#19- Kámoš Honza ?!

154 10 5
                                    

Ještě než začnete číst tak se omlouvám .. nemám žádnou výmluva takže -_- no byla sem líná no ! A taky určitě kouknete na moji Slovenskou kámošku a ženu 😅 Ivanku 😘 DeMenTovka 💚

A:,,Hej mám jen podprsenku '' Křikla .
H:,,Děláš jako kdyby sme spolu ještě tak před měsícem nespali. Nojo otočím se . A proč se vůbec převlekáš ?'' otočil sem se .
A:,,Hele brouku '' řekla sarkasticky ,,myslím že tohle je zanáma . Polila sem se ''
H:,,Bohužel je to pryč ''
A:,,A za co ses přišel omluvit ?''
A:,,Za tohle ?'' Ukázala na ty vlasy .
H:,,No za to taky , ale hlavně za všechno , za tu Ameriku , za tu krávu Krystynu , za náš rozchod a za to že udělám tohle '' dořekl sem a šel sem k ní blíž . Obešel sem ji a políbil ji . Ona mě polibky oplacela . Bylo to jako dřív . Bylo to krásné .
A:,,Odpušteno '' řekla , vzala kartu a šla dolu . Šel sem za ni .
/Pohled Adel/
Je prostě dobrej ! Řekla sem si pro sebe . Kámoš jak ma bejt .
Pavel:,,Tak co se dělo zlato ?'' Zeptal se pobaveně Pája .
A:,,No rychle sme si to rozdali , já se převlekla , učesala a teť stojím tady '' dořekla sem s kamenným výrazem a pak se zasmala a polibila ho .
A:,,Ale jinak tě moc miluju '' polibila sem ho znova .
Pavel:,,No já tebe taky zlato '' vzal mě za ruku a pevně ji stiskl .
H:,,Byla skvělá ! Jako za starých času '' Chvíli sme na sebe s Honzou koukali a pak sme se začali strašně smát . Pája , já i Honza sme se vydaly za ostatnima na místo konání.
/Pohled Pavla/
Přicháleli sme k místu určení a uviděl sem všechny ty lidi.Bože tam jich je . A všichni přišli jen na Goga , Honzu a Jirku. No to je ale dobře aspoň budu mít víc času na Adel a moje věrné fanoušky.
Celá akce probíhala celkem fajn . Po pár hodinách si mě , Gogo , Jirku , House , Pedra a Honzu pozvali na hlavní stage kde jsme odpovídali lidem na otázky .
Lidi:,,Kolik vám je ?''
H:,,Hele mě je 20 asi čtyři dny " zasmál se Honza a předal mikrofon dál .
Gogo :,,Mě je 21"
House:,,23"
Pedro:,,28"
Pavel:,,23"
Jirka:,,26"
Padali tam většinou otázky tohohle tipu.
/Pohled Adel/
Byla sem v zákulisí když Honza , House , Gogo , Pája a ještě někdo byly na podiu . Lidi se jich ptali na různé otázky a chalani odpovídali . Moc sem to nevnimala , ale zaujala mě otázka jestli mají přítelkyně . Jako první si vzal do ruky mikrofon Perdo .
Pedro:,,No já mám manželku a dvě děti " pak ho předal Gogovi
Gogo:,,Ano mám přítelkyni "
House:,,Já taky "
Jirka:,,Ano mám"
Pavel :,,Jop a máme dokonce i psa !" Zdůraznil na konec . V tom mu z ruky vytrhl mikrofon Gogo aby připomenul lidem že on má taky psa , Lilku . No a jako poslední si vzal mikrofon Honza myslím že lidi u něj budou mít hodně otázek protože sme nikde neřekli že už spolu nejsme a ani sem nikde neříkala že sem s Pavlem . Ano hodně s nim streamuju ale všichni si furt myslí že sem s Honzou .
H:,,Já sem nezadaný "
Lidi:,,A co Adel ? Od kdy ? Takže máme šanci ?" Zakričely nějaké dvě slečny . Zasmala sem se .
H:,,S Adel už nejsme asi tak dva nebo dokonce tři měsíce "
Lidi:,,A nevíte s kým je Adel teť ?"
Pavel:,,Adel můžeš přijít sem prosím ?" Zakřičel na mě Pája z podia .
A:,,Jojo už běžím " Honza mi podal mikrofon a já pozdravila.
A:,,Whats up quys!" A mikrofon si zase vzal k sobě .
Lidi :,,Adel chodíš teť s někým ?" Zase mi ten mikrofon podal .
A:,,Ano chodím "rekla sem s úsměvem .
Lidi:,,A kdo je ten šťasný ? Je to taky Youtuber ?"
A:,,Dám vám nápovědu . Je to spíše streamer "
Lidi :,,Cože? Artix? My sme to věděly !! "
H:,,Ne Pepík to fakt není " zasmáli sme se všichni až na Artixe který seděl v zákulisí .
A:,,No ještě jinej streamer " usmala sem se .
Lidi :,,Ale Bax přece mít holku nemůžu ne ?" Řekl nějaký vtipálek a celkem dost mě to pobavilo .
Pavel:,,Jo tak tohle mě baví " řekl Herďa do mikrofonu když se šel napít .
Kluk v šedé mikině :,,Hej vy sme asi úplně blby co lidi ? Vám ještě nedošlo že chodí s Herdynem ?" Řekl nějaký kluk v šedivé mikině .
A:,,Děkuju chlapče v šedé mikině " zasmala sem se .
Lidi:,,Takže ty chodíš s Pavlem ?" A:,,Ano chodím s Pavlem aka Herdynem " usmala sem se na lidi a sedla si Pájovi na klín . Ještě sem se pořadatelky zeptala jestli tam můžu zůstat s klukama . Lidi křičeli otázky za otázkama a kluci poctivě odpovídali . Po chvíli sem už chtěla odejít a tak sem to lidem ještě jednou vysvětlila .
A:,,Hele lidi jdu si odskočit tak už se na moje vztahy s Honzou a Pavlem neptejte . S Pavlem chodím a támhle ten peknej , milej kluk " ukázala sem na Honzu který se koukal na svoje boty ,, to je můj kámoš .. asi nejlepší kámoš kteryho si mužů přát " koukla sem na něj a usmála se ,,kámoš Honza " řekla sem a pomalu odcházela .
H:,,A už se ani neptejte jestli mi je to líto nebo čí je to vina . Vina to není ničí a líto mi to je a ani nevíte jak " podíval se na mě ,,ale je to ta nejužasnejší , nejhodnější a nejhezčí holka co znám " usmál se na mě ,,Pavle seš šťastnej člověk "
/Pohled Honzy/
...Pavle seš šťastnej člověk " právě sem dořekl tu nejhorší větu co sem kdy řekl . Je mi to hrozně moc líto . Pavla má prostě ráda a s tím nic neudělám . A Pavel má hodně moc šťesti no ... Odcházel sem taky protože náš program už končil , byl sem skoro u schodů dolu z pódia . Byl jsem zády k lidem . V tu chvíli vyběhla ze schodů Adel a objala mě ...
/Pohled Adel/
Ta věta co řekl lidem na podiu mě naprosto dojala ...nemohla sem ho nechat odejít jen tak a tak sem běžela rychle k podiu , vyběhla schody a postavila se před něj . Měl skloněnou hlavu , zvedla sem mu ji , prohrábla mu vlásy a usmála se na něj . On se usmál na mě . Objala sem ho . Cítila sem jeho pevné objetí ve kterém mi bylo příjemně . Sjíždel pomalu po mých zádech a přibližoval se k mému zadku . Cítila sem jak klesl až na něj . Zmáčkl ho a dal mi malý polibek na krk ...

Konečných 1015 slov na závěr ...
Konec musel přijít a pro tento příběh přišel ... MOC VÁS PROSÍM ABY JSTE MI NAPSALY VAŠE POCITY A DOJMY Z TOHOTO PŘÍBĚHU DO KOMENTÁŘŮ ☺️

Koukněte na moje kamarádky 😍 DeMenTovka Kajka05  💚❤️

Kamoš Honza ?! [DOKONČENO!]Kde žijí příběhy. Začni objevovat