"13"

39 2 0
                                    

- Mesajlar- bölümüne girdiğimde birinin görüntüsü olduğunu fark ettim...

---------------------------------------
Annemin resmi vardı. Annemin?
"Onu canlı görmek istiyor musun? Bay Aron'un vasiyetnamesini okursan oda ölür.Eğer okuyacak veya öğrenecek olursan yarın da annenin cenazesine gelirsin. Orada olacağım...
-Uknxgt

Bu ne saçma bir mesaj ve lakap. Beni korkutmaya mı çalışıyor bunlar. Tamam iyi beceriyor. Ama bu çok saçma. Neden benim annem ve onun babası. Birbirini tanımayan iki insan. İlginç geliyor.

Uçaktayken mesaj atmayı nasıl beceriyordu? Belkide hattım bile çekmiyor.

Tam mesaj yazmaya başlayacakken yeni bir mesaj daha gelmişti.

"Seni izliyorum..."
-Uknxgt

Lanet olsun. Ne vardıki bu vasiyetname de. Laurence hala omzumda uyurken huzursuzlanıyordum. Uçağın ana yoluna baktım ve yüzleri taradım. Aile,aile,tek,çift Tamam ürkütücü bir tip yok. Belkide üzerimde GPS vardır. Üzerimi yokladım. Tamam o da yoktu. Nasıl takip ediyordu anlamıyorum.

Öğrenmem gereken bir şey vardı ve bu beni ister istemez korkutuyordu.
Laurence'ı hafifçe dürttüm.
"Hım noldu?"
"Tehlikedeyiz. öğrenmemiz gereken şeyler var ve biz bunları öğrenmeye gidiyoruz."

-Laurenc'ın babasının evi-
(Dün gece)

"Oğlumun bunu öğrenmeye hakkı var. artık dayanamıyorum. bizden ne istiyorsun?"
"George sen akıllı bir adamsın değil mi?"
"Oliver karımı aldın oğlum annesi büyüdü daha ne istiyorsun lanet herif."
"Eğer oğlunu arar veya bunu iletirsen ölürsün."
"En azından içim rahat ölürüm."
"Bunu aklından bile geçirme george."

Ve o gece George (Laurence'ın babası) Olivier'ın adamları tarafından öldürülmüştür.
Fakat Laurence hala annesinin sırrını öğrenebilir...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CinayetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin