Hunter Rowland/Kay

763 17 1
                                    

Dit is voor kayvdende1  sorry als het slecht is. Had geen inspiratie

Kay's pov:

Vandaag is de dag waar Magcon eindelijk naar LA komt. (Je woont in deze imagine ff in LA) Ik ben echt heel zenuwachtig, want ik kan eindelijk Hunter ontmoeten. We staan nu in de rij voor de M&G. Ik heb net een knuffel gegeven aan Cam, Tay, Aaron en Dylan. Hunter is de volgende en ik ben echt heel zenuwachtig. Straks vindt hij me lelijk ofzo. Ik bedoel, ik heb bruin haar en iedereen heeft bruin haar. Het is zo saai. ( sorry, maar ik heb zelf ook bruin haar)

"Volgende"wordt er geroepen. Ik stap naar voren en geef Hunter een knuffel. OMG hij ruikt zo lekker.

"Hey, schoonheid. Wat is je naam?"vraagt hij. OMG die stem!

"U- uh- uhm, kay"stotter ik. OMG waarom moet ik nu nou gaan stotteren. We maken een stage-Kiss foto en ik geef hem nog een bereknuffel. Ik voel dat z'n hand naar beneden naar m'n kont strijkt. Ik kijk hem aan met een rare blik, maar hij knuffelt me harder. OMG ik voel z'n sixpack! We laten los en zeggen ons gedag.

OMG, volgens mij heeft DE HUNTER ROWLAND m'n kont aangeraakt!!

Ik leg m'n hand op m'n bil waar Hunter het heeft aangeraakt en ik voel een papiertje. Ik pak het papiertje uit m'n achterbroekzak en vouw het open.

_________________________
Hey kay,

Bel me ;)
xxx-xxx-xxx

Kom je na de show nog naar m'n kamer?

2e verdieping, kamer 263
_________________________

Imagines✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu