OMFG ik ben 100 lezers kwijt geraakt! Wat doe ik fout?
Y/N POV:
"Hoi, guys dit is Kian en ik ben met mah girlfriend Y/n"stelt Kian me voor.
"Vandaag gaan we de boyfriend/ girlfriend challenge doen, dus we gaan op twitter de hashtag #askKian&y/n doen, dan kunnen jullie allemaal vragen stellen en wij beantwoorden er 10 daarvan."zegt Kian en pakt z'n telefoon uit z'n zak.
Er komen al gelijk notifacfions op twitter.
"Oke er komen al gelijk veel vragen"zeg ik tegen de camera.
"Dan denk ik dat we wel genoeg vragen hebben"zegt Kian.
"Oke laten we dan beginnen"zeg ik en pak kian's telefoon.
"Oke eerste vraag van @KianIsMyUnicorn: hoe hebben jullie elkaar ontmoet?"lees ik voor.
"Oke, het ging zo. Je weet dat we allebei YouTubers zijn, dus we hadden een keer afgesproken een paar jaar geleden en het klikte en, ja zo ging het"bloost Kian.
"Oke volgde"zegt hij snel en pakt z'n telefoon terug.
"Van @MoaningForMendes: hebben jullie het een keer gedaan?"leest hij voor.
"OMG sirieus"roep ik.
"Ja, elke dag"grijnst hij in de camera.
"Dat is niet waar"zeg ik en sla z'n arm.
"Volgende"zeg ik snel en pak z'n telefoon weer.
"@SammyIsMyDaddy vraagt: hoelang daten jullie eigenlijk al?"lees ik voor.
"Ongeveer 3 maanden"beantwoordt Kian.
"Oke, @SuperrKiann vraagt: wat zijn jullie goals?" Lees ik voor.
"Alles"reageert kian waardoor ik lach.
"Oke, uuhhm, @sanderpeterss vraagt: was het liefde op het eerste gezicht?"
"Uuh, nee"zeg ik.
"Ja"zeg Kian tergelijkertijd.
"Awakward"zegt Kian na 2minuten stilte.
"Ja, geef maar hier"zegt hij en pakt z'n telefoon weer af.
"@lisa.satorious vraagt: hebben jullie weleens ruzie gehad?"leest kian voor.
"Nee"zeggen we tergelijkertijd.
"Volgende vraag van @Arianator: hebben jullie al een shipname?"leest Kian voor.
"Nee"zeggen we weer tergelijkertijd.
"Next! Van @jc&Kianarmy: Y/n, wat vind je van Jc?" Leest Kian voor.
"Hij is grappig en geweldig"zeg ik met
"Nexto, van @dallasbooty: wanneer gaan jullie trouwen?"leest Kian voor. Ik vouw m'n handen over m'n mond.
"Snel"grijnst Kian en ik kijk hem met grote ogen aan.
"Oke laatste vraag van @okiidontcare: hoeveel kinderen willen jullie als jullie gaan trouwen?"leest Kian voor.
"Ik wi zelf wel drie kinderen"zeg ik.
"Ik wil er wel mee hoor"zegt Kian en gaat dichter bij me zitten.
"Oke dat waren de vragen die we hebben beantwoord. Als we jou vragen niet hebben beantwoord, dan spijt het me. We hopen dat je het filmpje leuk vond. Geef een blauw duimpje, deel en subscribe op dit account en die van mij, doei"zeg ik snel en sluit de camera af.
"Zo over dat kinderen gedoe he?"vraagt Kian achter me
JE LEEST
Imagines✔️
Hayran KurguI make imagines about: - Old/New Magcon - Bands - Celebs - And More DEZE IMAGINES ZIJN HEEL OUD DUS SLECHT ©All right reserved @benito_is_bae !!!REQUESTS ARE CLOSED!!! #17 in fanfictie