Dit is voor jacobsstarbucks
Sheniva POV:
"Oke kom dan"roep ik naar m'n vriendje Jacob. We zijn nu aan het basketballen in m'n achtertuin. Jacob zei dat hij beter was in basketbal dan ik. Hij pakt een bal uit m'n basketbal rek in m'n tuin. Zijn telefoon piept doordat iemand een sms'je heeft gestuurd. Hij haalt z'n telefoon uit z'n zak en krijgt een rood hoofd.
"Wat is er?"vraag ik.
"Uhhh, m'n moeder heeft m'n hulp nodig. Ik moet gaan"zegt hij snel en sprint het huis uit. Hmm raar?
Ik herinner me nog dat me beste vriendin vandaag zei dat ze wat spannends gaat doen vanda....
Oh shit
Ik pak m'n telefoon uit m'n zak en bel m'n beste vriendin.
"Sorry dit nummer is niet bereikba...." Ik hang snel op. Ik loop m'n huis in en zoek m'n autosleutels. Als ik ze heb gevonden loop ik het huis uit en stap m'n auto in.
Als ik bij m'n beste vriendin's huis aankom zie ik Jacob's auto. Ik parkeer m'n auto en stap uit. Ik haal de reservesleutel onder de deurmat vandaan en maak de voordeur open. Als ik het huis inloop hoor ik al gekreun van boven. Ik loop de trap op en het geluid komt m'n beste vriendin's kamer. Ik loop er naartoe en doe de deur open. Met schrik zie ik m'n ergste nachtmerrie.
Ik zie Jacob zich zelf in m'n beste vriendin te duwen.
"Jacob?"fluister ik in shock. Hij kijkt me aan en haalt zichzelf gelijk uit. Ze bedekken zichzelf met een deken.
"OMG het spijt me zo e-" "jij fucking hoer. Heb je niets wat beters te doen dan met iemand anders vriendje te naaien!"schreeuw ik en ze rent uit de kamer.
"En jij"zeg ik. Jacob stapt uit bed en doet z'n boxer aan.
"Hoe kon je?"
"Het was makkelijk"zegt hij.
"Trouwens, ik ging je alleen maar daten omdat ik dan bij haar kon zijn."
"Dit is niet de eerste keer"zegt hij en laat me daar staan in shock.
JE LEEST
Imagines✔️
FanficI make imagines about: - Old/New Magcon - Bands - Celebs - And More DEZE IMAGINES ZIJN HEEL OUD DUS SLECHT ©All right reserved @benito_is_bae !!!REQUESTS ARE CLOSED!!! #17 in fanfictie