#5- Posledni den ?!

443 22 3
                                    

Zbytek našeho pobytu tady proběhl bez problému . Předposlední den jsme Honzovy a Kovymu půjčily snowboardy a celí den já , Lucka a Martin sme je učili . V čas oběda sme s Luckou šli napřed do restaurace .
L:,,Tak co jak to s vámi je ?? "
A: ,,Bych se spis měla prát já tebe ne ?? "
L: ,,No ale já ani s jedním nic nemám . Teda škoda ale nemám 😞" musela sem se začít smát ale chápala sem ji .
A:,, Jak dlouho se vůbec s Kovym znáte ?'' 
L:,, No asi tak 4 roky , Páťa totiž chodila s jeho bratrem a když sme byly společně na dovoleny tak sme se skamaradily . ''
A:,, No jako jinak já a Honza sme kamarádi nic víc '' o tom co se stalo v Aquaparku vědět nemusí já s Honzou vázne nic nemám i kdybych chtěla tak on určitě muže mít kteroukoliv chce .
/Honzuv Pohled/
Holky nám už držely místo k sezení a tak jsme si jen došli pro jídlo . Přišli jsme s Kovym a Martinem ke stolu a obě se tvarili lehce smutně .
H: ,,Copak je máte snad rozmazanej make-up '' začal se smát a spolu s nim i Martin a Kovy . Měla jsem sto chuti ho taky něčím šetřit ale v tu chvíli mě napadalo jen to jak ...... no ... Ehm .... radsi nic .
A:,, Hahaha .. moc vtipný '' řekla sem sarkasticky .
H:,, Promiňte '' řekl a začal jist svůj rýžový burger ( já vím jsme na horách a je tam rizovy burger ale tak ... 😂 Honza ho ma určitě rad ) po tom co všichni už odnášeli táci tak jsme šli ještě jezdit protože to byl nás poslední den .

Po náročném závodění a par vyhraných závodu ( nechci se nějak chlubit ale team Honza a Martin byl nejlepší ) jsme šli na pokoj se převléknout a osprchovat se . Já sem si vzal egoisticky svoje tričko a rifle s černou bundou . Když Adel vyšla z koupelny tak na sobě měla jen tričko a spodní prádlo a já si zrovna nasazoval hodinky , sakra ale nemám je úplně nabitý -_- , to asi ale v tuhle chvíli nevadí . Stála tam a ohýbala se pro rifle a já se slušně otočil ..... bože kdybych byl zmrd tak se nebudu otáčet , ale já jsem hodnej kluk tak sem se i tak otočil . Byla lehce nalíčená a měla rozpuštěné , vyžehlené vlasy . S ostatnima jsme si dali sraz před hotelem ... Martin přišel o 15min později -_-. Myslel sem ze ho zabiju .

/Pohled Adel/
Když už se Martin uráčel přijít tak sme vyrazili do města . Zkončily jsme v baru a byly sme tam asi 4 hodiny a většina byla na šrot . Cestou do hotelu se od nás odpojila Lucka a Martin , bylo my celkem jasny ze pak půjdou spolu na pokoj , ale nechtěla sem ji to kazit . Po příchodu na pokoj sem byla celkem vyčerpána a tak sem si jen sundala kalhoty a tričko a šla sem si lehnout . Ještě před tím než sem si lehla sem jen tak seděla na posteli a chvíli sem počkala protože sem věděla ze se za mnou Honza převléká . Zacitíla sem jen  jak mě někdo jemně líbá na krku a tak sem ho pomalu odsunula . Koukal na mě celkem smutně a odešel se osprchovat . Udělala sem dobře ze jsem mu to zavrhla .... byl to dobrý nápad mu to zavrhnout ? A co když to myslel vázne ? Nedalo my to a když přišel ze sprchy tak sem mu sedla na klín a hluboce sem se mu zahleděla do očí , pomalu sem spojila naše rty v jedno a užívala si to . On my polibky oplácel a potom to přešlo do zuřivého líbání . Já byla pod nim a on my držel ruce od těla a líbá mě . Byla to přesně ta chvíle , oba polonazí , jen ve spodním prádle . Sundal my podprsenku a po chvíli sme byly oba nazí . Přišlo to co sem si ani v těch nejdivočejšich představách nepředstavovala .

/Honzuv pohled/
Bylo to tady seděla my na klíně a hledala my do oči , bylo vidět ze to chce . Začala mě líbat a tak sem spolupracoval , svalil sem ji pod sebe a stále sem ji líbal . Byla jen v podprsence a v kalhotkách , já zas nej v boxerkách . Pomalu sem ji sundal podprsenku a přišlo to . 

Druhy den ráno sme se probudily nazí v jedné posteli a ani jeden sme ji napmatovaly jak to včera do detailu probíhalo . Věděl sem jen ze sme si to užili a myslím ze sme byly oba spokojeni . Adel se šla osprchovat a tak sem šel za ni . Dali sme si repete když sme si to ani jeden ze včera nepamatovaly . Vylezli sme ze sprchy a oblekli se .
A:,,Miluju tě'' řekla když si sedla vedle mě . Podíval sem se ji do oči a začal ji líbat .
H:,, Já tebe taky '' řekl sem letmo mezi polibky .

Konečně sme měli zabaleno a šli sme si pro svoje pasy na recepci.
H:,,Thank you very mutch and good bey '' řekl sem a odcházel sem směrem k východu z hotelu . Než sme se všichni zase naskládali do autobusu tak ubehla asi půl hodina a za tu dobu sme s Adel stihli vše všem říct a vysvětlit . Když všichni spali tak sem přemýšlel o různých věcech , SAKRA !! já nevidal asi týden žádné video ... no ještě ze mám nějaký záběry z hor . Bude to takový mali speciál . Za překonání 800k odběratelů na hlavním chanlu , a to my připomíná mohl bych začít vlogovat a mohla by my Adel pomáhat .! Když tak nad tím přemýšlím .... jak je to tet mezi námi , sme spolu , ale nic tokového sme si neřekli , byla to jen rychlovka která se bude jen opakovat nebo se už vydat nebudeme ? .... no tet ale bych mohl začít střihat video , ale nemám žádný začátek .... sakra no tak uděláme začátek na konci výletu :D
-Wazzap já vás vítám u tohohle ,,speciálu '' který se odehrává na horách s Kovym , Martinem z kanálu Jmenuju se Martin , jeho kamarádkou Luckou a s moji ....( sakra co tet ..?? Mám říct přítelkyni ? Nebo kamarádkou ....

Asi mě tet všichni ukamenujete ale .... já mám školu a svoje koníčky ...😂😂OK špatná výmluva .... no proste sem na to zapomněla 🙃😶 ale tet jsem zpět a zkusim to psát častěji 😄 možná . Jinak napište my koho by ste chtěli zařadit do příběhu ? PROSÍM Nezlobte se 😊😜😚
Adelka👑

Kamoš Honza ?! [DOKONČENO!]Kde žijí příběhy. Začni objevovat