Dupa cum v-am spus in capitolul anterior, cel/cea care reuseste sa dezvaluie cine intra pe usa cand Logan si Cristalia vorbesc este : Andrew.
Felicitari domnisoarei ElenaIonita1, pentru aflarea personajului. Acest capitol ii este dedicat.Logan :
Andrew, astepta pe hol, in speranta de al vedea pe doctor. Insa dupa ce mai astepta cateva minute, isi dadu seama ca nu mai era nimeni.
Condus de simturi, se opri la usa Cristaliei unde auzi niste zgomote nu prea placute.Intrand fara ca cei doi sa-si dea seama de existenta sa, isi prelua locul din spatele pervarzului, in caz ca Logan avea de gand sa-i faca ceva.
-Ti-am spus scumpa mea Cristalia ca de mine nu vei scapa, dar m-a ascultat cineva?-Iti spun eu, nu.
-Lasa-ma in pace nenorocitule! din cauza ta am ajuns in depresie. Daca nu il ... insa nu mai apuca fiindca Logan se repezi la buzele sale.
Andrew ridicandu-se inaintea lui, ii dadu un pumn de toata frumusetea, acesta picand jos.-Cine ti-a dat verdictul ca sa te atingi de iubita mea, ha?
-Domnule director...
-Iubire de acum incolo sa-mi spui Andrew, in orice context bine?
-Dar...
-Shhh ii puse degetul cel mare pe buzele sale. Ca mai apoi sa o sarute de parca s-ar fi terminat lumea.-Logan iesi afara! Nu ai ce cauta in preajma iubitei mele inteles?
-Pfff esti un prost daca tu crezi ca ea spuse si arata cu degetul spre Cristalia, te va iubi la fel cum m-a iubit pe mine.
-Vrei sa sti adevarul Logan despre " dragostea" pe care ti-am impartit-o?
El dadu din cap in semn pozitiv, iar Andrew inebuni nu gluma.-Pai dupa cum sti, eu am fost abuzata de tatal meu cel biologic. Dupa moartea a ei si fratelui meu Den, a inceput sa bea, sa joace la baruri, sa vina cu curve in casa noastra.
-Pe atunci, eram la liceu si nu imi prea dadeam seama ce se intamplase cu el.
Ajunsa acasa aud numai gemete, si cand arunc o ocheada mi se facuse scarba pe loc. Amber curva fostului liceu il calarea pe tata.Dupa ce m-au vazut, ambi au inceput sa arunce cu tot felul de chesti in mine.Acest razboi in care eu eram victima colaterala, nimeni nu a mai spus nimic, insa dupa cateva minute Amber cu tata tot spuneau :
-M-ai lasat insarcinata betivule! ii reprosa Amber lui Gusti.
-Tu esti doar o curva care trebuie sa ma satisfaci. Nu te mai plange fiindca oricum copilul v-a deveni al nostru.
-Si cu asta ce vei face? arata cu degetul deranjata spre Cristalia.-O voi abandona si imi voi incepe o noua viata alaturi de tine si de micutul/micuta noastra.
Zis si facut, pe durata sarcini, Amber statea la noi si eu eram cenusereasa.
De mancare si apa nu aveam nevoie, insa de nelipsita bataie da.
Noapte de noapte amandoi ma bateau, precum vecina care isi omoara cainele in bataie, ca mai spre dimineata sa plec la liceu si sa ma prefac ca nimic nu s-a intamplat.Cand abia am ajuns la liceu cu chiu si cu vai, imbracata ca de iarna, toti se uitau la mine ceva de genu : Saraca fata, e dusa! Ea crede ca zapada a venit de mai devreme.
Le spuse ea cu ochii in lacrimi.Dupa un timp ai aparut tu Logan si de atunci lucrurile au luat o intorsatura ciudata.-Pai da... imi aduc aminte cand te-ai lovit de mine, si ai cazut in asa hal incat nu ai putut sa te ridici. Te-am ajutat si cand ti-am ridicat manecile am ramas perplex.
Te-am mai intrebat cine a fost nenorocitul care te-a distrus in asa hal.
Si tu mi-ai dat mereu acelasi raspuns si anume : Nu este treaba ta! Si nu te mai amesteca in vietile oamenilor.Dupa ce am vorbit cu toti profesorii, doamna directoare a tinut si inca mai tine la tine la propia sa fiica.
Ai stat un timp la ea pana te refaceai, iar dupa te-ai dus din nou in casa aia blestemata.
Dar te-am urmarit, pana cand aparuse Amber cu bastardul ala in burta, si pe tactu cu doua sticle balaganadu-se si injurand in acelasi timp.Dupa ce te-au vazut, amandoi s-au repezit la tine, si fara niciun respect mi-am chemat gasca ca sa se distreze si ei.
La ce rani facute cu cutitul ma mir ca ai putut rezista.
-Pe tatal tau, eu cu Josh ne-am ocupat, batandu-l si injurandu-l non-stop.
Pe curva, le-am pasat-o celorlati, si le-am dat ordin sa o violeze ca sa poata pierde bastardul ala jegos.Andrew statu amutit din cauza celor spuse de ei. Nu ii venea sa creada ce patise scumpa lui iubire. Acum ca stia toata povestea trebuia sa-i multumeasca putin lui Logan fiindca daca nu era el cu gasca, acum ingerul sau nu mai traia.
-Si apoi m-am intalnit cu Mira, dupa ce am cazut in depresie, ea vand aceasi chestie ca si mine.
Dupa ce au trecut 4 ani, am aflat ca Amber s-a maritat cu un sef al mafiei columbiene, iar monstrul acela intitulat " tata" este nou sef al mafiei romane.Andrew se ridica si se duse spre iubita sa. O lua in brate si ii sopti cuvinte dulci, pentru a se mai calma.
-Iubire, nu te teme eu voi fii intotdeauna aici pentru tine. Nu te voi abandona pentru nimic in lume.
-ESTI A MEA! si asta nu va schimba nimic.
Si Logan iti multumesc frumos pentru ca ai avut grija de comoara mea.-Andrew am venit sa iti spun tie si consoartei tale ca ma insor.Si mi-ar face dosebita placere daca a-ti deveni nasii nostri.
Cei doi ramasera perplexi la aceste cuvinte.
-Felicitari! strigara in cor. Casa de piatra! Sa va tina mult si bine.
Am fi onorati sa va fim nasi.
CITEȘTI
Luna And Alpha (VOLUMUL I)
Hombres LoboBuna, ma numesc Cristalia, am 16 ani de curand m-am mutat in America. Familie nu am, sau asa am inteles, cert este ca nu sunt singura.Prietena mea Mira imi acorda sprijinul de care am nevoie. Prieteni nu prea am insa nici nu ma grabesc. Liceul meu n...