#11- Párty !🎊

222 13 7
                                    

Hrozné moc vám chci poděkovat za 3 100přečtení 👑💋 ste skvělý a ještě jednou díky a užíte si další díl ☺️

/Pohled Honzy/
Konečně sem sešel dolu ze schodů abych se mohl rozloučit s Adél a s ostatníma .
H:,,Zlato tak v půl sedmý v Palladiu?'' Řekl sem a dal ji pusu do vlasů a obejmul .
A:,,Jojo , slyšely ste jo v půl sedmý v Palládku '' a zasmála se když se Vadim otčil s plnou pusou křupek .
H:,,OK hele a zkus zavolat tomu Jirkovi jestli to platí '' řekl sem a oblíkal si bundu .
V:,,Taky váš pozval ?'' Zeptal se ješťe Vaďák s plnou pusou .
H:,,Ano taky ale nevím co se Simčou a Markétou ? Až mu budeš volat zlato tak se ho zeptej na holky , myslím ze nebude problém ale radsi se zeptej '' vzal sem si kličky od své druhé lásky a foťák  a odešel sem .

/Pohled Adél/
Moje láska odešla a já sem šla volat Jirkovi mám ho ještě furt v mobilu jako Jiřinka💋🙈 ..... já vím no :D
A:,,Čau Jirko , jak je ?'' Začala sem asi tou nejdementnejší otázkou co šla
J:,,Čauky , no já se mám skvěle a ty ? Co Honza jak vám to klape ?''
A:,,Honza právě odjel někam na schůzku za Flankerem a zbytkem asusáků , no ale proč volám , jak si nás pozval na tu párty v Zetku , mám tady dnes návštěvu ... mohly by holky přijít taky ?''
J:,,No určitě , holky mi nikdy navděj vždyť to víš '' začal se pitomě smát
A:,,No jasny no , tak teda v 19:35 to začíná tak tam budeme tak v 19:10 jestli chceš ještě furt pomoct s výzdobou ?''
J:,,Jojo pomoct potřebuju ''
A:,,Tak jo a zatím ;)''

Odešly sme do centra a já si šla ještě koupit nové legíny . Šla sem pro ně do Tally a mezitím sem si stihla koupit i Bubble . Procházela sem kolem Starbuksu a omilem sem narazila do nějakého člověka . No a samozřejmě ne ze bych do něj jen narazila a já mu dokonce vylila kafe ....
A:,,Ježíši moc se ti omlouvám ''
JO:,,Nee to je v pohodě ''
A:,,A sakra , máš něco na převlečení ?''
JO:,, Ne ale stejně si jdu koupit něco na sebe , no a kdo mě vůbec porazil jestli se mužů zeptat ?''
A:,,No tak já sem Adél a ty ?''
JO:,,Josef Trojan  jméno mé ale říkej mi Artix '' řekl a najednou k němu přišel nějaký kluk ,,Ahoj Artixi , vyfotíš se semnou ?'' Řekl ten kluk a Artix se s nim vyfotil podepsal se mu a kluk odešel s úsměvem ve tváři .
A:,,Artix ?''
JO:,,Jo ... no víš sem youtuber ''
A:,,No já taky takže tohle moc dobře znám '' a oba sme se zasmálý .
JO:,,No a co natáčíš ?''
A:,,No natáčím se segrou a s přítelem různé tagy a tak ''
JO:,,ooo tak to jo , no já natáčim teda spíš streamuju na Twichi ''
A:,,Tak to se podívám , no nic hele jdu si koupit legíny tak se třeba ještě někdy uvidíme , ahoj ''
JO:,,Tak teda pá '' usmál se a oba sme se vydaly vlastní cestou .

/Pohled Josefa "Artixe" /
Odcházel sem a chtěl sem se kouknout na Adély kanál , bože já sem debil já se nezeptal na název kanálu . No jako pěkná je no ... dal bych si říct ale říkala ze má přítele , kdo by ale odmítnul youtubera . No nic jdu teda domu si převléknout to triko a pak si připravit věci do Zetka.

/Pohled Adél /
Artix je celkem fajn schválně kouknu já jeho video . No nic jdu pro ty leginy .

-Po pár hodinách už na večeři -

H:,,Tak co máš legíny ?''
A:,,Jojo a co v Asusu ?''
H:,,No máme naplánovaný něco na podzim což je hodně daleko , ale bude to epický ''
A:,,Tak to jo lasko , jo jinak znáš nějakýho Artixe , znáš ho ?''
H:,,Jáj jo toho znám , jo znám ho . ''
A:,,Jo tak sem udělal pěknej trapas .... ''
H:,,Co ?''
A:,,No trošku sem na něj vylila kafe '' začal se smát
H:,,To nevadí on je pohodovej , jemu to určitě nevadí ''
H:,,Účet prosím !'' Řekl Honza a zaplatil večeři .
Odešli sme z restaourace a mířily sme do Zetka . Cestou nás potkalo pár lidí tak sme se vyfotily a pokecaly a šly sme dál .
A:,,Tak sme tady a čím chceš pomoct ? '' řekla sem když sme šla Jirku obejmout .
J:,,Ahoj no potřebuju abyste mi pomohly s občerstvením a Honzo prosím natočíš to jak to tady připravujeme ?''
H:,,Jó určitě není problém '' řekl , mrkl na Jirku a vzal kameru kterou si dal na stabilizátor .

-Po půl hodině připravování-

A:,,Tak a hotovo '' prohlásila sem když sem dávala poslední skleničku do prostřed stolu .
J:,,Jé hele Gogo a Smusa ''
Jirka šel přivítat kluky a já zašla do studia kde byl Honza .
A:,,Tak co máš nějáký hezký záběry ?''
H:,,No mám ale jsi tam spis ty než Jiří '' zasmály sme se . Koukla sme na něj a dala mu ruku do vlasů což ho lehce naštvalo a taky sem ho lehce polibila .
H:,,Miluju tě '' řekl a začal mě líbat .
A:,,Já tebe taky '' řekla sem když sem se nádechla , přitáhl si mě znovu k sobě . Vzal mě za zadek a přimáčkl ke zdi a líbal mě. Neprotestovala sem . V tom nás ale někdo přerušil ... byla to Lucka a Martin .
M:,,Koukám že se dobrě bavíte '' zasmál se .
H:,,Čau brácho , jak je ?'' Odtrhli sme se od sebe .
M:,,No já se mám skvěle a koukám ze ty asi taky co brácho ''
H:,,No já se mám nejlíp '' kluci se bavili a já zatím šla za Luckou a šli sme si dat kafe .
A:,,No a jak je ? Co Martin ?''
L:,,No jsme furt spolu a klape nám to a za to sem rada , je hele tady je Kovy ''
A:,,Ahoj Kájo '' zaťukala sem mu na rameno a objala ho . Přišli i kluci a zase se začali bavit dohromady tak sme s Luckou šli k oknům si sednout a dívat se na noční Prahu a chillovat .

-Po pár hodinách povídání a pití -

Tancovala sem vedle Honzy a začala hrát moje oblíbená písnička (TRNDSTTR , najdete si jí :D je i v jedné kapitole ) . Zasla sem pro další drink a narazila sem na mého nového kámoše.
A:,,Ahoj Artixi ,pamatuješ si mě ?'' A blbě sem se zasmála .
JO:,,No jasný , čau kočko , máš ty legíny co sis šla koupit ?'' Bylo vidět ze už toho taky trosku vypil .
A:,,No nemám ale ty mas jiný tričko ne ?'' A podívala sem se na jeho tělo . Vypadal dobře , asi posiluje . Co to .... vždyť ještě před dvěma hodinama sem se líbala s mim dokonalým klukem co to se mnou je ?
JO:,,Jó mám , nechceš jít tancovat ?''
A:,,Sorry jdu jen pro pití a jdu zpátky za klukama a kamosku .''
JO:,,Ty tu máš přítele ?''
A:,,Jojo ''
JO:,,A nechceš mě představit ? Ať vím kdo má takový štěstí ?''
A:,,Ooo , no jo pojď ale myslím ze už sme se někdy viděli .'' Koukal na mě divnym pohledem . Šli sme mezi lidma až k Honzovy a zbytku , Artix šel za mnou a někdo do mě narazil a já málem spadla . Chytil mě a díval se na moje mokré tričko od mojita .
A:,,Ehm díky '' rychle sem se zvedla a šly sme dál k Honzovy .
A:,,Lásko vedu další kamarády '' zasmála sem se ( nějak se furt někdo směje v tom příběhu :D) Honza se otočil a díval se na moje mokrý triko .
H:,,To je skvělý a co se ti stalo zlato ?'' Zeptal se
JO:,,No tvoje dráha a krásná polovička málem spadla kdyby ji někdo ... jako já ... nechytil '' jak Honza slyšel Radkuv hlas tak se hned podíval nahoru .
H:,,Zdar kámo , díky ze si mi zachránil moji princeznu a jak je ?''
JO:,,To nic není , no já sem v pohodě , seš štastnej chlap že máš tak krásnou slečnu . Teda moc nedává pozor kam chodí ale tak to je maličkost '' blbě se zasmál .
A:,,Hahaha moc vtipný , no hlavně že si mě chytil , ještě jednou díky . Nechceš něco za to ?''
JO:,,No tak dal bych si říct , jsi ale Honzi takže ne ... teda pokud ?'' Honza se na něj podíval vázne dost osklivím pohledem ,,No je mi jasny ze ne , byla to jen sranda''zasmál se a Honza se taky ušklíb.
A:,,Hele pojďte tancovat '' řekla sem když začaly hrát zase dobrý písničky .
Tancovaly sme hrozné dlouho a mě se potom udělalo blbě tak sem Honzovi řekla ze jdu na vzduch .

Udělalo se mi líp a po chvíli sem chtěla jít zpátky dovnitř ale přišel ven i Artix JO:,,Je ti dobře ?'' Zeptal se starostlivě .
A:,,Jo už je mi líp '' díval se na mě krásným a milíl úsměvem , stála sem tam a dívala se do jeho nádherých očí . Začal se pomalu přibližovat a já tam jen stála a nic nedělala . Nebránila sem se , ale ani sem něják nespolupracovala . Byl blízko , hodně blízko , přimáčkl mě ke zdi a já nevěděla co dělat . Políbil mě . Co se to kurvaa stalo ?
A:,,Hele sorry ses fajn , ale mám Honzu '' řekla sem mu a on je zašeptal ,,Tak třeba příště'' a odešel zpět nahoru .

DŮLEŽITÉ
-Mám nechat šťasný vztah - napište do com. 97
-Mám je rozhádat -napište do com. 3

Já sem na konec radši už nic psát nebudu 😅 sem hrozná s tím vydáváním já vím .... no doufám ze se vám kapitola líbila a užíte si rok 2017 😊 jestli bude aspoň trosku podobný jako ten 2016 tak bychom mohli překonat moji vysněnou hranici 5K vies 😍 už tet vám znovu moc Dekuju za 3k 💕🎉ste skvělý 👌
Adelka👑

Kamoš Honza ?! [DOKONČENO!]Kde žijí příběhy. Začni objevovat