Sajnálom hogy ilyen sokára hoztam csak részt de nem volt ötletem.
Éééés megkaptam az első díjamat erre sztorira❣❣köszönöm JuliaZsibrita -nak.❤️❤️❤️❤️Márcsak két hét maradt a táborból. Igyekszünk minden időt kihasználni amit együtt tölthetünk❤️ Jacob, Brando és Huntaah mennek haza Virginiába. Kitty és Nashley New Yorkba, én és Daniel pedig Californiába. De most igyekszem nem ezekre a dolgokra gondolni hanem élvezni a tábort.
-Hát én most bántani foglak! Túl nyomi vagy ahhoz hogy élj!-indúlt meg "teljesen komolyan" Brandon felé Jacob. Leteperte, mi meg csak nevettünk, még Huntah is... Testvéri törődés OhHellYeah.
-Még mindig nem értem.-rázta a fejét Kitty akin úgy látszik kifogott egy videójáték.
-Csak ugord át ezeket.-nevetett Daniel.
-És mi van akkor ha nem?-vigyorgott Nashley.
-De olyan nincs.-rázta idegesen a fejét Hunter.
-De mivan ha mégis!?-erre már Huntah csak legyintett és odajött hozzám.
-Nem nézünk meg valamilyen foglalkozást?-kérdeztem a többieket.
10 perc múlva már mind a partnál ültünk egy kis padon és leveleket írtunk. Olyan leveleket amiket majd egymásnak fogunk adni ha vége a tábornak.
-Hogy kell leírni hogy kisebb?-forgolódott Brandon.
-Kettő S és kettő B.-mondta oda Jacob.
-Jacob! Te láng elme az két S és egy B.-rázta a fejét Huntaah.
-Na mivan? Itt mindenkinek kimaradt az általános 1.osztály?-vigyorogtam. Erre csak egy rakás "he?" pillantást kaptam.
-Nagyon fogsz hiányozni ugye tudod?-fogta meg a kezem Hunter.
-Te is nekem.-mosolyogtam és egyre közelebb hajoltunk egymáshoz...Mire Jacob vigyorgó feje emelkedett fel mellettünk.
/ugye mindenki érti?😂szerk./
-Mizu?-vigyorgott.
-Te aztán nagyon jól tudod hogy kell elrontani egy pillanatot.-forgattam meg a szemem.
-Miért nem szereccc?
-Dehogynem, persze.-nevettem.-Hozok még tollat. Kikoptam.-álltam fel és elmentem a szertár felé.
Miután kiválasztottam a nekem megfelelő darabot belépett a házba Chris. Chrisről tudni kell hogy a nőcsábászok nőcsábásza. A legbeképzeltebb srác akivel valaha találkoztam. Régi évfolyamtársam és hát nem vagyok rá büszke de a volt pasim.
-Szia Anna.-vigyorgott rám.
-Kopi van.-indultam ki.
-Ugyanmár! Gyere cica!-szorította meg a kezemet.
-Auu.-csak ennyit tudtam kinyögni. Aztán neki nyomott a falnak és megcsókolt volna... De ezzel egy pillanatban Hunter és Daniel lépett be a szobába. Huntaah szemei szikrát szórtak amint felfogta hogy mi folyik itt és ökölbe szorította a kezét.
-Most meghalsz köcsög.-mondta és megindult Chris felé, majd akkorát húzott be neki hogy ő leesett a földre és elkezdett vérezni az orra.-Rohadék! Őt!-mutatott rám-Nem bánthatod!
-Jól vagy?-kérdezte és odajött hozzám a sokktól csak némán bólintottam.
-Mi volt ez?-hallottuk az egyik felügyelő hangját kintről. A jelenlegi helyzetből ítélve elég rosszul jönnénk ki ebből.
-Bazdki.-hallottam Daniel hangját a hátam mögül. Hát igen ezt megszívtuk...
YOU ARE READING
I fell in love with you
FanfictionTudod milyen érzés amikor nincs valamihez kedved de ráerőltetnek a szüleid? Na én pontosan tudom. Ugyanis semmi kedvem nincs ehhez a táborhoz ami több mint 1(!!) hónapos. •Bármilyen másolása vagy "kopizása" személyiségi jogokat sért!