Bella&Andreas :
Merg si merg precum un robot in cautare de necunoscut.Asa ca fara sa ma gandesc imi iau decat cardurile iar masina o duc intr-un vechi depozit.
Insa nu aveam de unde sa stiu ca acel depozit apartinea celui mai mare hot din intreaga lume.Nici nu apuc bine, ca sunt si oprita de hotii sai.
-Ce cauta o papausa frumoasa ca tine intr-un asemenea loc ca acesta?
-Dar voi domnilor? ridic o spranceana fara sa ma gandesc ca in orice minut ma pot ucide cu sange rece.
-Noi punem aici intrebarile iar tu raspunzi m-ai auzit?Dar din depozit veni chiar seful imbecilor.Inalt, brunet, cu ochii de un albastru rapitor, masa musculara numai vorbesc.Insa nu am vrut sa ma uit la el fiindca altfel ii dadea teren, si cum ma uitam la ceas, rugandu-ma ca acesta sa nu ma intrebe nimic, insa nu primesti de fiecare data ceea ce iti doresti nu?
Evident, si atunci incepu si el sa vorbeasca sau mai degraba sa se infurie.
-Frumoasa stii ce este locul acesta?
-Ha? incerc sa fac misto de el.
-Nu, atunci lasa-ma sa te luminez.
-I-a intuneca-ma fiindca am trait destul in lumina si minciuni ca sa nu mai zic de tradatori.
-Deci sa inteleg, ca ai plecat de acasa din cauza ca te-ai certat cu taticu si mamica?
-Mama mea a disparut de cand aveam 5 ani, iar tata ....hei dar tu nu pe post de psiholog aici .Deci nu ve-ti afla nimic de la mine nici moarta.-Luati-o de aici! striga seful idiotilor.
Si atunci uit ca mai trebuie sa abandonez masina, apas pe acceleratie si na, Dumnezeu este contra mea de cee?
-Papusa, daca vei colabora cu noi va fii totul ok, insa daca nu sti ce urmeaza nu?
-Si tacerea este un raspuns sa stii.
-Doar fiindca nu ti-am dat un raspuns pe loc asta nu inseamna ca poti sa iei singur deciziile in locul meu.-Pe cat de inteligenta atat de frumoasa ii spuse blondei zambind.In dreptul sau aparu un barbat la fel de inalt , musculos dar saten cu ochii ciocolatii.Mai pe scurt baga in boala pe orice fata .
-Heyy sefu ce mai... spuse si se opri analizand atat masina cat si fata.
-O noua marfa, zambi pervers.
-Marfa este ma'ta si du-te unde te oi duce numai nu ramane.Fiindca mie greata cand iti vad fataul.Ajax veni si o lua de brat, aceasta fiind indiferenta de actiunea sa.
-Asculta-ma aici, copilo! Nimeni dar nimeni nu se pune cu noi inteles?
-Asa si ...? nu mai continua in prostia ta imbecilule si ia-ti labele infecte dupa mine ai inteles?
-Ajax, prietene se pare ca o sa avem de urca cu bijuteria din fata noastra.-Ei da, dar cine a spus ca voi ramane aici cu voi imbecililor?
-Noi suntem sefii iar voi trebuie sa ne respectati!.
-Ai sa mori tu! si cu tamtalaul de pula beata ala de sefu tau.
-Baa saracilor, plimbati ursul pana nu...
-Pana nu ce? O sa te duci la tati si ai sa ne parasti ca ne-am batut joc de tine verbal.Si o voce le capta atentia tuturor.
-Aici aveti dreptate! Garzi! striga regele.
-Aaoleo a venit dreaqu in persoana fugitii.
Bella cand sa plece spre masina aceasta fu prinsa de Andreas care o baga fortat in masina lui.
-Lasa-ma jos tembelule, vreau sa plec.
-Asta nu se v-a intampla niciodata! Nu ai sa mai pleci vreodata de aici ai auzit? si ma rog de ce? ridica spranceana cercetatoare.-Fiindca odata ce ne-ai vazut esti prizonierul sau prizoniera noastra, il completa Ajax pe Andreas, acesta multumindu-i din priviri.
Ajunsi in fata unui conac, Andreas o lua pe Bella si o du-se inauntru.Suparata aceasta i-a dat una si fugise.Insa fuga ei fuse intrerupta de seful hotilor care o prinse de incheietura spunandu-i.-Fii cuminte daca mai vrei sa vezi lumina zilei.Si ai niste raspunsuri de dat nu crezi?
-Si ma rog de ce sa iti spun tocmai tie cap de sfecla.Cu ce ma ajuta pe mine spunandu-ti tie all my life ha?
-M-ai facut cap de sfecla? spuse pe un ton enervat dar in acelasi timp amuzant.
-Esti futut in urechi sau ai alte probleme?
-Sau nuuu .... spuse dandu-se mai incolo.
-Ai cumva sida si ebola? Daca da te rog frumos sa stai departe de mine rupcigosule.
-Gata joaca printesa, e timpul pentru poveste.
-Prima parte cu printesa ai ghicit-o insa ca sa afli mai departe trebuie sa ma omori.Fiindca asta vreau de fapt sa evadez din lumea asta rea si perfida, unde papusarii isi controleaza marionetele doar pentru viciile lor, iar noi papusile spuse aproape aptinandu-se sa planga noi... ne stricam ca mai apoi sa fim aruncate.Eu pe lumea asta nu trebuia sa fiu in plan, incepu sa planga, Andreas privind-o cu dragoste, chiar daca s-au vazut o singura zii chimia dintre ei nu putea fii amanetata deloc.
-Shhh gata fetita mea, o lua in brate sarutand-o pe obraji plangareti.Eu sunt cu tine si asta conteaza, nu te teme pui mic, eu promit cu mana pe inima ca nu o sa ti se intample nimic.Dupa un timp, cei doi statura fata in fata si cu mult curaj Andreas o saruta cu patima si dorinta.Bella neraspunzand din prima sarutului, el nu renunta pana cand ea cedase intr-un final.
-Esti mai dulce ca mierea si zaharul la un loc .
-Iubirea mea, ii spuse si ii mangaie chipul obosit din cauza lacrimilor.
-Am uitat sa ma prezint iubire.Numele meu este Andreas Ferello sunt cel mai cautat hot.-Se pare ca ai furat ceva de la mine, si este foarte scump.
-Ce anume draga mea, intreba nelinistit.
Apoi dintr-o data ea il saruta dulce si patrunzator spunandu-i :
-Tu esti hotul meu de inimi, care niciodata nu mi-o v-a frange.Sper ca ma vei putea tine langa tine si nu ma vei rani ca si ceilalti care au spus ca vor avea, insa ei au plecat si m-au lasat in voia sortii, ii sopti senzual.
CITEȘTI
Luna And Alpha (VOLUMUL I)
WilkołakiBuna, ma numesc Cristalia, am 16 ani de curand m-am mutat in America. Familie nu am, sau asa am inteles, cert este ca nu sunt singura.Prietena mea Mira imi acorda sprijinul de care am nevoie. Prieteni nu prea am insa nici nu ma grabesc. Liceul meu n...