#15- Co tu sakra dělá ?!

171 10 0
                                    

/Pohled Honzy/
Přistávaly sme , já spal asi tak čtyři hodinky celkově , ale za to Adel spala skoro celou dobu . Chvíli na mě pak na Artixovi a takhle si to střídala .
/Pohled Artixe/
Cesta byla fajn ještě k tomu když sem seděl s tak krásou holkou která na mě dokonce i spala. Honza se mě ptal jestli mi to nevadí , proč by jako jo ? Spíš aby to nevadilo Honzovi . Musel sem ji vzbudit já protože Honza balit její věci .
JO:,,Vztávej princezno '' řekl sem ji a pohladil ji po tváři .
A:,,No ještě pět minut zlato  ?''
JO:,, No OK lasko , ale už vážně vztavej a podívej se s kým mluvíš   ''
A:,,Aha díky ''
A:,,Ježíši promiň. Já sem na tobě spala celou dobu  ?''
JO:,,Střídala si to''
A:,,Jak tak to promiň , nevadilo ti to ?''
JO:,,A proč jako '' v tom přišla letuška ať se připotáme že budeme přistávat . Honza si šel sednout a taky se připoutat .

/Pohled Honzy/
Vystupovaly sme z letadla a Adel s Artixem hledaly ostatní .
JO:,,Hele támhle je Bax ''
H:,,Ajo , tak je asi rad že žije '' zasmaly sme se a viděly jak přichází Herďa a Radek .
/Pohled Herdyna/
Bax byl rad že sme už přistály a že už sme na zemi .
Pavel:,,Nechápu proč se bojíš když se vždycky letadlo vrátí na zem'' zasmál sem se ale Bax moc důvod k úsměvu neměl .
B:,,Hahaha moc vtipný '' odešel za Housem . Šel sem na záchod a cestou zpět sem narazil do nějaké slečny .
Pavel:,,I'm so sorry ''
Cizinka:,,Thats OK ''
Pavel :,,Are you OK ?''
Cizinka:,,Yes I'm fine . Whats your name ?''
Pavel :,,Im Pavel , from Czech Republic'ˇ'
Cizinka:,,Hej já sem taky z Čech ''
Pavel :,,Jej a co tady děla tak krásná slečna sama '' usmala se .
Cizinka:,,Já sem tu protože tady budu někomu dělat hostesku , nějakým youtuberum . Prý jich je tady hodně a nemá se o ně kdo starat ''
Pavel :,,Aha tak to je . Honzo ?'' Zavolal sem na nej .
H;,,Ano ?''
Pavel :,,Pojď sem prosím '' kývnul hlavou a šel k nám .
Pavel :,,My budeme tým hostesky ?''
H:,,Jojo  tři Češky''
Pavel :,,Aha tak to asi jdeš k nám ''
Cizinka:,,Ty jsi Youtuber? ''
Pavel:,,Jojo , teda streamer spíš''
Cizinka:,,Aha tak to jo , no jediný koho z vás znám je Honza a Bax ''
Pavel:,,Ouu tak to jo počkej chvilinku . Baxi ! Pojď sem '' Bax odvrátil oči od mobilu a šel k nám .
B:,,Ano , co je ?'' Podíval se zase do mobilu .
Pavel:,,Tady je tvoje faninka '' koukl sem na slečnu a byla dost červená. Bax ale vypadal normálně . Nelíbí se mu což je dobře pro mě .
B:,,A co tady děláš sama?'' Zeptal se.
Cizinka :,,No já tady budu s váma . Budu pomáhat holkam ATD ''
B:,,A jak se jmenujes ?''
Cizinka :,,Jsem Míša ''
Takhle sme si povídaly asi ještě 5 minut
/Pohled Honzy/
Povídaly sme si s Míšou , Baxem a Pavlem a potom se všichni sebraly a šly k nám .
H:,,Ou někdo se nám probudil '' řekl sem do objetí Adel .
A:,,Haha kdopak je tohle ? Nebo only english ?''
Pavel :,,Nene česky . Tohle je Míša''
H:,,Jojo , hele pojďte si pro kufry a jdeme čekat ještě na ty tři slečny '' řekl sem a všichni se sebraly a šly ke kufrum.

H:,,Máte všichni všechno ?'' Zeptal sem se a když všichni zakývaly na souhlas odešly sme k východu .
A:,,Hele támhle jde nějáká holka kterou už sem viděla '' zasmála se Adel , když sem viděl přicházet Káju tak sem se taky smál .
H:,,Wow tak tebe sem tady nečekal ''
Kája:,,Jo to sem vám asi zapomněla říct v tý Anglii '' zasmála se .
H:,,A znáš tu slečnu ?''
Kája:,,Jojo támhle jde '' ukázala na osobu která mi byla povědomá . Přišla o pár kroků blíž ... co ta tady děla ?! Bože tak tu bych tady vážně nečekal ! To udělala naschvál ?....

Je tu další díl ! Trošku kratší . Po sto letech :D 💕
Adelka👑

Kamoš Honza ?! [DOKONČENO!]Kde žijí příběhy. Začni objevovat