6.část

155 4 4
                                    

6. část

a vešli jsme dovnitř. V malé chodbičce jsme se zuli a El nás zavedla do obýváku. Když jsme vešli do obýváku, viděli jsme tam 5 kluků, kteří popíjeli drink a 2 holky sedící vedle nich. „Tak jo, holky pojďte představím vás“ mávla rukou abychom šli za ní. Všechny jsem je pozdravila a začalo představování. Myslím, že Stell zaujal ten modrooký blonďák co seděl na židli u stolu a byl otočený k ostatním. Vím to, protože se na něho pořád dívala.

Pohled Stell:

Vešli jsme dovnitř a tam seděl ten blonďák, který do mě na letišti vrazil. „Ehm ahoj“ pozdravila jsem je. El nás začala představovat „takže toto je moje sestřenice Stella“ ukázala na mě „a tohle je její nej kámoška Chris“ dodala a my jsme se jen usmáli. „No a tohle jsou kluci z One direction a tyhle dvě holky to jsou přítelkyně Zayna a Liama“…. nedošlo mi, že to jsou ti z té skupiny, Michell je úplně miluje, ale mě nějak nedošlo, že to jsou oni. Stáli jsme tam a dívali se na ně jak telata na nový vrata. Postupně se nám všichni představili „ ahoj já jsem Liam a tohle je moje Daniell“ oba se usmáli a podali mi ruku „ já jsem Zayn a tohle je Perrie“ usmál se a Perrie mě jemně objala „ahoj jsem Louis a moji přítelkyni myslím už znáš“ usmál se a ukázal na El. Potom přišel na řadu kudrnatý kluk se zelenýma očima „ ahoj jsem Harry“ usmál se a podal mi ruku, myslím že si padli do noty s Chris. Nakonec mě šel pozdravit ten modrooký blonďák z letiště „ ahoj jsem Niall a ještě jednou se omlouvám“ „ok, ale už jsem ti dávno odpustila“ usmála jsem se a šla jsem si sednout k ostatním.

Pohled Niall:

Seděli jsme u Louise a Harryho doma i s ostatními členy skupiny a s Pezz a Dan a najednou slyšíme jak se odemykají dveře. Dovnitř vstoupila El a ještě nějaké dvě neznámé holky…ale počkat to je přece ta z toho letiště. El nám je představila…netušil jsem, že je to Eleonořina sestřenice. Všichni se jim představili a teď přišla řada na mě. Nevěděl jsem co mám říct, protože na letišti vypadala dost naštvaně „ahoj jsem Niall a ještě jednou se omlouvám“ pro jistotu jsem se ještě jednou omluvil aby se na mě už nezlobila. Čekal jsem na její odpověď a ona řekla, že už se nezlobí, usmála se a šla za ostatníma. Připadá mi trochu nejistá, nevím proč, ale taky jsem trochu znejistil. Loui si toho všiml a….

Last first kissWhere stories live. Discover now