Jai/Fedoua

406 16 1
                                    

Dit is voor hebniet

Damn, wat heb jij met m'n imagines?

Fedoua POV:

Ik loop de Starbucks in met m'n vriendin Elizabeth (sorry dat moest ik een keer doen😂🙈)

We kijken wat we willen nemen en bestellen dan.

"Hallo, dames. Wat kan ik voor jullie doen?"vraagt de knappe barista.

"Ik wil graag een caramel frappechino "zegt Elizabeth.(idk hoe je het schrijft)

"Ik ook"zeg ik.

"Oke dat wordt dan €8,30. Jullie drankjes zullen zo klaar zijn"zegt hij als Elizabeth hem het geld aangeeft.

"Wat zijn jullie namen?"vraagt hij als hij een beker en een zwarte marker pakt.

"Ik ben Elizabeth, en dit is Fedoua"zeg Elizabeth.

We gaan aan een tafel zitten, totdat onze namen worden geroepen met onze drankjes.

"Een caramel frappe chino voor Elizabeth en Fedoua"roept de knappe barista.

Ik zeg tegen Elizabeth dat ik de drankjes haal, omdat ze dan naar het toilet kan gaan.

Ik loop naar de bar toe en pak de drankjes van hem.

"Wacht, hier war servetjes"zegt hij en geeft een paar aan me voordat ik wegloop. Ik de de servetjes en bedank hem.

"Hier"zeg ik en hand Elizabeth haar frap aan als ze het toilet uitloopt.

Ik neem een slokje van m'n frap en merk dat er iets is gebrabbeld op m'n beker.

Ik neem een slokje van m'n frap en merk dat er iets is gebrabbeld op m'n beker

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik kijk naar Elizabeth en laat het haar zien. Ze slaat haar hand voor d'r mond en neemt weer kleine slokjes van haar frap.

Ik kijk naar de barista en zie hem maar me knipogen.

Ik pak een servetje en zie:

________________________
Hey bel me,

xxx-xxx-xxx

Jai
________________________

ik kijk weer daar 'Jai' en loop dan uit de stabucks.

Imagines✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu