Nunta.

136 21 6
                                    

Cei doi isi privira, rodul iubirii  lor care acum se afla cu sufletul sau pereche si anume alpha-ul suprem care era denumit de catre toate persoanele ca fiind tiranul fara pereche.

Muzicantii venira la nunta celor doi, iar Devon isi privea iubirea cu ochii dragostei eterne.
Dupa ce nunta se termina, inainte ca invitatii sa plece, mireasa facu un anunt surpriza :
-As dori sa va spun, cat de mult ma bucur ca a-ti putut veniri la unirea dintre mine si maniacul meu, acesta ii zambi si ii facu cu ochiul, invitatii incepu sa aplaude si sa fluiere de bucurie.

-Insa nu pentru asta v-am avertizat ...
-Iubire, ce anunt scump iti trece prin capsorul acela al tau?
-Am vrut sa va spun ca sunt insarcinata.
Lui Devon, ii dadu lacrimile de fericire, iar parintii acestora chitaii mai bucurosii ca adolescentii.

Sotul sau repede si o lua in brate sarutand-o cu pofta.
-Azi este cea mai fericita zi din viata mea, atat ca barbat dar si ca viitor tata ii spun cu mana pe inima ce este minunea care a adus lumina in sufletul meu plin de intuneric si singuratate.Felicitari, nestemata mea, pardon nestematele mele, eu doar pentru voi, traiesc si ma simt exceptional de bine.

Iar atunci, Angelique verisoara sa ii ura multa sanatate, insa ceea ce i-a socat pe toti, ata pe ai ei cat si pe ai miresii, a fost ca sifletul sau pereche era chiar regele Aiden.
Imbracat elegant, fara nicio urma de aripi, statea si le zambea dragastos cuplului.
-Ingeras, vorbi Aiden trebuie sa le dam de veste viitorilor mei socri.
Angel se rusina la felul in care era alintata de sufletul sau pereche.
-Si mai avem o veste importanta se facu vocea auzita atat la Aiden cat si la cei doi frati ai sai .

-Sunteti gata? intreba Aiden bucuros.
-Desigur cumnatele strigara cei doi.
-Noi vom devenii tati. Nimic nu se compara cu sufletele noastre pereche strigara cei trei muschetari.
-Si acum ne-ati bagat in ceata. Eu cred ca este ceva in atmosfera de toate domnisoarele raman insarcinate, zambi pervers Cristalia.

-Cristalia iubito, azi nu ai fost in toane bune, a-i patit ceva spuse Andrew intrand in jocul ei.
-Si da mama socra aveti dreptate chiar esteceva in atmosfera zise Devon cu voce tare si raspicata : Iubirea e de vina si asta o sa-i tina!

Si cum cei doi au fost incoronatii ca viitori imparati ai acestor lumi, Cristalia ii soptise ceva sotului sau :
-Dragul meu Andrew, acum ca fata noastra este mare, eu voi depune actele de divort. Doar ma stii ca abia astept sa ma lansez in viata.
-Pentru copil nu te teme... ea intelege pana la urma ca doar peste cateva luni va deveni o mamica mandra la fel cum am fost si eu.

-Asa iti spun cu bucurie in suflet ca divortam!
Andrew ramase socat la auzirea discursului insa nici el nu se lasa prea jos.
-Aici iti dau dreptate iubore, voi da un tur pe la Camelia concubina mea, si poate cine stie chiar si la Elvira asta doar daca nu o fii ocupata cu Dylache sau Diblan, ori Dylan.

-Foarte bine atunci, deci sa mergem tovarase spuse si ii facu cu mana.
Speriat alerga catre ea si o prinse de sold soptindu-i.
-Daca tu crezi ca vei mai putea pleca de langa mine te inseli. Singura nocaieri nu te duci ne-am inteles o stranse el si mai tare.
-Dar cine a spus ca voi pleca singura?
-Va veni si Ruxandra nu-i asa nebuno care esti tu nebuna pe sistem automat.

-Asa este. Logan uite, stiu ca a trecut timpul si copii nostri au crescut insa gata s-a terminat.
-Poftim? Tu te auzi ce spui dragostea mea eterna.
-De cand te-am prins cu Denisa manelista aia, care nici macar nu mi-a dat o dedicatie fiindca te-am lasat sa te culci cu ea mai esti si tare in gura cu mine!

-Asa ceva nu se mai poate iti spun!
-Se pare ca, atmosfera asta este numai buna pentru a aprinde o cearta.
-In niciun caz nu vei pleca singura.Ori cu mine, care asta nu se v-a intampla vreodata dar continua fiindca nu ma supara, ori ...
-Pai mi-am gasit tovarasa nu-i asa Cristalia.
-Pai da cum, surioara hai la drum .Bagajele is in haeroport oar noi acum plecam moo.

-Asa ca spuse cele doua dandu-le verigheta celor doi in palme . C'est la vie, und ( si ) hasta la vista.
Si au luat-o la goana, sotii lor alergand ca disperatii dupa ele.

Poate va intrebati ce s-a intamplat cu Elvira nu? Ei bine ea s-a indragostit de lordul Dylan si peste ceva timp el a cerut-o de sotie. V-a deveni mama in curand.Si daca cineva spunea ca Elvira se va vedea la casa ei cu tot tacamul mi-ati fi scris in privat : Lasa-te de wattpad ca nu esti buna.

          Va multumesc mult pentru sustinerea si incurajarile acordate.Fara voi nu as fii ajuns atat de departe.

Luna And Alpha (VOLUMUL I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum