Sora Cristaliei

221 50 4
                                    


Acest capitol ii este dedicat domnisoarei RuxyElena306. Va multumesc pentru sprijin , si va rog frumos sa aruncati o ocheada si pe la cartile acestei minunate domnisoare.

Cristalia :

Ma trezesc din somn tipand.Observ ca am transpirat.
Ce vis straniu a mai fost si asta.Nu pot intelege de ce a avut loc cu directorul.
Ma uit la ceasul dupa noptiera si observ ca este 8:30.
Aoleo! 8:30 mai sunt 5 minunte si incep orele, insa imi simt trupul greu, si sunt plina de vanatai.

Ma dezbrac de haine si ma indrept catre baie.Muschi mei şe relaxeaza la gelul de dus mentolat, cu ciocolata si vanilie. Un deliciu ce pot spune.
Ma gandesc la visul ciudat.Oarw cum mi-am imaginat ca dragoni exista?
Clar am inebunit de tot!

Omul care nu ma lasa sa fiu fericita nici macar in America, dar mai aminte in somn.
Logan este cosmarul meu, la fel cum si Josh este cosmarul Mirei.Ei ne stiu secretele ce ne leaga si pe care le pot folosi ca sa ajunga unde vor cu noi.

Am alergat cat de repede am putut, sarind peste micul dejun.
Nu aud tipetele care ma indeamna sa ma opresc, ci merg mai departe in speranta ca sunetele se vor opri.
-Cristalia! Stai putin veni reupta de oboseala Mira.
-Aaa tu erai Mira... scuze insa de frica sa nu intarzi iarasi am bagat viteza turbo si dusa am fost.

-D..da stiu asta, raspunse ea sacadat. Doar ca ... spuse si facuse pauza nici directorul si nici ajutorul sau nu sunt in scoala.
Deci putem chiuli ca se ne mai antrenam.
-Genial! Insa daca ne vom trezi cu ei la asta ma voi descurca, iar tu ma vei sustine ok?
-Nici nu se pune problema surioara ii zambi fata.

-Aa..aa.. unde plecati asa domnisoarelor? vorbi unul dintre oameni lui Logan.
-Dupa pula, ca e vremea buna! Dar de ce intrebi?
-Sefu va asteapta dupa ore sa va reprezinte casa.
-Ai sa mori tu! Eu sunt regina manelelor si yo tretraelo bahtalooo mooo iti spun sa pleci in chiza ma'ti de aurolac.

-Slabe sanse frumoaso... si in acel moment cand ii auzi vocea criminalului statu nemiscata.
-Se pare ca de cand m-ai vazut, glasciorul tau a plecat. Am dreptate?
Insa inainte ca ea sa spuna ceva o voce se facu recunoscuta.

-Ce mai vrei Logan? Nu iti e de ajuns tot circul asta?
-Circ... ma jicnesti incepu sa rada zgmotos.
-Ar fi foste belea daca ai fi lucrat ca si clawn impreuna cu idioti tai.Chiar ne-ai face un mare serviciu atat noua cat si restul omeniri.
Turbat din cale afara, din cauza raspunsurilor date de Cristalia se indrepta cu pasi lenti spre ea.

O ridica de pe sol si o zdrobi de pieptul sau.In incercarea de a scapa de el, stransoarea deveni si mai insuportabila.
-Nu mi-e teama de tine si de Andrew m-ai auzit tipa el in urechea ei.
-De buna voie si de nesilita de nimeni esti condamnata sa fi a mea clar!

-Daca stiam ca scoala mea va deveni o biserica atunci eu eram preotul iar u necredinciosul care a avut tupeul sa intre in locasul meu.
Din intuneric se zari o silueta cunoscuta.Andrew mergea agale insotit de paznici si razboinicii cei mai de temuti.

-Las-o jos acum! Tuna Andrew.
-Daca asta vrei... spuse si o arunca intr-un perete pe Cristalia.
-Gata! i-am dat drumul asa cum ai vrut. Deci spune scopul si durata vizitei intreba enervat la culme Logan.

-Moartea ta! Ha ha dar ce amuzant esti vere. Pacat ca nu se v-a termina cu bine.
Si in acel moment aparu o fata, cu ochi ciocolatii, parul saten care semana perfect cu Cristalia.
-Idiotule ce i-ai facut? se duse langa ea luand-o in brate.

-Nu ai niciun drept sa te atingi de sora mea m-ai auzit psihopatule?
-Tu cu mine vorbesti ? vorbi enervat barbatul.
-Nu vorbeam cu ma'ta aia penala care te-a nascut.
-Plimba ursul Logan. Nu ai ce cauta aici.
-Mai vedem noi spuse plecand impreuna cu restul gasti.

-Apropo domnita Ruxandra poate ca ai castigat aceasta runda insa razboiul de abia acum incepe.

-Nu uita sunt umbra ta! Nu te teme, prima care va muri va fi Cristalia.
-Lord Andrew, spuse ea inchinandu-se.
-Spune-mi pe nume te rog. Si chemati medicul regal mai repede.
O lua din bratele surori sale si o pse la pieptul sau care tanjea dupa atingerea ei.
-Iubire... te iubesc atat de mult incat doare.
-Te voi proteja de tot si toti care vor incerca sa-ti faca rau.

Spuse si o saruta flamand dar lent in acelasi timp.

Dragilor va astept cu o parere. Va multumesc frumos pentru sprijinul acordat. Va pwwwp. Cine mai doreste o dedicatie sa-mi spuna fara retinere.

Luna And Alpha (VOLUMUL I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum