Honza se šel osprchovat a ja jsem se rychle převlíkla ( trapný bylo že jsem měla na spaní ,, MENTOVO '' tričko )
Přišel do pokoje a zašklíbl se ,, jo tak se mnou bude spát faninka '' prohodil potichu a zasmál se . Lehli jsme si a ja okamžitě usnula . Ráno mě Honza vzbudil asi ve 3 a šla jsem si udělat hygienu . Přijely jsme s Honzou na místo setkání kam nas hodila jeho mamka ( ma strašně milou mamku ;) ) byly jsme tam první a pak přijely 2 auta z jednoho vystoupil Kovy a Martin a z toho druhyho ...... No nene !! Fakt ze jo ..... Lucka :3 . Hned jsem běžela za ni.
/Pohled Honzy/
Adel hned běžela za tou holčinou co vystoupila z druhyho auta . Já šel za Kovym a Martinem .
K(Kovy, co by jste asi všichni pochopily i bezeme 😂😂) ,, Ja nevěděl že zná všechny na planetě ''
H:,, To ja taky ne '' a začaly jsme se smát
H:,, Jo a že se jmenuje Lucka ?''
K:,, Jo ! Jak to víš ?? ''
H:,, No ono když znám Adel tak toho vím hodně '' :D
Konečně už přišla i Adel a Lucy a mohli jsme jet . Nasedli jsme do busu , seděly jsme úplně vzádu všech 5 pohromadě a povídaly si , taky jsme spali a jedlý :D ( coš se normálně v buse dělá :D :D )
/Pohled Adel/
Dojeli jsme na místo a koukaly po okolí . Bylo to nádherný , zasněžený svahy , stromy a baráky :3 . Miluju zimu a snowboard jo snowboarduju stejne jako Lucka a Martin . S Martinem jsme se hecly a řekly si že Honzu a Kovyho naučíme na prkně . Vešli jsme do hotelu a malém se mi zastavilo srdce ....... Byla to zaprví nádhera a stala tam další kámoška z Utuberingu minulej rok ( BTW : na tenhle jedem s MenTem a naši crew!!:D) . Týna . Šla jsem ji vylekat a obejmout . Ptala se s kým tu sem a kdyz sem ji řekla že je tady Kovy tak se málem roztekla . Představila jsem ji ostatním a musela jít . Šli sme se ubytovat , byla jsem s Honzou , Lucka s Kovym a Martinem . Celej zbytek dne jsme odmítaly neco dělat po ty cestě . My s Honzou jsme koukaly na film a povídaly si .
H:,, A jak si vůbec přišla na natáčení ?'' zeptal se
A:,, No ... Vlastně .... Doma jsem se nudila tak jsem si řekla že když to můžou dělat jiní tak proč to taky nezkusit . A taky jsem byla tvoje obrovská faninka :3'' zavhevhtala jsem se
H:,, Jo tak ja se teť bavím s obrovskou faninkou MenTa ??''
A:,, Jop už to tak bude '' pousmála jsem se .
Najednou se rozlítly dveře a z nich vypadl Martin a schovával se za nás .
H:,, Co to sakra děláš ?'' Divily jsme se .
M:,, Noooo naštval sem Lucku aaaa ..... No ona mě teť chce zabit , ale ja vás mam rád '' ja a Honza jsme se začaly smát . Přišla Lucka a taky se dost smála .
L:,, Tak ne že mi pomluví prkno a rozbije mobil ale on se ještě schovává '' smála se tak že to skoro ani neřekla :D
M:,, Nooo sorry ja ti koupím nový sklo ( tvrzeny ne nový sklo jako displej ) a tvoje prkno je bomba '' zakecaval to
A:,, Jo tak už chápu ..... To že ji rozbijes mobil to je vpoho sklo se koupi jiný ale ze ji pomluvis prkno !!!!! Kamo tak to ses někde :D ''znám Lucku jak sví boty takže vím co nesnáší .
L:,, Ok ok tak te teda nechám a nezmlátím tě . '' zasmala se .
Po chvily přišel Kovy
K:,, Můžete mi vysvětlit co se tady děje ?'' Ja jsem sama nevěděla poradně co se stalo , ale zato vím že asi půjdu spát pač sem vážně unavená .
Druhý den sme šli jezdit a na obědě sme se sešli i s Tynou . Pokecali sme a šli zas na svah . K večeru Honza a Kovy vymyslely že pujdem do aqua parku , připravily sme se a vyrazily . Bohužel Týna nemohla tak sme jeli bez ni . (OK hele ke konci bude otázka a VÁŽNĚ POTREBUJU ODPOVĚDI DIIIIIKYYYY!!!!!) . Přijely sme na místo a šli sme dovnitř . Rozdělily sme se zase tak jak jsme na pokojích tudíž ja s Honzou a ostatní spolu . S Jeníkem sme šly na tobogány a na venkovní divokou řeku . Malém sem tam spadla na roh kdyby me Honza nechitil a nepomohl by mi . Šli sme potom na lehadka a tam sme jen tak ležely a koukaly na sebe . Ja si představoval jak spolu jdem na Utubering a trávíme spolu veškerý čas co jde .
/Honzuv Pohled/
Představoval sem si jak spolu jsme uplne všude a nejsme jen kamarádi . Řekl sem ji ze jdu na WC , ale doopravdy sem šel za nic a opatrně jsem ji otočil a začal se k ni přibližovat . Ona neprotestovala a asi i věděla co chci udělat . Jo... políbil sem ji a v tom přišly ostatní . Lucka se s Martinem držely za ruce ..... Počkat .. Uteklo mi něco ... ? Asi ano když se muj kámoš drží s HOLKOU za ruku . No ..... To chce vysvětlení .!
L:,, To tak koukáte lidi .... Něco sem prošvihla .'' Řekla zděděně .
M:,, Ne Lucinko ne nic si neprošvihla .. A vy se určitě divíte tomuhle '' řekl a zdvihl ruku i s tou Lucčinou .
H:,, Neee prosímte toho by sme si ani nevšiml a .. No dělej říkej co to je ?''
M:,, Ja říkal ze to nebude nápadný 😂😂 a je to jen z čisté kamaradskeho duvodu , držela se i s Kovym ''
A:,, OK OK '' rekla se smíchem .
No nicméně asi po dalších dvou hodinách sme přijely zpět do hotelu .DŮLEŽITÉ !!!!!
Mam jednu otázku : Chcete radši kratší díly častěji nebo delší asi po takhle stejne dlouhý době jako jsou tet !? Je to tím ze moc nemam čas musím se učit a jeste ktomu jezdím na konich takže nemam uplne čas . Dekuju moc a MUCIKUJU vás!!😍💚🦄❤️
Adelka👑
ČTEŠ
Kamoš Honza ?! [DOKONČENO!]
FanfictionAdel - má sestru Aničku je jim 19 jsou to dvojčata , mají YouTube kanál s 35K subs a natáčí vlogy někdy i nějaký let's play obě se znají a Jirkou Králem a Adamem ( Anička s nim chodí , teda zatím ) Honza- 19 let , na YouTube působí jako Ment natáčí...