Andreas :
Ce bine ca a plecat regele Devon, acum sunt singur cu printesa mea, asta pana se v-a plictisi si sigur va vrea sa plece de langa mine.Insa nu o las!
Si imi propun sa o tin langa mult timp.
Si in acel moment Mr Brain(creier) incepu sa gandeasca.Era perfect daca facea parte din banda mea, pana la urma compania ei era cea mai placuta plus ca devenea mana mea stanga.Si nu stiam cum puteam sa ii spun.Ca doar nu oi fii un tampit sa ma duc si sa scot repede porumbelul pe gura :
-Bella draga mea, m-am gandit m-ai bine, si esti perfecta pentru a intra in banda noastra sau mai bine spus un fel de mini-mafie. Aaa... si era sa uit de azi esti mana mea stanga.Nu sunt prost, insa daca doar ideea asta o va face sa fie cu totul a mea atunci trebuie sa o pun in aplicatie dăă.
Ma plimb prin gradina si privesc florile superbe cu un parfum care te aduce in stare de ebrietate.
Ma uit mai atent si descopar chipul superb al fetei care m-a orbit si adus in niste stari pe care nu le credeam ca exista.Nu mai zic ca aseara cat timp frumoasa mea dormea a venit unul dintre cavalerii si ne-a propus un targ.Si acela ca noi sa i-o dam pe Bella si regele ne v-a lasa in pace pentru un timp, hmmmdaaa cum sa nu si eu sunt regele Ferdinand al XVII-lea.
Ajax alerga inspre mine si imi spuse ca regele impreuna cu agatatoarea lui vin sa ne declare razboi.Asa ca ii spun lui Ajax sa o sune pe Xonia sa imi pregateasca ingerul pentru plecare.Fiindca daca ea ar auzi ca vine tacsu' in actiune atunci m-ar parasi si eu as muri.
Am fost destul singur, din cauza asa zisului print mostenitor al Frantei, Napoleon care el o iubea pe mama si a facut-to concubina regala.In timp mama a realizat ca " tata" nu ii era fidel si a hotarat sa plece.
In camera ei era ascuns un tunel secret in care numai intendenta si mama il stia, si uite asa ne-am strecurat afara.In acel moment am ajuns la portile palatului si mama mi-a spus :
-Puiul mamei, ai crescut asa mare, insa daca eu voi fii prinsa fugi departe de iadul asta infect si devino cineva in viata, fa-ma mandra de tine.
-Dar mami, printul ce iti v-a face? Nu pleca de langa mine te implor mami spun cu durere in suflet iar mama ma mangaie pe obraz.-Cauta-tii peste tot! Avem ordin de la rege! tipa comandantul garzilor.
-Du-te Andreas devino eroul povestii tale, puiule nu te teme pentru mine eu te voi veghea de oriunde ai fii.Dumnezeu sa fie cu tine! spuse si imi deschise poarta pentru a fugi.
Am plecat si nu am ascultat strigatele celor care imi spunea sa ma intorc.Imi era teama de mama ceea care m-a iubit neconditionat sa sufere din cauza mea.Dupa 2 luni am aflat de la mana mea dreapta faptul ca mama a fost ucisa de asa zisul " tata". Razbunarea nu mai avea rost insa sufletul meu avea alta parere.
Bella seamana foarte mult cu mama si de aceea am impresia cand o vad, parca o vad pe raposata mea mama.Printul Napoleon nu a fost tatl meu natural, nu.Tatal meu a fost ducele de Cambrige care a iubit-o pe mama mult si bine.Insa intr-o seara cand mama era insarcinata cu mine, atunci a aparut si printul Napoleon care vrajit de frumusetea mamei il omor pe tata si o lua pe mama la palat. El fiind insurat avea 2 baieti : Desoh si Michel.Si de atunci copilaria mea avea de suferit.
Numai spun ca viitoarea regina o ura de moarte pe mama, aceasta facandu-i viata un infern, singura sa alinare fiind eu.Intotdeauna imi spunea ca arat ca tatal meu fapt ceea ce o bucura imens.
Si de aceea trebuie sa o iubesc si sa imi protejez ingerul.Este si va fii intotdeauna a mea!!.
Asa ca am ajuns in fata ei si ii spun tare si raspicat :
-Te plac! si ea se uita uimita la mine de parca as fii un nebun.Si chiar asa eram, nebun dupa ea, ingerul sufletului meuDragilor imi pare rau fiindca nu am postat insa am avut probleme cu telefonul.Insa in fiecare seara voi posta cate unul sau doua.As vrea sa va intreb cine doreste sa-i dedic urmatorul capitol, si din a cui perspectiva sa fie si de ce?
Va multumesc din nou pentru sprijinul acordat.😘😙😘😚😎
CITEȘTI
Luna And Alpha (VOLUMUL I)
Hombres LoboBuna, ma numesc Cristalia, am 16 ani de curand m-am mutat in America. Familie nu am, sau asa am inteles, cert este ca nu sunt singura.Prietena mea Mira imi acorda sprijinul de care am nevoie. Prieteni nu prea am insa nici nu ma grabesc. Liceul meu n...