Cherry :
-Deci inca astept, si nu plec pana nu aflu adevarul sa stii.
-Nici macar nu ai unde sa pleci draga mea.
-Ei na, undeva sa spunem departe de aceasta lume.
-Nu oi fi proasta sa iti iei viata cred si eu.
-Mai sti? ranji satisfacuta Cherry.-Pai si ce v-a face Devon ce v-a face fara tine ai ?
-Se v-a cordi de suparare cu Bannet sau Vannet e simplu.
-Vai, vai dar ce geloasa esti draga mea.
-Daca asta inseamna gelozie nu stii ca dispretul este pe primul loc.-Fii atenta vreau sa te duci in piata sa te intalnesti cu Namira pentru a-ti da o potiune, si fii atenta la garzile palatului si chiar la rege.
-Nu trebuie sa stie ca tu traiesti ai inteles?
-De acord insa cand imi pot vedea fiica?
-Nu e timpul pentru a-ti vedea famikia intelege-te.
-Pai si cand v-a fii timpul? Dupa sacrificiu nu o sa imi pot sa-mi sarut dragostea fiindca acesta v-a fii casatorit cu bastarda aia, iar fiica mea o v-a considera mama ei, si eu voi fii istorie,tu chiar nu intelegi?-Draga mea, copila nu te vei sacrifuca tu, eu trebuie doar sa le aduc pe blasfemiile alea de femei pentru a face ritualul ai inteles?
-Si pe urma ce se v-a intampla?
-Pai eu voi redevenii Cristalia cea adevarata si frumoasa, iar tu bobocelul meu te vei bucura de linistea familiei tale este bine asa?-Da... si chiar esti mama mea?
-Da draga mea, insa penala aceea m-a vrajit si m-a adus in acest stadiu.
Cherry isi puse o pelerina pentru a nu fi vazuta, si se duse spre locul indicat de mama sa, pentru a lua potiunea magica.
In drumul sau vazu mai multe persoane printre care si regele.- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Este aici! tipa turbat lupul meu. Dupa atatia ani in care regina mea a disparut m-am trezit pe cap cu doua mari belele : prima a fost raceala cu care atat eu cat si fiica mea nu am mai putut fii o familie inai te de disparitia mamei sale, si in al doilea rand a venit iaca si Vannet ca sa ma dea pe spatecu prostiile ei antice.
Si ce ai vrea sa fac acum Cobalt, vorbeam in gand cu lupul meu.
Da' prost esti, ma jur! Tu in loc sa o cauti pe Mona si Cherry tu stai cu .... cu creatura asta, spuse dezgustat acesta.
Stii doar ca Vannet face parte din plan nu?
Si care plan istetule...i-a intuneca-ma fiindca de luminat nu ai putut sa faci asta desi ai ai mai multe sase insa tu ai spus clar nu.Intai trebuie sa stiu ce s-a intamplat cu puiul nostru, Bella fiindca stiu undesa o gasim pe Cherry si Mona.
Si tu crezi ca Andreas sigur ni le v-a da pe Raven si Bella.Cap ai, minte ce ii mai trebuie?
Ignorand cearta cu lupul meu, sfarsesc in a ma lovi de o fata.Mirosul ei ma inebunea si cu greau ma abtineam sa nu sar pe ea. Cu siguranta era persoana care prin simplitatea sa m-a vrajit.Inca de pe vremea cand eram racer-ul cel mai faimos din intreaga lume, ea mi-a atras atentia doar cu privirea sa plina de dragoste.
Si atunci m-am apropiat de ea si de atunci am simtit ca ea era sufletul si inca este a mea pereche.
Poate ca ea m-a uitat insa eu o pastrez cu mare drag.Ma uit mai bine la fata si observ ca este grabita. Si mirosul de cedru cu coacaze mi-a dat peste cap toate simturile ca sa nu mai zic de Cobalt care tipa ca tampitul spunandu-mi acelasi lucru : Ea este sufletul nostru pereche idiotule, fa ceva nu sta asa nepasator.
In acel moment ii pica gluca fetei si cand o vad, inima imi sare de bucurie. Este iubirea vietii mele, piatra mea de capatai, inceputul si sfarsitul.Cand si-a ridicat privirea la mine, a fugit eu urmand-o de indata.
Fiind mai rapid ca ea, am prins-o si i-am dat gluga jos. Nu am mai putut rezista si am sarutat-o cu patima, dor si muulta iubire.Abia dupa ce Vannet m-a mai strigat de cateva ori , veni impreuna cu cavalerii mei acestia simtindu-mi prezenta oriunde.I-am dat drumul si i-am soptit :
- Iubirea mica, nu te tem de al tau barbat, sot care te iubeste neconditionat. Am nevoie de tine la fel si tu.Dupa ce v-a avea loc sacrificiul fii sigura ca nu ai sa mai pleci din palat neinsotita, doar cu mine vei simti toate dulceturile si dezmierdarile atat pe buzisoarele tale cat si pe trupusorul tau.Si o mai sarut odata cu un apetit mare.Si nu faptul ca nu mi-a raspuns dupa atat timp m-a socat ci faptul ca ea mi-a spus niste cuvinte care chiar m-au marcat nu gluma :
-Daca ... m-ai fi iubit cu adevarat nu mai, fi facut sa sufar. Stii am senzatia ca eu am fost in tot acest timp pionul tau si nu femeia , sotia, prietena ta,ce sa mai zic de regina.Ma mai duc odata la ea si ii spun :
Si eu am inima si te intleg insa eu tot nu renunt la tine m-ai auzit?
-Atunci va doresc o seara buna regele meu.
-Pentru tine voi ramane Devon al tau ai inteles amore?
-Sigur, vorbi in batjocura si se facu nevazuta.Dragilor am terminat si acest capitol, sper sa va placa. Va kissulesc.Cei care doresc dedicatie sa imi spuna si se rezolva.
CITEȘTI
Luna And Alpha (VOLUMUL I)
WerewolfBuna, ma numesc Cristalia, am 16 ani de curand m-am mutat in America. Familie nu am, sau asa am inteles, cert este ca nu sunt singura.Prietena mea Mira imi acorda sprijinul de care am nevoie. Prieteni nu prea am insa nici nu ma grabesc. Liceul meu n...