LİSENİN İLK GÜNÜ

10.2K 462 106
                                    

İyi okumalarr..

■■■

Zil çaldığında kafamı gömdüğüm kollarımdan ayırarak bıkkınlıkla derin bi nefes verdim. "Bitmek bilmedi be! Bide daha ilk ders. Olum ya bu okul nası biticek acaba." Diğerleride onayladığında topluca kalktık. "Ee hadi kafeteryaya inelim bare." Emre'nin söylediğini omuz silkerek onayladım. Sınıftan çıkıp kantine indik. Kantinde masaya oturduğumuzda yanımıza Merve sürtüğü geldi. "Eeee tanıışıııcaaakkmıııyoooozzz.." göz devirdiğimde Emre bana baktı. "Hayır tanışmicaz." Götünü ve memelerini kapatamayan elbisesiyle eğilip yumruğunu masaya vurdu. "Elinde sonunda benim olucaksın!" Etrafa bakarken bu duyduğum şeyle aniden başımı çevirip alevler çıkaran kıpkırmızı gözlerimi Merve'nin gözleriyle buluşturdum. Sertçe yutkunsada korkusunu saklamaya çalıştı.

Aniden ayağa kalkıp masayı tek elimle tutup onun üstüne fırlattım. Masayla beraber duvara yapıştığında masa kırılmıştı. Herkes bize bakarken yavaş yavaş duvarın köşesine çökmüş can çekişen Merve'ye yürüdüm. Yanına gidip yakasından havaya kaldırıp duvara yapıştırdım. "Ne dediğini bidaha söylesene" kötü tebessümümü yüzüme takınmıştım. Cevap vermeyip ağlamaya başladığında duvardan ayırıp diğer duvara fırlattım. Duvarların alçıları dökülüp içine göçselerde umursamadım. Onu öldürücektim!

Sivri dişlerimi dilimle kontrol ettim. Fazla sivrilerdi. Gözlerimi kıstım. "Sen öldün!" Vampir hızıyla yanına tam koşarken napıcağımı planlamıştım bile. Kafasını koparıcaktım direk. Hiç bişey söylemesini beklemeden.

Birden beni biri durdurdu. Sinirle beni tutana döndüğümde Emre'yle karşılaştım. Onu itmeye çalışsamda bi işe yaramadı. Beni kucaklayıp hızla ordan götürdü. Beni bahçeye çıkardığında hala çırpınıyodum. "Bıraak! Emre bıraaak dedim! Ya orospunun amına koyucam. Ölücek lan o bugün! Onu demicekti! O kim ki yaa! Elinde sonunda onun olucakmışsın falan filan! Kendini ne sanıyo lan o orospu! Sürtük. Bıraksaydın kafasını kopartıcaktım o orospunun! Kaşar! Fahişe! Kevaşeler siks.." lafımı kesen bi çift dudak olduğunda gözlerimi kocaman açtım. Karşımda gözleri kapalı olan Emre'yi gördüğümde kucağında çırpınmayı bıraktım. Gözlerim hala şaşkınlıkla açıkken Emre dudaklarımı bırakıp hafiften uzaklaştı. "N..napıyosun s..sen."

Emre'nin ağzından;

Ayrıldığımda gözleri açık bana bakıyodu. Acaba yapmasamıydım lan.

Of daha fazla sinirlenicek. Bu sefer affetmicek. Sakinleşemicek. Sonra aramızda bişey olma ihtimali olmicak off..

"N..napıyosun s..sen." dediğinde daha fazla kızdı sanmıştım. Kucağımdan hafifçe indirdim. Gözlerinin içine baktığımda grileşiyodu. Yani sakinleşmişti. Nası yani? Hoşuna mı gitmişti?

Kaşlarımı çatmış garip garip bakarken düşüncelerimi böldü. "Niye öptün?" Omuz silktim. "Susmuyodun."

Bok susmuyodu. Piç. Kızı sevdiğinden öptün. Şimdide susmuyodun ondan öptüm. Bok ye sen dhsjjd.

Öykü gözlerini kıstı. "Sen her susmayanı öpüyomusun?" Düşünüyomuş gibi yaptım. "Hm. Aslında hayır. Bu sana özel bişey." Hafiften gülüp dudağını yaladı ve sonra dişledi. Başka yerlere bakıyodu. "Sinirini geçirmeyi başardım heralde." İbnece sırıttığımda gülümsemesini durdurmaya çalışarak hafifçe göğsüme vurdu. "Hayır dahada sinirlendim." Dudağımı ısırdım. "Nedense gözlerin hiç öyle göstermiyo. Şuanda masmavi oldularda." Gözlerini kocaman açtığında sırıtıp burnunu öptüm. "Hadi artık gidelim. He bide şu gözlerini düzelt. Böyle fazla şirin gözüküyolar."

-MELEZ KIZ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin