile celor doua au fost duse la spitalul "Heart to "Heart.
Doctori vor face tot ce le sta in putere pentru a le salva iar fanii impreuna ca familia celordoua tinere sunt sfasiate.Atat pentru astazi, Corina la revedere.Am inchis televizorul si dus am fost.Nu imi vine sa cred ca din cauza idioteniei mele ea a plecat, si mai rau tot din cauza sentimentelor mele s-a accidentat.
Insa si cea mai mica sansa de a se reface, trebuie sa fie pusa in functiune.Deschid usa de la spital si pe hol ma lovesc de Amber? Ce cauta ea aici? Multe intrebari imi vin cap insa nu voi primi niciun raspuns.
Inseamna ca dl si dna Maxwood sunt la spital? Daca da trebuie sa ma duc de indata in camera viitoarei mele soti.Poate, va intrebati cine este dna si dl Maxwood. Ei bine ei sunt din cate am auzit, noua sau ma rog viitoarea familiei iubitei mele.
Amber este fiica lor. Insa am aflat de curand ca au si un baiat pe nume Dereck, deci trebuie sa ma implic mai mult in relatia noastra.Cand am ajuns in dreptul usi, aud o doamna care plange amar. Ciocan si aud un "intra". Si asta fac. In fuga mea am reusit sa cumpar 2 buchete de trandafiri. Unul este albastru pentru iubita mea, iar celalat este galben preferatul Mirei.
Ma uit mai atent si raman masca.
Iubirea vietii mele nu vrea sa ne dea niciun semn de viata.
Ma duc mai aproape de ea si ma rog la toate entitatile sa-mi readuca ingerul pe pamant.
Dupa am imbratisat noua familie a iubitei, am aflat ca Amber trebuia sa nasca un bastard. A fost violata de capul mafiei italiene.Si fiindca parintii impreuna cu fratele ei nu au dorit copilul a trebuit sa fie adusa aici cu forta pentru a scapa de rusinea care se afla in pantecele sale.
Auzind acestea Vicenzo Martiri, a venit insotit de 4 masini mafiote, pentru a-si recupera curva bortoasa.Intr-un final, el a ajuns sa nu mai poata trai fara ea. Si asa dintr-un viol s-a ajuns la o casatorie. Ce ironic, va da-ti seama cum a ramas familia ei?
Si cu timpul, familia di-a cerut scuze pentru purtarea sa. Dupa ce Amber impreuna cu Dereck au aflat de la surse ca Cristalia va deveni noua lor "sora" s-au gandit la un planDei de aceea a plecat nervoasa Amber fiindca planul nu i-a reusit iar Vicenzo s-a suparat pe ea atat de tare incat i-a cerut divortul si custodia lui Ares, fiul lor care semana leit cu mama lui.
M-am apropiat de patul ingerului meu si cu lacrimi in ochi o-am soptit :
-Nemernico! Daca vei avea tupeul sa pleci de pe aceasta lume, anunta-ma sa nu ma mai chinui ca un idiot indragostit lulea.
-Recunosc ca am gresit, insa te vreau inapoi ... s..si t..te im..plor ingere nu ma parasi si am inceput sa zbier si sa tip ca un idiot in speranta ca ea ma v-a auzi, si se v-a reintoarce la mine.Gata dragilor si acest capitol. Va multumesc pentru tot, pentru sprijinul acordat, si pentru comentariile frumoase. Va iubesc 😉😉😉😉😉😍😍😍😍😍😍😘😘😜😜
CITEȘTI
Luna And Alpha (VOLUMUL I)
WerewolfBuna, ma numesc Cristalia, am 16 ani de curand m-am mutat in America. Familie nu am, sau asa am inteles, cert este ca nu sunt singura.Prietena mea Mira imi acorda sprijinul de care am nevoie. Prieteni nu prea am insa nici nu ma grabesc. Liceul meu n...