Deze request is van Morgenrood
Goed dat ik al een paar afvl. Van TWD heb gekeken anders was m'n mind blank
Dana's pov:
Ik ren snel de hoek om. De zombies zitten al meer dan een uur achter me aan. Ik zie een lichtje branden in een groot landhuis. Ik ren d'r snel naartoe. Als ik voor de deur sta begin ik hard te kloppen. Ik wil niet worden opgegeten door die enge zombies.
Er wordt gelijk opengedaan. Voor me staat knappe man rond de 25 met zwart haar. Ik kijk naar achteren en zie wat zombies. Hij heeft m'n hint begrepen en neemt me mee naar binnen.
"Wat is je naam?"vraagt hij.
"Dana, die van jou?"vraag ik.
"Mooie naam en m'n naam is Glenn"reageert hij
"Bedankt"zeg ik op z'n reactie.
"Ben je hier alleen?"vraag hij. Ik knik.
"Jij?"vraag ik. Dan loopt er een jongen van rond de 13 binnen. Blijkbaar is hij niet alleen.
"Wie is dit?"vraag hij en kijkt naar me.
"Dit is Dana?"reageert Glenn.
"Ze is een vreemde. Ze mag hier niet komen"zegt de jongen.
"Ze werd achtervolgt door zombies. Wil je dat er nog iemand dood gaat?"vraag Glenn. De jongen schud nee en verdwijnt weer. "Sorry dat was Carl, hij zit in de puberteit dus hij kan vaak pissig zijn."verzekerd Glenn. Ik knik.
"Dus..., vertel me wat over jezelf"zegt Glenn als er een gênante stilte is.
Ik vertel alles over mezelf en hij over zichzelf. Ik weet het niet, maar het voelt alsof we elkaar al jaren langer kennen.
Blijkbaar was hij vroeger een pizzabezorger! Yum..... En ik bedoel niet alleen de pizza.
"Ik vond het heel leuk om je te ontmoeten"zegt Glenn. Ik wil wat terug zeggen, maar hij drukt z'n lippen op de mijne.
"Het spijt me ik wist niet wat ik deed"zegt hij als hij wegtrekt.
"Nee het geeft niet"zeg ik snel en druk m'n lippen weer op de zijn.
JE LEEST
Imagines✔️
FanficI make imagines about: - Old/New Magcon - Bands - Celebs - And More DEZE IMAGINES ZIJN HEEL OUD DUS SLECHT ©All right reserved @benito_is_bae !!!REQUESTS ARE CLOSED!!! #17 in fanfictie