#12- Je v pohodě , neboj

188 12 5
                                    

Ještě že sme tam s Artixem nestály déle . Z Kotvy odcházeli právě Herdyn , Bax a Wedry , Wedry se u mě zastavil ,,Hledá tě Honza , má o tebe strach měla by si jít zas nahoru jo a ten kluk má dost štěstí '' řekl mi a já sem sem jen poděkovala a rychle sem běžela za Honzou nahoru .

/Pohled Honzy/
Šel sem už Adél naproti ale v tu chvíli mě zastavil Artix ,,Je v pohodě neboj , jen se potřebovala nadýchat čerstvého vzduch '' a blbě se zasmál . Nějak se mi to nelíbí , řekl to hrozně radostně... no ale koukám že už si zábavu na dnešní noc našel . Okolo Artixe tancovaly dvě slečny , jednu neznám a tu druhou znám až moc dobře .
H:,,Jo tak ty sis už našel kurvičku na večer '' zasmál sem se když byla Markéta dal a neslysela mě .
JO:,,No tak jako nemám aktuálně nikoho tak potrebuju nějakou zábavu ne ?''  v tu chvíli přišla i Adél
H:,,Moje zábava právě přichází'' podíval sem se na ní se skouslim rtem.
JO:,,Ale ale princezně se udělalo lip ''
A:,,Ano už mi je dobře Artixi '' něják moc se na sebe dívali .... nebudu to řešit , zitra letime do tý Ameriky ... SAKRA !
H:,,Hele zlato nechceš už jít ?'' Zeptal sem a taky sem šel schánět Martina a Vadima aby si už holky taky odvedli domu , teda spis aby se Vadim odvedl k Aničce domu .

/Pohled Artixe/
Honza odešel schánět Vadima a Martina a já tu stál opklopeny čtyřma hrozně sexy holkama .... jakou si vybrat , Adél je sice skvělá ale nechci ji kazit zítřejší cestu do Ameriky . Jsou tu další tři slečny , Sabina je nic moc (NIC PROTI TĚM JMÉNŮM NEMÁM :D ABYSME SI ROZUMĚLI) joo Kája je dobrá ale tahle blondýnka s pěknou prdelý a maskáčový mikině.... ta je na dnešek jak dělaná .

/Pohled Honzy/
H:,,Hej Vadime pojď sem ''
V:,,Jojo vklidu co je ?''
H:,,Počkej , Martine můžeš na chvilku ?''
M:,,Co tak šlíš brácho ''
H:,,Hej my sme vázne banda debilu , zitra letime do ty Ameriky ...''
M:,,Ajo , hej asi už půjdeme ne ?''
V:,,Jo řekl bych že to je dobrej nápad  ''
H:,,Ještě jedna věc ''
M,V:,,Co ?''
H:,,Máme ještě 5 míst v tom baráku a taky letenky ''
V:,,Hej a koho vezmeme ?''
M:,,Co takhle Kuba ? (House)''
M:,,No a ještě Kovy , tak máme ještě furt 3 letenky shit  ''
H:,,Hmmm a co Bax , Wedry a Herdyn ?''
V:,,No mě je to jedno , nějak to udělejte hoši já jdu radsi domu '' nedořekl to a já ho hned přerušil .
H:,,No hochu ty to se mnou budeš řešit ještě u holek ''
M:,,No tak já už půjdu tak v 18:45 před 2Terminalem ?''
H:,,Jo tak zatím ''
V:,,Čau ''
H:,,No a my jdeme domu ''
V:,,OK jdu pro Aničku ''

-Doma-
H:,,Tak psal sem Pavlovi (Herdyn) Šťepánovi (Bax) Radkovi (Wedry ) a jedinej Bax nemůže . Jo a Kovy a House můžou ''
V:,,Hej co Artix ?''
H:,,No tak a napíšeš mu ?''
V:,,Jo tak hele ale já jdu tet spat , sem dost unavenej tak to dořešíme zitra ''
H:,,OK zatím ''
V:,,Čus''

Trosku kratší dneska 😄 ale zase je to celém brzo od poslední kapitoly 🙃
Tak je to tu , pojedou do Ameriky a uvidíme co vymyslime . Dam vám na výběr
1-Mega dlouhá část ( upadnou mi asi prsty ale co už 😄)
2-Mega krátká část (To asi nikdo nechce ale tak 😂)
3- Ta nejhorší možnost , uchylná verze ....  a že já sem v tom odborník #Kappa 😂 že Kajka05 😂😂 jinak určitě se podívejte na Káju a její příběhy jsou 👍🔝 top takže povine všichni číst🙏 no a ti kteří si napíšou jakou část chtějí tak podle toho která vyhraje je tady pak nápisu ;)
Adelka👑

Kamoš Honza ?! [DOKONČENO!]Kde žijí příběhy. Začni objevovat