Deze is voor FemkeKil
Femke pov:
Ik kom thuis van een zware dag. Ik doe de deur van m'n huis open en ik zie een pad met rode rozen op de gang.
"Hallo?"roep ik. Geen antwoordt. Ik doe m'n jas en schoenen uit en volg het pad met rozen blaadjes. Ze leiden naar de tuin. Er hangen allemaal kerstlichtjes in de bomen van m'n tuin. Er staan allemaal kaarjes. Ik zie een tafel met eten. Ik ga zitten en zie dat m'n lievelingseten op tafel staat.
"Wie ben ik?"vraagt iemand als degene z'n handen voor m'n ogen heeft.
"Hmm, even denken Hunter"zeg ik grijnzen.
"Sorry wat zei je?"zegt degene. Hij haalt z'n handen van m'n ogen en gaat tegenover me zitten. "Ik vroeg wat?"zegt Jacob.
"Het was maar een grapje"zeg ik lachend.
"Oow, Femke, je liet me echt schrikken"zegt Jacob met z'n hand op z'n hart. Hij heeft een pak aan. Hij ziet er zo hot uit met een pak aan.
"Dus..., waar is dit voor?"vraag ik. "Het is niet onze anniversary of Valentijnsdag, dus wat is dit?"
"Gewoon je weet wel. Iets voor m'n mooie, slimme, lieve, perfecte vriendin."zegt hij.
"Oke hou op met dat cheesy gedoe."zeg ik blozend.
"Nee, je ziet er zo schattig uit. Met je prachtige ogen en blonde haren."zegt hij dromerig.
"Ja en met jouw bruine ogen, haren en ik wil eten, want dit is lekker!"zeg ik en we lachen.
Na het eten, dat heerlijk was, leidde Jacob ons naar binnen. Hij had namelijk dit allemaal geregeld.
"Wat nu?"vraag ik.
"Wat dacht je van dat we je favouriete film gaan kijken?"stelt hij voor.
"Kan dit nog beter?"vraag ik. Na m'n woorden lig ik in de armen van Jacob. Hij brengt me in een bruidstel naar binnen. "Oke het kan beter!"
"Het word nog beter"zegt hij met een knipoog. Hij zet me op de bank en start m'n favouriete film. Hij haalt uit het niets m'n favouriete snack.
"Dude, wat ben jij?"vraag ik.
"Een jongen"zegt hij en ik sla hem op z'n arm. "He, niet slaan. Ik heb dit allemaal voor jou gedaan"
"Dat is waar. Daarom hou ik zoveel van je"zeg ik en geef hem een kus op z'n wang.
"Ik denk dat je je doel hebt gemist"zeg hij met een grijns en wijst naar z'n lippen. Ik aarzel niet en druk m'n lippen op zijn zachte lippen. "Ik hou van je"
"Ik hou ook van jou"zeg ik en kijk naar de film.
"Nee ik hou veel meer van jou. Je kunt je niet voorstellen hoeveel"zegt hij en kust me op m'n lippen.
Die avond hebben we na m'n favouriete film m'n favouriete sirie gekeken. Wat zal ik zeggen. Jacob Satorius is perfect en ik ben blij dat ik hem mijn vriendje mag noemen.
JE LEEST
Imagines✔️
FanficI make imagines about: - Old/New Magcon - Bands - Celebs - And More DEZE IMAGINES ZIJN HEEL OUD DUS SLECHT ©All right reserved @benito_is_bae !!!REQUESTS ARE CLOSED!!! #17 in fanfictie