7. část
hned na mě vyhrkl „Nialle co je vypadáš jak, kdyby ti uletěl Kevin“ hahaha ty Louiho vtípky „ale nic jen jsem se trochu zamyslel“ odpověděl jsem mu. „Vypadá to, že tě společnost dam trochu rozhodila, nemyslíš“ zákeřně se usmál, na to už jsem mu neodpověděl, ale asi jsem se trochu začervenal…doufám, že nic nepoznal. „Takže vy jste ještě nikdy nebyli v Londýně???“ navázal rozhovor Zayn „no, ne nebyli, ale plánovali jsme to už hodně dlouho, že se sem podíváme“ odpověděla mu ta Stellina kamarádka…myslím, že se jmenuje Chris. Stell tam jen seděla a přikyvovala, asi ji není moc do řeči. Díval jsem se na ní jak tam sedí a dívá se do své sklenice s vodou. Najednou zvedla svůj pohled a podívala se na mě. Chtěl jsem uhnout pohledem, ale nešlo to. Naše pohledy se střetli a my se tak sobě dívali do očí.
Pohled Stell:
Sedím tam jen tak, nevím proč, ale moc jsem se nechytla konverzace. Moc jsem je nevnímala, jenom vím, že si Chris povídala se Zaynem. Dívala jsem se do své sklenice, kterou jsem držela v rukou a najednou jsem měla pocit, že se na mě někdo dívá. Zvedla jsem zrak a byl to blonďáček, kdo na mě upíral pohled. Pokoušela jsem se rychle odtrhnout pohled někam jinam, ale nešlo to. Dívali jsme se sobě dlouze do očí a nějak mi při tom pohledu začalo bít rychleji srdce než obvykle, zrychlil se mi dech a přestala jsem vnímat všechny okolo. Soustředila jsem se jen na jeho modré oči…. Nevím co to se mnou je vždyť je přece nesnáším. „Tak co kdybychom si zahráli flašku, co vy na to holky“ přerušil naše pohledy Louis „ale jo klidně“ odpověděla Chris a já jsem jen přikývla. Harry donesl skleněnou láhev…ani nevím od čeho byla. „Kdo chce začít“ podíval se na mě Loui „já určitě nee“ pokroutila jsem hlavou. „Ukaž já začnu“ chopila se toho Pezz a zatočila. Stejně jsem musela začít, protože to padlo na mě „tak Stell ze začátku ti dám něco lehkýho“ usmála se „ok“ odpověděla jsem ji „vem si támhle tu kytaru co stojí v tom rohu a zahrej nám něco“…..páni čekala jsem něco jiného. Nejsem moc ráda, že mi dala zrovna toto za úkol, na kytaru sice umím, ale nerada hraju před lidmi. „Vážně musím“ podívala jsem se na Pezz se psím pohledem „ano je to úkol“ odpověděla mi dost zákeřně a ušklíbla se „fajn“ vstala jsem ze sedačky a šla jsem si pro tu kytaru. Vzala jsem ji do ruky a zjistila, že jí chybí struna „nemá strunu, nemůžu splnit úkol, smůla“ podívala jsem se na ni s pohledem alá vítěz. Blonďák někam odběhl, ale za chvíli se zase vrátil a…..
YOU ARE READING
Last first kiss
FanfictionFan Fiction o One Direction... Vždycky se chtěla podívat do Londýna. Byl to její sen a teď se vyplnil. No hned po příletu je jasné, že tohle nebude obyčejné léto. Když zjistí, že její sestřenice u které bude na léto bydlet je přítelkyně Louise ze sl...