Dupa 18

200 41 4
                                    

IN poza sunt Cristalia care este blonda si Cristina fiica ei.

Cristina :

Cioc cioc cioc

-Domnisoara! striga intendenta ei.Este timpul pentru micul dejun.
-Ducele impreuna cu Lady Cristalia va asteapta jos.
Si uitati dragilor cum de dimineata te fute cineva la creier.

-Vin imediat, spun ca mai apoi sa ma bag din nou in pat.
Si nici macar nu a trecut 10 minute, ca iar se aude un ciocanit.
Ma ridic din pat si deschid usa nervoasa, cand dau de mama. Aoleo, iar am sfleclit-o.

-Cristina Rosalinda Angelique .... si nu uita de Sunrise... care este...
Si atunci din nicaieri aparu ducele care o lua pe mama de sold, spunandu-mi :
-Scumpo, mai este foarte putin si in curand imi ve-ti purta numele. Doar mai asteptati, si va cred ca sunteti atat de nerabdatoare insa toate la timpul lor nu-i asa my lady.

-Desigur my lord insa Cristalia ignora faptul ca trebuia sa se uite in ochii lui.
Pe unica sa iubire, Andrew nu-l v-a uita niciodata fiindca roata se v-a intoarce.

Dupa ce ma imbrac cu o pereche de colanti albastri inchisi, bluza o leaca mai decoltata pentru a face bineinteles prapad in lumea masculina hehe, imi iua botinele cu tinte si dusa am fost.

Cum mie imi plac plimbarile in natura, decid sa ma aventurez in padurea cea sinistra.
Un nou sentiment ciudat, imi revine, si imi apar niste amintiri cu parintii mei? Stai... stop... deruleaza caseta?

Cum adica parinti mei? Ma concentrez o leaca mai mult si observ un barbat blond, cu ochii de culoarea safirelor, si o masa musculara de cred ca toate femele ar vrea o noapte de neuitat cu un asa zeu.

Deodata, cuprinsa intre gandurile mele aud un marait. Din tufisuri iese un dragon de foc care are putin si dintr-un lup? Hai nu zau?
Ce dreaqu mai inseamna si asta? Sunt cumva la camera ascunsa si eu nu stiu?

Ma uit in toate partile, pentru a gasi un raspuns insa am lasat-o balta.
Hibridul asta din nou maraia la mine, si la un moment dat am ramas perplex.
-Ce cauti aici in inparatia mea fato? Se holba la mine sau mai bine spus la decolteul meu care ii facea din ochi jucausi.
-Ma plimb... nu se vede?
-Lasa ironiile si spune-mi cine te-a trimis?
-Mama.
-Mama ta? intreba el nelamurit.
-Mdaaa... a inceput sa fa frece la melodie si ca raspuns am plecat.

-C..cum te cheama intreba imparatul fara ca macar sa sedea de gol.
-Cumva... si nu estetreaba ta cratura ce esti! tipa ea nervoasa.
-Cam mult tupeu... i-o taia acesta nervos.
-Si cu ce te-ar incalzi sau mai bine spus racorii numele meu?
-Fiindca ... ei bine... caut doua persoane importante.

-Ei na... nici chiar asa... o minti omul darnu in halal asta.
-Gata cu copilariile spune-mi ca de nuu...
-Ca de nu ce hibridule? Crezi ca ma tem de tine?
-Am avut probleme mult mai mari decat astea.
Imparatul parea interesat de fata, de felul ei de a fii, de curajul nebun de a se lua in gura cu el, de frumusetea sa aparte care ii aducea aminte de aleasa sa.

Offf .... ce ma fac. De 18 ani o tot caut, ba in stanga, ba in dreapta. Iar Eveline ma tot freaca la cap cu nunta. Sincer daca nu toti invatati impreuna cu poporul meu cel drag mi-ar spune ca aceasta casatorie ne poate folosi in viitorul apropiat as fii omorat-o fara ca macar sa clipesc.

Nici macar nu mi-am cunoscut puiul Si doare atat de tare, insa meritam si o astfel de lovitura. Dar lucrurile nu vor ramane asa.
-Hello! Mr Hibrid mai esti printre noi? ironiza Cristina.
-Spune mai repede fiindca nu am tot timpul la dispozitie.
-Dar vai acum ai bagat casetofonul in priza ai? sa mai bine spus nu ai asa
ceva.

-Deci eu am crescut fara tata. Insa de cand am intrat in aceasta padure unele amintiri imi revin intr-un mod ciudat dar si misterios in acelasi timp.
-Hmmm? se intreba dragonul.
-Pai da ... vezi tu si incepu sa lacrimeze, si cand dragonul vazu asta incremeni pe loc.
-Mama a fost gasita intr-o casa parasita fiind insarcinata cu mine.Pe atunci era in 9 luni. Insa cel de sus a avut grija de noi si lordul Dylan ne-a luat sub aripa sa.

-In viziunea mea, imi tot apare un barbat inalt, blond, cu o masa musculara de invidiat care striga in disperare acelasi cuvant : Cristalia iti jur pe ce-i mai sfant ca va voi gasi, chiar daca inseamna sa rascolesc toata lumea.
Si in acel moment Andrew isi gasisefericirea de mult pierduta.

Aflase de la fiica lui, ca aleasa sa traieste. Inima i se umplu de bucurie, insa nu o vru sa o si arate.
-Mdaaa... trista povestea fato ii vorbi sec.Nu vrea sa-i spuna ca el este tatal ei, socul acesta fiind prea puternic pentru puiul sau.
-Ai grija copilo cu cine vorbesti.
-Nu te voi omorî, insa pentru asta de acum incolo vreau sa ne intalnim tot in acest luminos, si la aceasta ora pentru a ne mai descarca sufletele.

-De acord?
-Mbine.
-Atunci trebuie sa plec. Ceau! hibridule.
De ai stii adevarul te-as asigura ca nu ma vei putea ierta vreodata, o privi cu lacrimi in ochi cand ea intra in masina.

Deci la lordul Dylan este iubirea vietii mele impreuna cu rodul iubirii noastre. Nu voi actiona acum insa voi fii vigilent. Ca mai apoi dupa ceva timp sa-i spun fetei sa-mi aduca iubirea.
Si restul il vom hotarî pe parcus isi spuse el in minte si pleca fericit gandindu-se la ziua de maine.

A sosit si capitolul, sper sa va placa si va multumesc din nou pentru sprijinul, follow-ul, comment-uri acordat. Fara voi dragii mei nu as fii ajuns atat de departe.

Maine voi posta atat la aceasta carte cat si la Alpha Vampire. Va pwwwwwp dulce.

Luna And Alpha (VOLUMUL I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum