Deze imagine is voor @maritjuhhhx
ik was klaar met de imagine en toen verdween die fucking imagine. FML
Ik heb 900 volgers!!!!Marit POV:
"GIVE IT UP!" Roept Martin in de microfoon. Alle mensen springen, schreeuwen, dansen, trekken hun kleren uit en noem maar op. Ik sta achter de zwarte gordijnen, naar Martin te kijken. Hij springt op en neer, het zweet rolt van zijn gezicht.
Kijk, Martin weet dus niet dat ik hier, in Ibiza, ben. Hij denkt gewoon dat ik thuis, in Nederland, ben. Hij is op wereld Tour en ik ging niet met hem mee. Ik miste hem zo erg dat ik hem ging verassen. Ik boekte de eerste vlucht naad Ibiza en hier sta ik nu. Achter de couletten naar mijn vriendje te kijken, Martin Garrix.
"Marit!" Ik kijk om en zie zijn manager. "De show eindigt over een paar minuten. Als je achter het gordijn staat en hem verrast zou het hilarisch zijn" ik knik en ga achter het gordijn staan.
"THANK YOU IBIZA. HAVE A NICE NIGHT"roept Martin voor de laatste keer. Hij rent het podium af als de lichten uit gaan. Als hij achter de coulissen staat geeft iedereen hem een schouderklopje of zegt dat hij het goed heeft gedaan. Zijn manager geeft me het teken. Ik spring op zijn rug. Een hoge gil komt uit zijn mond. Hij haalt zijn handen omhoog, maar ik heb een goede grip op zijn schouders waardoor ik niet val.
"Rustig, rustig, ik ben het maar"lach ik. Hij haalt zijn handen naar beneden en gooit me van hem af. Hij legt zijn hand op zijn borst en haalt diep adem. Als zijn hartslag weer normaal is grijnst hij en komt op me af. Ik probeer weg te rennen, maar hij pakt me toch. En dan weet je wel wat er gebeurt.
JE LEEST
Imagines✔️
FanficI make imagines about: - Old/New Magcon - Bands - Celebs - And More DEZE IMAGINES ZIJN HEEL OUD DUS SLECHT ©All right reserved @benito_is_bae !!!REQUESTS ARE CLOSED!!! #17 in fanfictie