"ÖZEL BÖLÜM"

116 5 5
                                    

 
    İlerki Bölümlerden kısa bir alıntı.

    Kızım. Meleğim. Benim en saf parçam. Eğer sen bu mektubu okuyosan,ben senin o gül kokunu koklamadan senden ayrılmış olucam. O küçük kalbin benim bedenimde can buldu.
    Yavrum inan bende çok isterdim senle bir ömür yaşayıp,senin her anında yanında olmak. Seni bahrıma basıp yavrum demek. Ama içimdeki bu his. Bu his yavrum günden güne beni yiyip bitiriyo. Hastalığım giderek vücudumu sarmaya başladı. Aldığım her nefes senin yaşamından bir saniye. Ben yavrum senin annen olmak için kendi canımdan geçtim.
      Sen doğunca ben yanında olamıyacağım. Hayatında karşına birsürü  engel çıkacak. En başta baban. Baban seni şuçlu tutacak. Benim hayatından çıkmamın nedeni olarak seni görecek. Abini, doruk'u senden uzaklaştıracak. Ama.... yavrum sen sakın. sakın hayattan vazgeçme. Her anını yaşa. Sakın benim gitmemden kendini sorumlu tutma. İnan. İnan yavurum. Ben seni kuşkusuz doğurdum. Benim içimde olduğun andan ihtibaren ben senin saflığını tatım. Zaten daha doğmamış bir bebek ne kadar suçlu olabilirki?
        Durum. Bu ismi sana ben hediye ediyorum. İsimin senin kaderin yavrum. Şimdi bunu bana sakın sorma. Hayatını yaşa. İnan o zaman gelince herşeyi anlıyacaksın. O an gelene kadar dilerim mutlu olursun. Hayatını, hatatımı sana adadım. Sakın abin ve babana kızma. Zamanı gelince onlardan başka kimsen kalmıyacak.  Akan her damla yaşının hesabı sorulacak. Umarım bana kızmıyosundur. Ben seni bi annenin kızını sevebileceğinden daha çok seviyorum. Merak etme yarum . Bu mektubu okuduğuna göre hayat senin için şimdi başlıyo.....
            

                    Gül DORUKHAN

Sessiz ÇığlığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin