#10- Každá tě chce .... každá

270 18 5
                                    

O TÝDEN POZDĚJI
Celkem se toho dost změnilo , nebojte já a Honza sme furt spolu ale moje sestra ma nového přítele , jedinečného a nejslavnějšího YouTubere , nikdo jiný než Vadim Tkačenko . No a ta druhá zprávě je ještě lepší , mamka s tátou se přestěhovali do Hradce za babičkou s nám zůstal barák . No nic méně máme  ale jen jedno auto , se segrou se budu asi často prát :D . No ale super na tom je že u nás bude Honza moct skoro bydlet , a taky Vadim -_- . No nic musím někam jet pro snídani , nejspíš mekáč sem líná vařit a mamka s tátou sou už v Hradci.
Jedu si takhle do mekáče a koho nepotkám , Maky a Simča , kamarádky z Liberce .
A:,,Ahoj holky co vy tady ?''
M:,,Jedeme sem za tebou mělo to být překvapeni ale tak ne no '' začaly se smát .
A:,,Jo aha , tak jo teda , tak já vás zvu na snídani a pojedem teda k nám . Co si dáte ''
M:,,No tak já bych si dala vajíčka a nejakej toust a ty Simi ''
S:,,No asi muffin s vajíčkem a taky toust '' objednaly sme si a jeli sme k nám domu kde byl teda i Honza s Vadimem a Aničkou kterým sem musela taky něco přivést a mám pocit ze si o mě v tom mekáči ten chlap myslel ze sem nenažraná .
A:,,Jsem doma '' zařvala sem nahoru a nikdo se neozval .
A:,,A mám i jídlo '' dořekla sem poslední slovo a najednou tady byly všichni tři . Jak milé že i moje sestra a můj přítel mají tadši jídlo než mě -_-.
AN:,,Jáj no konečně , jinak čau holky koukám že už to takový překvapeni není '' zasmala se
M:,,No my sme na sebe narazily v Mekáči '' a začaly sme se smát .
H:,,No to je hezky ze tady mate kamarádky ale to jídlo nám snad dat můžeš ne ?'' Oba dva kluci na mě koukali a měly natáhlé ruce .
A:,, A víte co , ne  najime se všichni společně u stolu jo''
M,S,AN:,,Souhlas '' řekly holky a kluci si šli sednout ke stolu .

H:,,No a odkud se vůbec znáte '' zeptal se Honza s plnou pusou .
A:,,No tak jak víš tak sme z Liberce , tam sme chodily na zakladku no a holky zname už od šesti let takže tak '' jen sme po sobě s holkama koukli a dostaly sme záchvat smíchu XD .
V:,,Vy sme z Liberce '' zeptal se nechápavě Vaďák .
AN:,.Ano Vadime sme z Liberce '' a dovysvetlovala mu cele naše stěhování .
A:,, No a co Maky ste furt s Kubou?''
M:,,Ne už s ním půl roku nejsem ''
A:,,Jakto ?''
M:,,No ... nechci o tom mluvit ''
A:,,Dobře , a ty Simi ? Co Tomáš ?''
S:,,S Tomem už zase sem ''
AN:,,Po kolikaty ste se už dali dohromady ?'' A ušklíbla se segra .
S:,,No jakoby asi už po třetí '' a zasmáli sme se .

Po tom se sme dosnídali tak se Honza šel prevléknout , měl nějakou schůzku s Asusem v Praze . Maky a Simča si šli nahoru vybavit , do ložnice rodičů .

/Markéty Pohled/
A:,,Jo holky tak si klidně pojďte vybavit úkazu vám kde to je '' rekla Áďa a vedla nás do ložnice jejích rodičů.
M:,,Co budeme pak dělat ?''
A:,,No můžeme natočit po sto letech video k nám na kanál '' řvala nahlas aby to slyšela i Anička .
S:,,OK tak my si vybalime a tak za 15 min dole ?'' Zeptala se Simča Áďi .
A:,,OK tak jo '' ,,zatím '' usmala sem se na ni a ona odešla .

S:,,OK tak já jdu dolu mám vybaleno '' řekla Simča a sešla po schodech dolu .
M:,, Jojo za chviličku sem tam '' zařvala sem na ni . Šla sem k Adel do pokoje kde byl tet Honza a převlékal se .
M:,,Měla by si té víc hlídat '' řekla sem mu a šla k němu .
H:,,Hele brzdi kočko , jsem jen Adélky OK '' řekl a oblékl si tričko
M:,, No to ale neznamená že si nemůžeš po nějakých dvou měsících za zlobit s někým jiným '' mrkla sem na nej a skousla si red . Honza si vzal prez rameno svoji kabelu s sako a odstrčil mě z dveří aby mohl projít ale já se nenechala a stála sem dál .
H:,,Hele jdi pryč , nemám zájem '' neuhla sem
H:,,Buď ráda že je Adel moje holka a ma té rada a já vám vaše kamarádství nechci kazit ''
M:,, Seš to ale milej kluk , má štěstí ze té ma '' už už sem odchazela ,, A měla by tě hlídat víc , každá tě chce hochu ..... každá '' a odešla sem .

Po sto letech další kapitola .... moc se vám omlouvám , už se nemám na co vymluvit takže 😄. No nicméně doufám ze se vám tahle kratší kapitola líbila a zkusím co nejdřív napsat další . Jinak je tu někdo z Liberce ? A vy co taky píšete sem na WattPad , taky se vám nejlíp vymysli příběh na cestách ? Mě jo no a tet už vázne Ahojky 💚
Adelka👑

Kamoš Honza ?! [DOKONČENO!]Kde žijí příběhy. Začni objevovat