#9- Plány do budoucna

326 20 14
                                    

/Pohled Adel/
-Bože , jak to ze když s nim jde jeden den ven tak se stane tohle :/ . Co když to byl nějaký fanoušek co je jen viděl spolu venku a jsou furt jen kámoši ? A co když ne ? -myslela sem si v hlavě .
A:,,Segra ?''
AN:,,Ano ? Co se děje já myslela ze jsi s Honzou ''
A:,, No to právě jsem a točíme PillowTalk #2 a přistála tady otázka ohledně tebe a Vadima . '' chvilku bylo ticho , nevěděla sem co si myslet .
AN:,, Jaká jako otázka ? Jako jestli jsme spolu ? ''
A:,, Jop ''
AN:,,No ... jako takhle už nejsem s Adamem protože sem ho viděla se oblizovat s nějakou holkou na Harfe takže tak ale , no takhle ani jeden z nás zatím neřek nic a on ani nic nenaznačil''
A:,, Takže , nejsi s nim ''
AN :,, Zatím ne :D'' a obě sme se začaly smát .
A:,,OK tak dík no , zatím pa ''
AN:,,BaxČus '' a zavesila . Stejně si myslím ze s nim už spala ale tak je to její věc a Adam je pěknej debil .
A:,, Hele ne s Vaďou není :D ale není už ani s Adamem ''
H:,, Jakto co se stalo ?''
A:,, Viděla ho jak se líbá s nějakou holkou ''
H:,,Aha tak to mě mrzí '' ,, Ale myslím ze ji ne '' začala sem se smát .
A:,,No nic tak co pokračujeme nebo jak ?''
D:,, No další otázka , plánuješ nějaké výlety s ostatnima youtunerama ?''
H:,, No .... tak .. '' něco tam mumlal s plnou pusou a pak pokračoval
,, no abych to dořekl , mám v plánu něco o čem nikdo neví už je to skoro zařízený ale nechci o tom mluvit ve videu '' ,, Máš tam něco dalšího ?'' Zeptal se a napil se .

/Pohled Honzi/
Přijely jsme od Danči k nám a zjistil sem ze je doma jen sestra .
H:,, Nazdar Lindo , je tady Adel , jdeme se koukat na film chceš se přidat ?'' Zeptal sem se mile aby to vypadalo ze ji mám rad ... ale ne dělám si srandu je to moje segra tu mám rád ;) .
L:,, Hele nemůžu mám něco jiného na práci ale díky za nabídku , jinak ahoj Adel '' dořekla a zabouchla dveře .
A:,, OK tak asi půjdeme k tobě ne '' nečekala na odpověď a rovnou to mířila k mému pokoji .
Nějak sme se dohodly ze se budeme koukat na romanticky film , došel sem pro notebok a jediný co sem měl stáhly a dalo se tomu říkat romantický byl film Terapie Láskou a tak sem ho zapl . Ještě sem došel pro něco k jídlu a pro Colu , teda myslel sem si ze pro ni zajdu ale když sem otevřel lednici tak tam už nebyla . Wow kdo ji asi vypil .
H:,, Lindo ?'' zařvala sem přes cely barák .
L:,, Nooo'' ozvala se .
H:,, Nevíš ty náhodou kde mám tu Colu co sem si koupil ?''
L:,, Jo díky byla dobra , od brasky z lásky chutná všechno dobře '' a začala se smát . Odešel sem teda jen s popcornem a džusem .
H:,,Sorry máme jen džus , Linda totiž vypila Colu , ale tak snad nevadí ''
A:,,Ne Neva a řeknes my něco o tom společném výletě ?'' Zeptala se .
H:,, Lasko ale já chci aby to bylo překvapeni ''
A:,,No ... já vím ale , prosím Honzíku '' Koukala na mě psima očkama .
H:,,No tak jako to ti mám říct ne když na mě takhle koukas '' a dal sem ji pusu .
H:,, OK takže kde začít , Amerika , ty , já , Lucka , Martin a White Riven , možná i tvoje ségra když bude chtít . Stačí ?'' Nechci aby věděla o co přesně jde a co pro ni mám připraveného . - Jde o to ze tam budeme mít vlastní dům v pronajmu na měsíc a půl . Je to na pláži určitě jí všichni znáte Santa Monica , a bude tam prostor pro naprosto úžasný party a tak dále . No nic méně jdeme se vrátit k filmu . -
A:,, Ne nestačí ale stejen vím ze toho víc neřekneš .''
H:,,Ano přesně tak víc toho neřeknu '' pak jsme dal sledovaly film až do úplného konce . Bylo něco okolo půl devátý ale spat se nám nechtělo , já vím co bychom mohly dělat , teda nevím jak Adel ale já mám celkem chuť ...... na palačinky XD ne dělám si srandu všichni víme co myslím .
H:,, Lásko ?''
A:,,Ano Zlato ''
H:,,Nechceš .. '' ani sem to nedořekl a najednou byla v koupelně . Bože doufám ze nemá krámy sem nadrženej jak prase .
/Pohled Adel/
Zkončil film a Honza se na mě otočil .
H:,, Lásko ?''
A:,,Ano Zlato '' řekla sem i když jsem věděla té má chuť na sex , Ehm ... bylo to vidět .
H:,,Nechceš ..'' nestihl to doříct a já jsem se vytratila do koupelny .
A:,,Dej mi pět minut '' zakřičela zpět do pokoje jen se ozval souhlas . Sundala sem si pyžamo co jsem měla na sobě a převlékla si svoje rudé spodní prádlo , vyšla sem z koupelny a namířila si to k pokoji kde čekal můj princ , jenže po cestě sem potkala Lindu  aaa ano měla sem furt jen to spodní prádlo .
A:,,Jaaj ahoj sorry '' a ušklíbla sem se .
L:,, Ne vpohodě člověk se tu jako doma '' zasmala se a odešla . Po chvilce co jsem byla vázne kousek od Honzy tak se Linda ozvala ,,Hele a užíte si to '' zasmála sem se a vešla dovnitř .
H:,,Aww ... jsi tak krásná Lásko '' a šel my naproti ke dveřím .
A:,,Miluju tě '' a políbila sem ho
H:,, Já tě taky miluju '' promluvil mezi polibky. Z ničeho nic sem byla namáčklá na zdi a začaly sme se vášnivě líbat , byla sem momentálně naprosto nadšená že tohle můžu tohle prožívat zrovna s Honzou . Pomalu sme se přesouvali k posteli a Honza mě shodil pod sebe , furt sme se líbali až nám došel dech . Polibky mi směřovaly čím dál tím níž , nejprve se zastavil u mých prsou a rozepl podprsenku která letěla někam mimo postel , chvíli si hrál s bradavkama a já mu lehce jezdila po krku a malovala různé srdíčka a občas zajela svoji dlani do jeho nádherných , oříškových vlasů . Své polibky směřoval níž a níž až nakonec byl na mém středu . Já sem nás otočila tak aby Honza byl dole a já mu sundala boxerky a vzala sem je penis do pusi s začala jsem dělat opakovatekne pohyby nahoru a dolu , slyšela sem i je tiché vzdechy při tom co jsem ho uspokojovala . Po chvilce sme se přesunuly na věc , Honza vytáhl z nočního stolku kondom a nasadil si ho , opatrně a pomalu do mě vzniknul a když viděl ze je všechno vpořádku začal pomaličku přirážet a zrychlovat . ,, Aww Aww už už budu '' zasténala sem a v tu chvíli sem se udělala . Honza ještě pokračoval a po malé chvíli se udělal taky . Lehli sme si vedle sebe na postel s já se k němu přitulila ,, Miluju tě byla si úžasná '' zaseptal mi do ucha a políbil mě ,, Taky tě miluju '' .

Čau všichni , moc se omlouvám že teť  dlouho nevišla nová kapitola páč sem byla na Slovensku jak bylo to volno a na Hotelu nebyla stabilní Wi-Fi . No nicméně , jak se vám líbí příběh , jo a chcete abych to po nějakých dvou částech ukončila a aktivně ( Ehm Ehm XD aktivně ) začala psát FF o Vadimovi ?

Každá ⭐️ i koment potěší 😊 mám vás ráda 💎💕
Adelka👑

Kamoš Honza ?! [DOKONČENO!]Kde žijí příběhy. Začni objevovat