12.Rész

227 16 2
                                    

Most pakolok össze a nem tudom mihez. Nem hiszem el hogy Hunter a táboromat is tönkreteszi. Azt mondtad hogy csak egy kisebb táskát vihetek vízzel. Hát nagyon klassz. Miután beraktam két üveg vizet a táskámba elindultam a megbeszélt helyre. Semmi kedvem nincs ehhez...

Már ott volt Hunter és még vagy 6 ember akik valószínűleg elvisznek minket oda. Összekötötték a kezünket (legnagyobb örömömre) és elindultunk egy Jeepel az erdőbe. Utána még sétálni kellett vagy 10 percet mire otthagytak minket.
-Na éés... Most mi lesz?-nézett rám Hunter.
-Kijutunk.-indultam el, pontosabban indultam volna ha nem lettünk volna összekötve. Ennek köszönhetően visszahúzott.
-Együtt kéne dolgozni....-mondta halkan-Amúgy nem is arra kell menni.
-Keressük meg a folyót és annak a mentén elérünk a tóhoz. (Földrajztudás pls...)
-Oké.-indult meg velem együtt előre.
Már vagy negyed órája sétálhattunk de még mindig nem jutottunk semmire.
-Nézzük meg a térképet.-hoztam fel az ötletet. Végül az iránytű, térkép, óra és nap segítségével rájöttünk hogy merre kell menni.

-Itt már voltunk.-álltam meg hirtelen az ismerős bokornál.
-Az lehetetlen!-rázta a fejét-Egész vègig itt volt nálam a térk... Asszem fordítva fogtam.-vakarta a fejét.
-Te idióta barom!-csaptam rá a karjára- Add azt ide.-rántottam ki a kezéből. Viszon ezzel együtt elcsúsztam és beleestem egy óriási fekete lyukba.

Sziasztoook! Nagyon sajnálom hogy sokáig nem hoztam részt. Csak nem volt ihlet. De remélem tetszik!!

I fell in love with youDonde viven las historias. Descúbrelo ahora