İyi okumalar..
Medya; Öykü.
■■■
Bir süre daha öyle yol çektik. Vampir hızımızı kullanarakta yaklaşık 1 2 saate evde olmuştuk.
Kapının önünde durduk. Masal elini kaldırıp tam zile basıcakken bana baktı. "Gerçekleri öğrenmeye hazır mısınız Öykü Hanım.."
"Hıhıı.."
Piç piç gülmüştümde. Zile bastığında içerden Masal'ın sesi duyuldu. "Teyzee kapı çalıyor..Anna! Ödevi bile rahat yapamıyorum.! Geldiim geldiim!!"
Kapıyı gayet memnuniyetsiz bi suratla açtı. Bizi görünce tabi yüzü anında gevşedi ve ikimize aynı anda sarıldı. O sırada fark ettiğim şeyler..
AYYY BİZİMM MASAL ERGENLİĞE GİRMİŞTE MEMELERİMİ BÜYÜMÜŞ OYŞŞ!!
İçimde ki hayvanlığı dışarı gözlerim ve ağzım 2 metre açılmış şekilde aktardım. Masal'dan ayrılıp ona piç bakışlarımı attım. "Lan sen ergen oldunda memelerin mi büyüdü! Oyy yerim gel ablalarının minik Sedef'i büyümüşte südyen takarmış!!" Aynı zamanda göğüslerine tacizde ediyordum. Masal'da benim gibi gülerek gidip teyzeme sarıldı. Teyzemi görünce bende Sedef'i rahat bırakıp koşa koşa onun üstüne atladım. Sonuçta Sedef'e bulaşıcak çok vaktim var..
¤¤¤¤¤¤¤
"Allah aşkına kaç numara bakıcam! Ya Sedef benden mi utanıyosun!! Bak memeni ellerim şakam yok!"
"Ya abla! Manyak mısın nesin git!"
"Aa! Bunun memeleri kadar dilide uzamış! Ablaya manyak denir mi?! Sen kaşındın gel bakıyım sen.!!"
Gülerek üstüne çıktım. Oda aynı şekilde gülerek bağırındı salak. "Ablaa!! Yeminle yetişin komşular taciz ediyolar diye bağırırım!!" dediğine kahkaha attım.
"Bende hepsinin önce kanını emer sonrada kafalarını kopartırım."
Biz öyle oynarken aniden durup bana baktı. "Çok canisin abla." Öpücük atıp kıçına vurdum. "Bende sana bayılıyorum çünkü."
¤¤¤¤¤¤¤
Sedef'i evden dışarı atmak için arkadaşını çağırdım. Onlar beraber dışarı çıkarken kapıyıda arkalarından kapatıp arkamı yasladım. "Evet Öykü. Şimdi hesap sorma vakti.."
Yavaş yavaş salona ilerledim. Anna Masal'la muhabbet ediyordu. Ciddiyetimi bozmadan araya girmek için öksürdüm. İkiside bana döndüğünde 'sıçmıklı panda' diyip kaçmamak için kendimi zor tutuyordum. Derin bi nefes aldım.
"Anna."
"Efendim bebeğim."
"Ben rüyamda bazı şeyler gördüm. Ve bunlar..bunlar beni fazlasıyla etkiledi. Zaten buraya gelme sebebimizde bu yüzden."
"Seni dinliyorum Öykü."
"Ben..ben rüyamda Masal'la bana çok benzeyen kadınla adam gördüm. Kendilerini bana annem ve babam olarak tanıttılar. Annem vampirdi , babam ise melez. Babam bana cadı gücümünde olduğunu söylüyordu. Ama kendimi ve Masal'ı bebek olarak görüyordum. Sonra konseyden adamlar geldi. Ve..ve adamlar annemle babamı götürmeye başladı. Onlar bize yalvarırken sadece ağlıyorduk. Hateket etmek onları kurtarmak istedim. Yapamadım. Sanki felç geçirmiştim. Zaten küçücük bebektik. Hareket etsemde napabilirdim ki? Onlar..onlar öldü. Konseydekiler öldürdü. Sonra senin çığlığını duydum ve uyandım."