Anna szemszöge:
Amikor kinyitottam a szememet Hunter ült felettem. Nem tudom mi történt csak arra emlékszem hogy beleestem a vízbe.
-Úristen jól vagy?-hallottam több felől is.
-Beviszünk az orvosi szobába!-szólalt meg egy pasi, úgy nézett ki mint egy disznó mármint a Khm méretét nézve. Ő lehet az úszómester/tanár. Felálltam és egyik oldalról Nashley másik oldalról pedig Hunter karolt át hogy segítsenek.Az orvos csak annyit mindig hogy legközelebb vigyázzák jobban és hogy most ne nagyon sportoljak/ mozogjak. A lányokkal bementünk a házunkba és pihentünk egy kicsit habár Kitty sokkosabb állapotban volt mint én... Furcsa lány de kevés ember van aki nem szereti ha egyszer megismeri. Nashley elaludt, Kitty csak nézett ki a fejéből és dúdolászott én pedig felmentem a Twitteremre. Egy 20 perc után amikor Nashley már felkelt, átöltöztünk és mentünk az ebédlőbe mert már piszok égés voltam.
-Mázli hogy Hunter ott volt!-bólogatott Kitty.
-Szerintem is, de én us szívesen segítettem volna...ha tudnék úszni.-mondta Nashley.
-Köszi a szándekot!-mosolyogtam rá. Út közben a fiúk is csatlakoztak hozzánk. Végülis örülök hogy jóban lettünk.~az ebédlőben~
-Na hát mára elegem van mindenből!-sóhajotottam.-Elaludtam a hajam, beleestem a vízbe és a kaja is szar...
-Belőlem is eleged van?-pislogott rám (elég idegesítően) Jacob.
-Belőled nem.-mondtam faarccal.
-Komolyan?-nézett rám nagy szemekkel.
-Nem.-nevettem el magamat. Majd tovább ettünk.
-Örülök hogy jobban vagy!-törte meg a csendet Kitty.
-Én is.-nevettem. Próbáltam laza lenni és nem törődni azzal, hogy tulajdonképpen majdnem meghaltam.-Miaz?-kérdeztem unottan Danielt aki már vagy 5 perce bámul.
-Semmi csak azon gondolkodom hogy mi a mai kaja.-dőlt hátra.
-Szerintem csirke.-szállt be a beszélgetésbe Kitty.
-Szerintem marha.-hajolt be a kis körbe Huntaah.
-Szerintem disznó.-ráztam a fejem.
-Most arról beszéltek hogy milyen állat az úszómester?-kérdezte Jacob. Na itt mindenki elneveztek magát és tovább ettük az ismeretlen eredetű kaját.Sziasztok! Most próbáltam valahogy összehozni egy hosszabb részt. Remélem tetszik!!😘😘
YOU ARE READING
I fell in love with you
FanfictionTudod milyen érzés amikor nincs valamihez kedved de ráerőltetnek a szüleid? Na én pontosan tudom. Ugyanis semmi kedvem nincs ehhez a táborhoz ami több mint 1(!!) hónapos. •Bármilyen másolása vagy "kopizása" személyiségi jogokat sért!