Adevarul

401 58 1
                                    

Andrew :

-De cand il cunosti Pe Logan Johnson?
-De cand este varul dvs?
-Cristalia raspunde! Tipa el nervos la culme.
-Nu. Ai primit raspunsul deci fara deci acum este randul dvs si mai repede fiindca nu am tot timpul din lume.
-Este vitreg dar nu asta conteaza acum ci siguranta voastra.

-A noastra?
-Da. Le raspunse Andrew si Edan la un loc.
-Doar nu om fi in desenele animate, unde noaptea cand e luna plina apar varcolaci, si vampiri.Iar ziua sunt zane, vrajitori si magicieni.
-Pai in legatura despre asta... se scarpina Andrew trebuie sa veniti cu noi in birou, nu dureaza mult.

-Bine, fie spuse cu un oftat cat China, Cristalia.
-Tot tu esti cea suparata?
-Dap, fiindca avem concert in aceasta seara pentru numele lui Dumnezeu.
-Concert? Tipara cei doi.
-Dăă... suntem nr one din toata lumea.
-Pai ar fi bine sa mergem si noi nu-i asa Andrew ii facu cu ochiul.
-Desigur, cine stie cu ce alti maniaci va mai intalniti ca mai apoi sa va rapeasca si sa plece cu voi.

-Ca sigur, om vrea sa mergem cu ei, dar gandesti nu gluma, ii raspunse sarcastic acestuia.
-Deci haideti, dupa voi domnisoarelor, vorbi cu o voce senzuala Edan pe cand Andrew era nervos la culme din cauza acestui compliment.

Ajunsi in biroul cele doua tinere se asezara pe canapeaua din piele negra, asteptand sa le fie puse intrebarile.
-Deci am vrut sa va intreb, cum de a-ti ajuns sa deveniti faimoase? Si cand v-ati cunoscut cu trupa? Dar impresarul vostru ce parere are despre voi? Si se poarta frumos ori venim si il facem de tot rahatul?

-Domnilor, va rog pe rand soptise Mora pe un ton provocator.
-Mdaaa spuse Cristalia plictisita de situatie.
-Trupa noastra se numeste Crazy Danger Love.
Cristalia este vocea principala iar eu cea secundara.
Bateristul nostru, care ne este ca un frate mai mare in afara de fratele meu adevarat desigur.
Pe el il cheama Eddy Tipatescu, este de treaba insa nu trebuie sa-l uitam pe saracul Robert care a parasit aceasta lume de curand le spuse ea urmand ca mai apoi sa suspine.

Speriat, Edan se duse langa ea pentru a o inveseli, chiar si pentru cateva minute.
-Chitaristul nostru, David Bismark, este putin cam ciudat dar merge, vorbise Cristalia indiferenta.
-Iar impresarul nostru, pe care il numim : Daddy se poarta ca un parinte cu noi si aste ne bucura enorm le vorbise plina de caldura Cristalia.

El ne spune de multe ori fetele mele. Fiindca chiar isi da tot interesul pentru noi.
Prima noastra piesa de success a fost "You're my heart... you're my soul" care de aici a pornit toata aceasta adventura.

-Deci cam astea ar fi explicatiile domnilor altceva?
-Woow sunteti niste eleve model.
-Ei na nici chiar asa, suntem nebune in orice am face.
-Trrr... trrr...trrr...
-Suna Daddy.... si ce ii vom spune?
-Gases-te o solutie Mira... of of ...
-Dar tot nu ne-ati spus cum il cheama? Ridica ei din sprancene curiosi.
-Julian Ferro le raspunse Cristalia nepasatoare.

-Bine de stiut adauga Edan.
-Trrr... trrr...
-Alo fetelor? Mai aveti 10 minute si intrati pe scena... unde sunteti?
-La sc... le ducem imediat se auzi vocea lui Andrew pe fundal.
-Da daddy venim imediat deci keep calm and love my ...
-Da...da scuti-ma de dulcegariile voastre si haideti mai repede fanii nu asteapta.
-Bine gata boss venim stai o leaca..

-Ce v-am spus? Nu tu boss sau Julian ci doar daddy pentru voi bine?
-Daaa tata am inteles deci fara deci acum venim.
-Bine scumpele mele va astept.
-Te iubim tipara cele doua in cor.
-Haideti sa va ducem, vii Andrew?
-Da sigur.
-Dar cu scoala ce se v-a intampla?
-Vor veni si colegii nostri striga bucuroasa Cristalia.
-De ce nu, buna idee domnisoara Cristalia.
-Doar Cristalia nu sunt baba, sau mai stiu eu ce ...
-Bine Cristalia sau mai bine spus Cri.
-Doar apropiatii imi spun asta. Asa ca va rog sa nu intreceri masura.

De ai stii cat de apropiati suntem... insa vei astea toate la timpul lor iubito.

Directorul anunta toti elevii sa se pregateasca pentru a merge la concertul celor 2 eleve.

Sper ca v-a placut acest capitol. Si va multumesc frumos pentru sprijinul acordat. Va pwwwp.

Luna And Alpha (VOLUMUL I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum