4. část
Má krásný dům. Je to dvoupatrový dům s terasou a před domem jsou 3 malé schůdky k cestičce, která vede přímo k hlavním dveřím. Před hlavníma dveřma jsou dvě starodávné lampy a vypadají tam moc pěkně. Má čerstvě posekaný trávník a po krajích nasazené květiny. „Pojďte rychle ukážu vám vaše pokoje“ řekla El a odemykala vchodové dveře. Ve vnitř toho domu to je fakt nádhera. Je tam úžastné, trochu zatočené schodiště, které vede do druhého poschodí. V obýváku má krásnou koženou sedačku a všude po stěnách plno obrázků. Z balkónu v obýváku jde vidět na nedaleké jezero. Doopravdy nádhera. „Nahoře máte pokoje můžete se jít kouknout“ ukázala El na schodiště. Vyšla jsem do druhého patra a uviděla tam pokoj s otevřenýma dveřma. Vešla jsem dovnitř a uviděla nádhernou velikou postel. Bylo tam snad 100 polštářů. Hned jsem na ni skočila. „Vidím, že ses už stihla zabydlet“ vešla do pokoje El. „No jo, je to tu fakt úžastný, rychle bych si tu zvykla“ přitiskla jsem k sobě jeden z hromady polštářů. „Mám pro vás překvapení na přivítanou“ usmála se. „Co je to za překvapení???“ vyzvídala jsem „to se dozvíš až večer“ odpověděla mi, zákeřně se usmála a odešla. „Tady je to fakt super“ křičela Chris ze svého pokoje. Přiběhla ke mně a objala mě „Stell to je splněný sen“. „El má pro nás nějaký překvapení a dozvíme se to až večer“ informovala jsem ji. „A co je to za překvapení??? „nevím to mi nechtěla říct“ pokroutila jsem rameny. Vybalili jsme si věci a seběhli dolů do kuchyně. „Můžeme si vzít něco k jídlu, máme hrozný hlad“ optala jsem se Eleonor. „Ale jistě, vemte si na co máte chuť“ pousmála se a odešla telefonovat. „Hele nutella“ vykřikla Chris. Namazali jsme si rohlík s nutellou a šli si sednout k televizi. Po chvíli k nám došla i El „kolem 7 buďte připravené“ „na co??? Co se bude dít???“ hodili jsme po ní nechápavé pohledy. „To je právě to překvapení, uvidíte“ usmála se El „bože ty nás napínáš“ řekla Chris a zapla televizi. Blížil se večer a my se šli nachystat i když jsme nevěděli kam. Prohrabávali jsme naše věci a hledali něco co se hodí při každé příležitosti. Vyházeli jsme je na postel aby bylo hledání snažší a módní show mohla začít. Vyzkoušeli jsme snad 50 věcí než jsme našli to pravé ořechové. Já jsem si vybrala krátké květované šaty na ramínka, modrou džínsovou bundu a k tomu růžové tenisky. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné, protože je mám od přírody kudrnaté. Chris si vybrala bílé šaty bez ramínek, k tomu černé sáčko s knoflíkama a černé boty na vysokém podpatku. „Stell upleteš mi rybí cop???“ zařvala na mě z koupelny „co za to“…..
YOU ARE READING
Last first kiss
FanfictionFan Fiction o One Direction... Vždycky se chtěla podívat do Londýna. Byl to její sen a teď se vyplnil. No hned po příletu je jasné, že tohle nebude obyčejné léto. Když zjistí, že její sestřenice u které bude na léto bydlet je přítelkyně Louise ze sl...