#14- Před odletem 2/2

214 11 4
                                    

P:,,Čau lidi '' nějak sme se všichni přivítaly a šli na cheek in . Po tom co sme si všechno zařídili tak sme čekaly na let . Přiběhla k nám jedna slečna jestli se s nám a muže vyfotit . ( Řekneme ze se bude jmenovat Kája)
Kája:,,Ahoj , mohla bych se s váma vyfotit ?'' Přišla za mnou a poklepala mi na rameno .
A:,,Jo určitě a jako semnou nebo i s někým jiným z těchto známých lidi ''
Kája:,,No jako s tebou určitě a ještě s tvoji segrou ''
A:,,OK , Ani ?'' Zařvala sem na ni
AN:,,Ano co je ?'' Šla pomalu k nám .
A:,,Je ti naše faninka a chce se s nama vyfotit ''
AN:,,Jo určitě ''
Kája vytáhla mobil a pustila foťák .
A:,,Řeknete Adel je nejlepší '' zasmala sem se a všimla sem si ze v záběru byl i Artix .... mám tak krásný vlasy ... ,,NE NEMÁ ! Honza je ten jedinej Adelo ! Tet se foť s faninkou jo a klidní hormoni" říkala sem si sama pro sebe .
AN:,,Chceš zavolat i někoho jiného ?''
A:,,Znáš je vůbec všechny ?'' Zeptala sem se a zasmala se .
Kája :,,Jojo znám všechny . Třeba tvého kluka sleduju už skoro 5 let ''
A:,,No krásný tak je ho zavolám , Honzo !! Nebo spis MENTE ''
H:,,Proč na mě sakra řveš Mente ?'' Zasmál se
H:,,Jo jasny už chápu ''
Kája:,,Ahoj '' pozdravil a ho se strachem v hlase . Viděla sem přicházet Pavla(Herdyn)
Pavel:,,Nás se bát nemusíš , sme úplně normální lidi '' řekl a zůstal stát u nás .
Kája:,,Jo , to je totiž poprvé co vás vidí na živo takže , tak slavení lidi jako ste vy to je čest ''
H:,,Ooo tak T děkujeme , samozřejmě nejslavnější na tomhle letišti sem já to je jasny . '' egoisticky se zasmál .
Pavel:,,Kam vůbec cestujes?''
Kája :,,Jedu za svim bratrancem do Los Angeles . A kam vy v tak velkém počtu ?''
A:,,Jáj my taky letime do Los Angeles . Náhoda ''
Kája:,,Skvěy , třeba budu sedět blízko ''
Pavel :,,Jo to bych byl rad '' zasmál se .
A:,,Ses dost sympatická , nechceš se se všemi seznámit ?''
Kája :,,Ne Dekuju nepotrebuju bejt středem pozornosti ''
A:,,Ale prosím té ''
H:,,Hej lidi ! Pojďte sem ''
Kája :,, Ne to vázne není nutný ''
H:,,Pozdě ''
Všichni se otočily a šli blíž k nám a bylo vidět ze Kája je úplně ruda.
H:,,Hele první člověk co nás zná všechny ! A taky jede do Ameriky''
M:,,Wow hezky ''
K:,,A jak se jmenujes ?''
Kája :,,Jsem Kája ''
K:,,Stejný jméno '' zasmál se .
W:,,Myslím ze se ti asi představovat nemusíme ne ?'' Zasmál se Radek .
Kája:,,Určitě ne ''
V:,,Uděláme společnou selfie ?''
H:,,Jo určitě ''
AN:,,Jasny ''
B:,,OK ''
Pavel :,,Jop a mužů fotit ?''
A:,,Ne , fotim ja''
Pavel :,,OK sorry jen se ptám ''
Všichni sme si stoupli a já vzala mobil do ruky .
A:,,A všichni Adel je nejlepší '' všichni se do toho fotaku tvářili jako - jakože vážně -
H:,,Tak ještě jednou a tet se prostě smějte '' vyfotili sme normální fotku s dal kecali s Kajou a všichni dohromady .
A:,,Hele odskočím si ''
L:,,Jojo jdu s tebou ''
A:,,Ok'' odcházeli sme pryč od ostatních a Lucka na mě furt tak divné koukala .
L:,,Hej není ti nic? ''
A:,,Ne proč ?''
L:,,No jen ze seš furt taková červená ''
A:,,Je mi vedro , to je vše ''
L:,,Jo a je ti vedro z Honzy nebo z Artixe ?''
A:,,Hahaha moc vtipný !'' Podívala sem se na ni zabijackým pohledem .
L:,,Co ?''
A:,,Nic ''
Otevřela sem dveře a vyšla ze záchodu . Hlásili už náš let tak sme pobalili všechny věci a šli k letadlu .
Stevardka:,,Nejste náhodou youtuber ?'' Zeptala se Honzy
H:,,Ano jsem '' zasmál se
Stevardka:,,A není tady těch youtuberu víc ?'' Zasmala se a podala Honzovi pas a mohli sme si jít sednout .
H:,,Řada 17 sedadlo A , Yes sem u okýnka ''
A:,,Tak to zadá není fér ! Já chci být u okýnka ''
H:,,Nenene já mám A ty mas B mas smůlu ''
A:,,Ty ses hnusnej ''
H:,,Já vím zlato '' a dal mi pusu .
Artix:,,Hej sedím vedle vás '' řek nadšeně a já jen protočila očima .
A:,,Fajne '' rekla sem a usmala se na nej . On mi úsměv oplatil , bože ! Už zas na právo kluk kterého miluješ a jsi s ním uź skoro rok a na levé straně ten který ma dokonalý úsměv a vlasy a asi všechno . Hej Adelo ! Klidní to ! Vzala sem si MacBook na klín a strihala video co sme s Honzou natáčeli .... Ehm ne to jak , no to je jedno je to video z DeatLine . Celkem sem ho drtila , teda vyhrála sem asi 3krat ale tak to už se pak ne natáčeli že ale to jak vyhraval on tak to mám no . Pak mám ještě záznam jak se k nám přidal Štěpán a Ráďa. Pustila sem si k tomu písničky a relaxovala , po chvíli sem dokonce i usla a když mě Artix probudil přistávály sme v Anglii . MacBook byl nahoře v tašce a byla sem přikrytá délkou . Wow kluci sou hodný .
Přestup nám trval asi jen hodinu takže vpohodě a ještě před nastoupením sem si stihla dat kafe za což sem byla rada . Já sem asi divná ale po kafi se mi chce spíš spát než ze sem hyperaktivní . No nicméně sme v klidu nasedli do letadla které letělo už do Los Angeles .
Já seděla s Honzou a Artixem . Lucka byla s Martinem a Kovym . Segra byla a Vadimem a s Kubou(Housem) a Pavel , Štěpán a Radek seděli spolu .

Nějaké názory by potěšily a nebo třeba námět na další díl! Díky moc Adélka 👑

Kamoš Honza ?! [DOKONČENO!]Kde žijí příběhy. Začni objevovat