Jack J/Nicole

221 14 4
                                    

Deze is voor MagconIsMinee

Nicole POV:

"JJ" ik omhels Johnson. Hij omhelst mij met zijn grote armen. "Nicole" groet hij me. "Ik heb je gemist" zeg ik. "Ik heb je ook gemist" zegt hij.

"Zeker dat hij je gemist heeft. Hij had het de hele week over-" "ja, dat is genoeg G!" Onderbreekt Johnson, Gilinsky. Er is een awkward silence totdat JJ zegt dat hij wat drinken voor ons gaat halen. Ik loop naar Gilinsky toe.

"Had hij het echt de hele weekend over mij?"vraag ik of het waar is. Hij grijnst en knikt. "24/7" reageert hij."weetje hij is houd heel veel van je"

"Tuurlijk, hij is m'n beste vriend. Ik houd ook van hem"zeg ik. Gilinsky lacht door mijn reactie. Ik kijk hem verward aan. Hij schud zijn hoofd. "Hij houd meer van je dan in een beste vriend manier. En ik denk dat jij ook zo over hem voelt"

"Dat is-" "zo waar" kapt hij me af. Ik grom. "Geef het maar toe. Je houd van hem en hij van jou"

"Is dat waar?"vraagt Johnson met 3 petflessen coca cola in zijn handen. "Tuurlijk, jullie praten altijd over elkaar dat het niet meer vriendschappelijk meer wordt maar-" "oké stop" onderbreek ik Gilinsky nu.

"Oh, kom op, jullie vinden elkaar heel erg leuk. Geef dat nou eens toe?"zegt G. Ik kijk naar de grond en heb zon gevoel dat J hetzelfde doet. Twee voeten komen voor mijn voeten. Ik kijk op en kijk recht in J's diep zeeblauwe ogen. Het is letterlijk een oceaan, doolhof. Hij legt zijn handen op mij wangen en drukt zijn lippen zacht op die van mij.

Fuck the butterflies. I feel the whole fucking zoo in mee

"En hij scoort" horen we G waardoor we wegtrekken. Ik kijk Johnson aan en zie dat hij me al aanstaart. Een roze kleur verschijnt op zijn wangen.

Imagines✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu