#17- Nestihl to

159 9 0
                                    

Minule jste četli 😂 ---Pavel:,,Už jdeme '' řekl Pavel když mi pomáhal zapojit počítače .
A:,,Díky'' zvedla sem hlavu a podívala se mu do očí ...---

Bože ty oči ! Tak dokonalé a krásné sem snad ještě neviděla .
/Pohled Pavla/
Zapojoval jsem Honzovy počítač a pomohl i Adel . Kája nás potom zavolala k večeři . Poděkovala mi a v tu chvíli sme si dívali navzájem do oči . Vzájemně sme se přibližovali . Má tak dokonalé vlasy a oči . Bože proč mi to ta holka dělá! Byly sme tak blízko , dělilo nás pár centimetrů . A stalo se to . Zazvonil mi mobil s písničkou My Dyk Is Big .... Ehm ne to se naštěstí nestalo , takový vyzvánění ma jen Bax . Stala se ta druhá věc . Ano polibili sme se , bylo to jen takové lehké kamarádské ... líbání se asi kamarádské říkat nedá ale doufám ze chápete jak to myslím . Vyruší náš jen ten fakt že nám došel dech . Já bych jí chtěl celou ! A to hned teť a tady . Bohužel ji princezno říkat nemůžu . To muže jen Honza a já nechci být taková svině . Hlavně je to můj dobrej kámoš . Ale ty rty byly tak příjemné . Tak měkké . Nějak ji to ani nevadilo , nebránila se . Pořad sme si hleděli do očí .
/Pohled Honzy/
Řešil sem něco s Flankerem a tak sem poprosil Herďu aby Adel pomohl zapojit compy. Byl sem někde za vilou a řešil jeden výlet . Najednou jen slyším jak někdo přichází . Proč ? Co tady chce ? Típl sem to .
H:,,Co tady děláš? Snad se mi nejdeš omluvit '' zasmál sem se .
Krys:,,No jak se to řekne '' řekla a přimáčkla mě ke zdi a začala líbat . Co to kurva děla ? Řekl sem si pro sebe . Odtrhnul sem se a dal ji malou , vážně jen malou facku .
Krys:,,Co děláš !'' Křikla na mě a taky mi dala facku .
H:,,Co děláš ty ? Já tady mám holku která nechrápe se svým bývalim '' řekl sem a chtěl sem odejít . Neodešel sem .
Krys:,,No právě '' začala mě zase líbat . Toho člověka co stal za Krsytýnou ... sem teť vidět nechtěl , byla to Adel . Tu sem tady vážně momentálně nechtěl . Odběhla . Otočila se a šla pryč . Šel sem za ní .
/Pohled Adel/
To ne ! On k ni vážně ještě furt něco cítí !! Ten hajzl . Neříkal ze telefonuje ? Šla sem zase zpátky za Pavlem . Zamkla sem a sedla si vedle na postel . Pavel streamoval .
Pavel:,,Co se stalo ?'' Jen sem seděla a koukala mu zase do oči .
Pavel:,,Hele lidi dejte mi 5 minut hned sem zpět '' řekl , vypl mikrofon .
Pavel:,,Co se ti stalo ? Něco s Honzou ?'' řekl to jméno a já se rozbrečela sem se .
A:,,Ten hajzl ... s Krystonou . Nebo spíš ta kráva Krystyna '' brečela sem dál.
A:,,Líbaly se , on k ni určitě furt něco cítí ''
Pavel:,,Bože to je debil . Ber to tak že ty si mě taky polibila . Nemyslím si že to dělal doprovolně a s radosti . Myslím že ho spíš líbala ona '' objal mě a to hodně pevně.
A:,, Asi máš pravdu '' dala sem mu pusu na tvář a šla ke dveřím . Měla sem namířeno za Honzou . Nestihla sem to . On mě předběhl . Stál předemnou a koukal si na boty .
H:,,Promiň .... to Krystyna , ona mě začala li...'' nedořekl to . Nestihl to . Polibila sem ho . On mi polibek oplatil .
A:,,Já se taky líbala s Pepou ... nechtěně ''
H:,,Co ... T-Ty ... ty si se ... co?''
A:,,Myslím že sme si kvit, ale prosím neřešme to ''
H:,,OK ... no kvit si asi sme no s co teť dal ?''
A:,,No myslím že ....

Pokračování příště ☺️
Adelka👑

Kamoš Honza ?! [DOKONČENO!]Kde žijí příběhy. Začni objevovat