/Pohled Honzy/
Jak sem říkal , neodolal sem a když odešla do koupelny tak sem ji znova vystrašil . Málem mě zabila ale to je teť jedno . Psaly mi totiž ze Škody že si k nim mám přijet pro svoje ještě jednou SVOJE nový auto :0 . Škoda Octavia RS 230 , a nejkrásnější 19" palcový kola <3 , asi sem se znova zamiloval , je to sice v základu všech RS ale to je jedno , je celočerná a proste oooo <3 , vážně sem se asi zamiloval . No tak zpátky do reálu tet sem ještě zatím v Praze a já to auto mám v Hradci ... ano v Hradci :D vím je to komicky ze zrovna já , ten kdo si děla ze všeho srandu a hlavně z Hradce mám auto v Hradci ale tak .... kvůli autu všechno XD . Adel má naštěstí hrozně hodnýho taťku tak nás určitě do Hradce hodí .
H:,, Adel ? Myslíš ze by nás tvůj taťka mohl hodit do Hradce ? ''
A:,, Co chceš dělat zrovna ty v Hradci ? Ale jo asi jo , ty vole asi jo :D '' začala si zpívat Bena .
H:,, No to ti řeknu až v autě jo a jinak chceš jet k nám nebo se chceš učit ?'' Když sem se zeptal tak se začala smát .
A:,, Hahahaha tak ty ses vtipnej Honzíku , jasny ze chci jet k vám '' dala mi pusu a šla se zeptat svého táty jestli nás odveze ./Pohled Adel/
,, Tati ? Odvezes mě a Honzu do Hradce ?''
T:,, A to jako nemůžete jet vlakem ? A proč vůbec do Hradce ?''
H:,, No já si tam jdu vyzvednout svoje první vlasní auto '' řekl Honza když se šel napít do kuchyně .
T:,, No tak to je jiná , jasny a v kolik ? Nejradši bych jel tet . Nevadí ''
H:,, No mě ne a tobě ?'' Podíval se na mě a pak na moje tašku .
A:,,Dejte mi pět minut .'' Začala sem rychle balit ,, OK namaluju se v autě ''
H:,, Jako kdyby si byla hrozně ošklivá bez toho make-upu '' řekl a políbil mě na čelo . ,, Tati , čím jedem ?'' zařvala sem na nej dolu
T:,, No asi Audinou '' OK tak si to zrcatko brát nemusím . ,, Dobrý můžeme jet ''/Pohled Honzy/
Šli sme do garáže a tam stáli tři auta - Audi Q7 , Audi A7 obě ve stejně barvě a pak ještě Tesla :0 z ty sem byl úplně hotovej , to auto sem chtěl vždycky řídit
H:,, Martine mužů se kouknout ?''
T:,, OK a co kdyby sme jeli rovnou tím ?'' Adel jen kejvla a já taky , byl sem úplně hotovej .
Tak sme teda vyjeli a asi v půlce cesty sme zastavili na pumpě , a jako co mi Martin řekl ..... byl sem naprosto šťasnej .
T:,, Hej Honzo , nechceš řídit ? ''
H:,, No jasny , díky moc , mas úžasnyho tatku zlato ''
T:,, Uvidíme jak ti to půjde , kdyžtak si zas převezmu řízení '' a zasmál se .
A:,,Já vím , říkali to všichni '' zasmala se
T:,, Říká jak kdyby jich měla deset , seš asi třetí tak klid '' já i Martin sme se zasmáli a Adel jen nastoupila a četla dal Twitter . Ujeli sme par desítek kiláků
H:,,Bože to je tak dokonali , to zrychlení , ovladatelnost a jako ta citlivost . Celkově to auto je skvělí . Pocit jak kdyby ste se měli přilepit na tu sedačku když přidáváte plyn '' byl sem úplně v euforii . Po asi tak hodně sme přijeli do auto-salonu Škoda a vystoupily sme z auta , lidi koukali , šli sme dovnitř a já zařizoval papíry ATD . Po nějaké chvíli sme šli vem a tam přijížděla moje nová láska , sice k Tesle nebo nějaké té Audi co ma Adel to ma daleko, ale tak zatím stačí .
H:,, Oouu tak to jo '' zasmál sem se
T:,, Pěkný na první auto '' řekl Martin a začal to obcházet
H:,, O můj bože , ty kola , no ty vole '' dorekl sem a taky začal obcházet auto .
T:,,Mužů se s váma projet ?'' divil sem se ze se chce svést z takovemhle ,, podprůměrnem autě ''
H:,, No jasny tak jedem '' nasedly sme a je-li se projet .
M:,,Jen aby sis nemyslel ze Adelka ma nějaký Audi nebo nedej bohu ze jezdí Teslou , ma taky Škodovku akorát Rapida ''
A:,, No to je pravda Teslu sem řídila asi jen pět až desetkrát , takže nic moc a Audiny mám jen výjimečně když třeba jedem dal než okolý Prahy '' zasmala se
M:,, Jinak moc pěknej zvuk , moc fajn autíčko ''
Odvezl sem zas Martina k jeho autu Ehm Ehm Tesla Ehmehm a je-li sme se s Adel někam najíst .
H:,, Chceš řídit ?''
A:,, No když se nebojis posadit ženu za volant tak proč ne ''
Celkem sem koukal když sme se rozjely , Adel se stim dá se říct nesrala . Jela jako celkem bomby , a celkem smutný je ze řídí lip než Tomáš .Dojeli sme do Pardubic a rovnou jeli pro pizzu k Danče .
H:,, Ahoj chtěl bych ti někoho představit , tohle je Adélka Adel tohle je Danča moje nejoblíbenější pizzařka a Dančo tohle je moje přítelkyně , takže konec řeči o tom že sem teplej ATD a ze spolu s Tomášem spime , haha''
D:,, Jojo OK , Ahoj jak už asi víš sem Danča , těší mě ''
A:,, Ahoj moc rada té poznavam jinak , stejně mu můžeš dávat výhradně růžový pití '' něco si tam rovnou zaseptaly a šli sme dělat pizzu .
H:,, Oooo , ten syrovej okraj je dokonalej , miluju to ,''
A:,,Jako víc než mě ?'' ,, No to ne , teda je k tomu blízko ale ne víc miluju tebe '' snažil sem se ji dat pusu na tvar ale nějak se mi to nepodařilo , no nicméně sem vytáhla foťák a začal natáčet . ,, Jo to je přesně ono , dneska sem to viděl na smetanovej základ , nějaký ty paradajky, šunka , sýr , a kuřecí maso . No a samozřejmě bych nesměl zapomenout na syrový okraj , majestátní syrový okraj . Jo a tu bazalky , prosím dej ji tam už , jo to je dokonale .... ooouu to je tak krásný ''
A:,, Zajímavý je ze takhle vzrusenej nejses ani při sexu , ze ty mas neco se syrovým okrajem ? Nějaký sexuální život ze ?'' obě se začaly smát a já radsi vypl foťák .
D:,. Můžeme udělat PillowTalk #2 ?''
H:,,Jo OK tak si vymyšlené nějaký otázky já si dam kus pizzi a mužem začít '' rozkázal sem ./Pohled Adel /
Honza se nechutné cpal tou pizzou se syrovym okrajem a přitom odpovídal na Dančiny otázky .
D:,,Mente a je pravda ze spis s Tomášem ?''
H:,, Takhle , jako nevím jestli ste na instagramu a zejména vy co mě máte na snapu postřehly tu krásou holku co se tam vyskytuje tak ... ne nespal sem a ani s Tomášem spat nehodlám . ''
A:,,Ano přesně tak Ment tím chtěl říct ze ta krásná , okouzlující a roztomilá holka co se tam objevuje je jeho přítelkyně ... jo počkat to sem vlastně já :D , jo a zmínila sem ze jeho přítelkyně ma smysl pro humor '' dořekla sem svůj monolog a šla zas za kameru dojist ji svoji pizzu . Po chvilce mě zarazila jedna otázka .... ,,Mente , nebydlí náhodou tvoje přítelkyně v Praze ? A není to sestra ty holky co chodí s Vadakem ? ''
A:,,Nejsem doma jeden den a všechno posere!'' Rekla sem potichu směrem k Honzovy .
H:,, Hele co ? Vždyť tvoje sestra chodí s Adamem ne ?'' ,, No já sem si to taky do tet myslela , jdu ji zavolat ''Ahoj lidi , CHTĚLO BY TO TROCHU AKTIVITY , nemám žádnou motivaci když se k tomu ani nevyjádříte . Prosím pojďme si udělovat navzájem informace . Jinak Anička teda bude s Vadimem . Mám na vás otázku , chcete aby se tam objevoval i Martin z kanálu jmenuju se Martin a jeho přítelkyně ?
Díky moc ✌️️Peace s vama lidi ✌️️
Adelka👑
ČTEŠ
Kamoš Honza ?! [DOKONČENO!]
FanficAdel - má sestru Aničku je jim 19 jsou to dvojčata , mají YouTube kanál s 35K subs a natáčí vlogy někdy i nějaký let's play obě se znají a Jirkou Králem a Adamem ( Anička s nim chodí , teda zatím ) Honza- 19 let , na YouTube působí jako Ment natáčí...