Dit is voor xWeirdgirlxx
Crystal pov:
Ik loop m'n appartement in als ik opeens allemaal gekreun hoor vanuit m'n slaapkamer.
Ik loop naar kamer toe en zie Cameron op een blonde slet liggen. (Sorry als je blond bent, maar het is gewoon en imagine)
"Cameron?"zeg ik. Hij draait z'n hoofd om en valt uit bed. (Bruh😂)
"OMG, Crystal. Ben je nu al thuis?"vraagt hij.
"Hoe kun je. Ik was maar een paar uur weg en jij gaat al vreemd"schreeuw ik. Het blonde meisje pakt haar spullen en verlaat snel m'n appartement. Nu ben ik alleen met Cameron.
"Ik kan je niet geloven"roep ik.
"Het is niet wat het lijkt"zeg hij en steekt z'n handen uit. Hij pakt z'n boxer op en trekt hem weer aan.
"Wat? Dat je met een vriendin zat te neuken terwijl ik weg was?"zeg ik.
"Oke, misschien is dat waar, maar ik hou nog steeds zielsveel van je"zegt hij.
"En waarom deed je het dan?"vraag ik.
Hij zegt niets.
"Nou!"schreeuw ik.
Hij zegt weer niets.
"Weet je wat. Ik wil dat je je spullen verzamelt en morgenochtend vertrekt. Ik wil nu niet bij je zijn"zeg ik en leg m'n hand op m'n voorhoofd.
"Waar ga jij dan naartoe?"vraagt hijz
"Naar m'n oudere op vriendin. Ik weet het niet, maar ik verzin wel wat"zeg ik. Ik loop uit ze kamer en appartement.
Hoe?
"Crystal!"schud Cameron me wakker.
"Huh, wat doe jij hier? Ik zei toch dag je weg moest gaan"zeg ik als ik rechtop ga zitten. Ik kijk om me heen en zie dat we allebei in bed liggen.
"Je had volgens mij een nachtmerrie?"zegt Cameron en krabt aan de achterkant van z'n nek.
"Dus je ging niet vreemd?"vraag ik.
"Waar heb je het over?"vraagt hij.
"Nee, laat maar"zeg ik en ga weer liggen. Ik voel achter me Cam's gespierde armen om m'n middel heen als ik langzaam aan in slaap val.
Sorry Crystal, maar ik kan echt geen imagine maken met een zielige einde😪 sorry😁
JE LEEST
Imagines✔️
Fiksi PenggemarI make imagines about: - Old/New Magcon - Bands - Celebs - And More DEZE IMAGINES ZIJN HEEL OUD DUS SLECHT ©All right reserved @benito_is_bae !!!REQUESTS ARE CLOSED!!! #17 in fanfictie