Matthew Espinosa

1.8K 36 5
                                    

Y/n pov: (your name)

"U mag de bruid kussen"zegt de pastoor. Ugh daar gaat ze weer. Bijna om de drie jaar trouwt m'n moeder weer een andere man. Ze verzamelt ze zo snel als voetbalkaartjes van de plus en raakt ze weer zo snel kwijt net als je remote in je bank.

M'n moeder en haar nieuwe man, oftewel mijn nieuwe stiefvader lopen de kerk uit. De andere bruidsmeisjes en ik leiden de gasten naar de eetzaal. Ik zou liever thuis in m'n bed liggen met Netflix. Ik moet nog een paar afleveringen kijken van Gossip Girl totdat ik weer wie gossip girl is!

Als we allemaal in de eetzaal zijn ga ik aan m'n tafel zitten. M'n stiefvader loopt het podium op en pakt een microfoon. Ik rol m'n ogen en loop naar de toiletten. Ik heb geen zin om nog een speech te horen van de man van m'n moeder. Ik loop het toiletkamer in en ga in een stal zitten waar ik m'n behoefte doe. Als ik klaar ben loop ik eruit en was m'n handen.

"Weetje het is wel een beetje onbeleefd om weg te lopen tijdens een toespraak"zegt een onbekende stem achter me.

Ik draai me om en zie een jongen met een bruine kuif. Hij is ong 1.80cm en heeft een strakke kaaklijn.

"Weetje het is heel onbeleefd om de meisjes toilet in te lopen. Je weet dat er een jongens toilet it en iedereen is in de eetzaal dus zijn ze leef. Ga daar maar heen"zeg ik.

"Kan ik je zoenen?"vraagt hij onschuldig en leunt aan de muur.

"Wat is er mis met jou?"vraag ik.

"Niks ik vraag toch gewoon wat!"zegt hij.

"Val me niet lastig!"zeg ik en loop de toiletten uit. Als ik langs hem loop voel ik een arm om m'n taille glippen. Hij draait me om, zodat ik naar hem kijk. Ik probeer me los te maken, maar hij is te sterk. "Wat wil je?"vraag ik als ik het opgeef.

"Gewoon je zoenen, duh"zegt hij alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

"Ik ken je pas net!"roep ik.

"Dus?"vraagt hij.

"Laat me los!"zeg ik.

"Oke, oke, ik heb een deal. Luister je?"vraagt hij.

"Heb ik een keus?"zeg ik,

"Nee eigenlijk niet"lacht hij. "Oke hier komt ie. Wij zoenen en ik laat je met rest voor de rest van je leven"stelt hij voor.

"Nee!"roep ik.

"Dan laat ik je niet los en met rust"zegt hij met een grijns. Ik aarzel niet en breng m'n lippen op de zijne. Zijn lippen zijn heel zacht. Hij likt m'n onder lip voor entre, maar ik druk hem weg. "Wat doe je?!"vraagt hij woedend en laat los.

"We hebben gezoend. Nu laat je me met rust voor de rest van m'n leven zeg ik en loop terug naar de eetzaal. Goed, m'n moeder is nu bezig met haar speech.

"-dus ik wil graag mijn dochter en de zoon van mijn knappe man Tom op het podium willen. Dat is waar. Mijn moeder had het over gehad dat Tom, mijn nieuwe stiefvader een zoon heeft. Ik loop naar het podium en die ene gast loopt naast me.

"Waarom achter volg je me? Ik werd gevraagd om op het podium te komen!"fluister ik naar de gast die ik net heb gezoend.

"Volg mij niet! En ik ook"zegt hij en we kijken angstig naar elkaar. Ik loop op het podium van de rechter kant en hij van de andere kant.

"Ik weet dat jullie elkaar nooit hebben ontmoet,maar jullie zijn nu stiefbroer en stiefzus. Matthew en
Y/n. We zijn een gelukkig familie. Ik en Matthew, de gast die ik net kuste kijken elkaar verward en angstig aan.

Volgens mij heb ik net m'n stiefbroer gezoend?
_________________________

Oke dit was m'n eerste imagine. Jullie mogen verder imaginen. Idk of het een woord is? Hoop dat jullie het leuk vonden. Lees ook ff m'n andere boeken!

Imagines✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu