Hned co to přečtěte tak jdete na tu druhou polovinu :3 Dekuju Adélka 👑
\Pohled Honzy/
H:,,Vadime '' šel sem k němu do pokoje a zatřásl sem s ním .
V:,,Co je ku**a , je hrozně brzo ''
H:,,No právě mi psal Bax a říkal že něco zrušil aby mohl jet ''
V:,,No vidíš a já zrovna chtel volat Artixovi , díky tak zas čau a já jdu ještě spat ''
H:,,Tak to ne hochu tet sem volal i Artixovi ze muže a jede s nama , tak jako asi někomu musíme říct že nejede ''
V;,,No a co kdyby jeli všichni ?Jsou tam manželský postele ne ?''
H:,,No to sou ale pochybuju ... no vlastně ani ne .. to je jedno tak fajn letí teda všichni no '' ani mi neodpověděl a šel zas spat .
No je 11:25 a v 18:45 máme všichni sraz na letišti . Potrebuju ještě zabalit věci na natáčení . Přece nemůže měsíc nevíjit video .
H:,,Adel máš už zabaleno ?''
A:,,Zlato před hodinou sem se probudila , připadá ti ze bych byla hotova a nalíčená a učesana a tak ?''
H:,,Promiň tak až budeš tak řekni , musím ještě do studia pro věci '' šel sem dolu se nasnídat když teda ještě čekám na Adel .
Napsal mi Wedry
W:,,Hele ty si auto budeš nechávat na parkovišti u letiště ?''
H:,,No ne nás tam odveze Áďin táta ''
W:,, A nemohli by se pro mě stavit taky ? Teda ještě pro Štěpána ?''
H:,,Určitě a co Pavel ?''
W:,,Pavel jede pro Kubu a Artixe ''
H:,,Aha tak OK v 18:20 před barákem ?''
W:,,Jo dík moc ''
H:,,Zatím Čus ''
W:,,BaxČus ''
OK tak v tom případě musí Adel ještě zavolat tátovi aby pro nás přijel dřív a v tom případě musíme i dřív do studia.Po další půl hodině konečně Adel přišpa dolu a mohli sme jet . V kanclu sme si musel sbalit věci na natáčeí , přece nemůže mesíc nevijít video .
H:,,Tak co můžeme jet?''
A:,,OK, Ani stihneš Vadima zbalit , nechci abyste to nestihli ''
AN:,,No jasný , někdy si připadám jako jeho matka než přítelkyně" A:,,Tak zatím čus "Přijeli sme do kanclu a tam byl Tomáš a stříhal mi video .
H:,,Čau Tome , jak je ?''
T:,,Zdar kámo , stříhám ti video . Kdy vlastně odlítáte ?''
H:,,Dík dík v 18:45 mám sraz před 2 terminálem ''
T:,,Jáj tak to jo , hele nechceš natočit tu fanfikci když máš ještě čas ?''
H:,,OK tak jdeme na to ''
-NATÁČENÍ-
H:,,...a rukou mi zajížděl do vlasů'' zastavil sem se , podíval se na Tomáše a ten se totálně smál .
H:,,To teda ne to by ti přiletěl takovej facan , bys mi zrušil objem '' Tomáš se totálně smál . Adél radši odešla protože se hrozně smála a rozrušovala mě .
T:,,Jdeme dál'' po pár dalších řádcích fanfikce sme se dobrali ku konci .
H:,,Překousl bych tu smetánku , překousl bych ten koberec , ale to že mi tady bude někdo vandalizovat můj gauč ... to teda ne tohle !! To není moc reálná fanfikce ''
H:,,Byla to jako droga kterou chcete zas a zas....''
T:,,To ne , já .... já končím , odcházím ''
H:,,Lůco ... notak Lůco '' říkal sem do kamery když sme s Tomem zasílány světla .
Vypl sem kameru a všechno a šel sem říct Adel že už může jít zpátky .
H:,,Zlato můžeš jít zpět ''
A:,,Už ste si to natočily ?''
H:,,Jojo '' všiml sem si ze si vzala moji mikynu .
H:,,Co tady jako zkousis ? Kdo ti to dovolil prcku ?'' Zasmál sem se .
A:,,No jako já tě nemůžu zmínit v mem videu ?''
H:,,Ale jo to můžeš zlato ''
Do místnosti vešel i Tomáš .
T:,,Hej vy dva , musím jít tak zatím . ''
H:,,Čau zatím a prosím ty videa co sem ti říkal ''
T:,,Jo už mám rozpracovány to GTA ''
H:,,Jop dík moc a řekni třeba i Radymu ''
T:,,Jo hele zatím čau a užíte si to ''
A:,,Neboj budu té spamovat foteckama '' a zasmala se
T:,,Jo dík ses hodna '' řekl ironicky
H:,,Tak zdar ''
Tomáš jen mávl rukou , bral klíče a odešel .
A:,,A jako kluci ti stříhají videa ?''
H:,,Jojo , mám tak víc času na všechno ostatní ''
A:,,Takže třeba na mě ? ''
H:,,Ano třeba na té a zlato ''
A:,, A natočíš semnou video ?''
H:,,No určitě . A jaké ? GTA ''
A:,, Hele to jindy tet bych natáčela jinam než na YouTube .'' Zasmala se a polibila mě . Věděl sem co chce "dělat" a tak sem jen kývl a líbal ji dal . Pak jen mizelo oblečení ....A:,,Kolik je zlato ?'' zeptala se když sme hráli DeatLine
H:,,Je přesně 14:45''
A:,,A máš už sbalený ty věci ? Jestli ne tak ..''
H:,,Tak co ?''
A:,,Tak tě zbiju ''
H:,,No ty určitě prcku '' zasmál sem se a ona mě vraždila pohledem.
Bylo něco kolem 17:00
A:,,Tak taťka přijede za půl hodiny k nám ''
H:,,Proč tak brzo ?''
A:,,Vždyť si sám říkal že jedeme ještě pro Radka a Štěpána ''
H:,,Ajo já zapomněl ''
A:,,Tak ber tašky a jdeme ''
H:,,Pomuzes mi ?''
A:,,Nojo tady někdo nepobere víc tašek najednou ... když někdo nechodí do posilovny ....ale jo pomůžu ''
H:,,To bylo hnusny ''
A:,,Promiň '' a dala mi pusu
H:,,Tak pojď ať to stihnem '' řekl sem a šel dolu do auta .
A:,,Stavíme se ještě někde pro kafe ?''
H:,,Jo a stačí to v mekáči?''
A:,,Jojo stačí ''
-Doma-
A:,,Ahoj Tati tak co jak je ?''
Taťka :,,No my se máme dobře a kam že to ještě jedeme ?''
H:,,Ještě jedeme pro naše dva kamarády " Dal jsem Martinovi adresu a naskladal věci do auta
-Na cestě za klukama-
H:,,Řádku už jsme tady '' volal sem Radkovi
R:,,Jojo už vás vidíme '' tipy to a šel k autu .
H:,,Zdar hoši tak co těšíte se ?''
R:,,No nejvic ,počkej chvilku '' tahal něco z kufru .
R:,,Tady mas ty rozinky '' a dal mi balíček rozinek .
H:,,Díky brácho'' hodil sem ten balíček do tašky .
/Pohled Adel/
Taťka:,,Tak sme tady '' zahlásil táta , vylezl a z kufru vyndal tašky .
A:,,Díky tato '' (Haha inside joke-you know) dala sem mu pusu na tvář a mezitím vystoupil z auta Bax , Wedry a Ment .
H:,,Díky Marťas ještě jednou ''
Taťka:,,Nemáte vůbec zač , hlavně si to užíte a zatím Čus '' mávl rukou a nasedal do auta . Přiběhla Anička a taky se s tátou rozloučila.
Taťka :,,Tak si to holky užíte já jedu , Ahoj '' zavřel dveře a mizel za baranami letiště .
Skvělý ! Měsíc s lidma který mám fakt dost ráda !! Segra a Vadim , ty jsou naprostá samozřejmost , Wedry a Bax jo proč ne jsou v pohodě a hlavně můj nejmilejší přítel . Přicházeli sme před vchod Terminál 2 a nikdo nikde tak sme šli dovnitř a tam stala Lucka ! Ona jede taky ? No asi jo páč tam byl i Kovy a Martin .
A:,,Čau všichni '' a postupně sem je všechny obejmula .
L:,,Jáj sem tak šťastná ze to kluci vymysleli a ze jedes i ty !''
A:,,Ty si to taky nevědla ?''
L:,,Ne ! Já se to dozvěděla na poslední chvíli ''
A:,,Jáj tak to jo ''
A:,,No a jak se všichni .... '' nestihla sem to doříct protože ve vchodu se objevil Kuba (House) , Pavel(Herdyn) a ... cože ! On jede taky ? Proč ? Kdo mu to nabídnul ? Jo asi vám to je všem jasny , byl tam Artix ...OK OK je tady další kapitola a je rozdělena na dvě části protože by to bylo moc náročný na čtení . Btw ma to celkové něco přez 2000slov a psala sem to dohromady ! Jinak jak se vždycky koukám to kolik lidi si přečetlo jakou kapitolu tak se mi líbí ze u první kapitoli je něco přes 670 přečtení s na poslední je asi 67 :D no nic doufám ze mate všechno dobrý a tím myslím hlavně lidi co jsou v devitce protože prijimačky a vízo je svinstvo !😑 tak zatím čau
Adelka👑
ČTEŠ
Kamoš Honza ?! [DOKONČENO!]
FanfictionAdel - má sestru Aničku je jim 19 jsou to dvojčata , mají YouTube kanál s 35K subs a natáčí vlogy někdy i nějaký let's play obě se znají a Jirkou Králem a Adamem ( Anička s nim chodí , teda zatím ) Honza- 19 let , na YouTube působí jako Ment natáčí...