35.BÖLÜM

3.7K 153 15
                                    

İyi okumalar..

Medya; Öykü'nün giydikleri. Şortu siyah düşünün.

■■■

Emre'nin ağzından;

Sabah uyandığımda elimi yatağın diğer tarafına attım. Gözlerimi açmadan elimi boş olan yatakta gezdirdim.

E Öykü nerde?

Birden ayılıp yatakta dikildim. Nerde ki bu? Ya o pis it bişey yaptıy..

Aşağıdan gelen kırılma sesiyle düşüncelerimi bölüp koşmaya başladım. "Öykü!!" Vampir hızyla aşağıya indiğimde mutfakta ayağında pofuduk terlikleri, unicorn pijamaları, kızlara özel olan dağınık topuzunun üstüne pijamasının kapşonunu takmış ve ağzında nutella kaşığı olan bi Öykü tabikide beklemiyodum.

Yavaşça gözlerini kırdığı bardağın izlerinden kaldırıp bana çevirdi. Bu hali ve gözlerinde ki masumiyetle tam bi çocuk gibi görünüyodu. "Noldu burda?" Kaşığı ağzından çekip şirince sırıttı. "Ya şey yanlışıkla elimden kaydıda." Gülüp ona doğru yaklaştım. "Peki saat kaç?" Tezgahın üstündeki telefonuna baktı.

"08.33"

"Ne?! Peki niye uyandın okula gitmediğimiz halde?"

"Şu adamdan aldığım zehire falan bakıcam işte. Yani bildiğin çok önemli bi 'operasyon' hazırlicam."

Küçük bi kahkaha attıktan sonra elindeki kaşığı alıp tezgaha bıraktım ve kucakladım. "İyi o çok önemli 'operasyon' unu öğlene doğru hazırlarsın. Şimdi uyumaya gidiyoruz." Kucağımda çırpınıp bağırdı. "Ya Emre! Sen git uyicaksan uyu benim plan falan yapmam lazımm." Göz devirdim. "Dün gece sonu iyi bitsede yorucu bi geceydi ve çok yoruldun uyumak zorundasın. Ki bende yoruldum ve uyicam. Ayrıca belli ki sen ayaktayken bana uyku yok. O bardağıda tekrar uyandığımızda temizleriz. Şimdi bu kadar uzun konuşmamdan dolayı susup çırpınmayı bırakıp dediğimi yapıyosun."

Onu yatağa bıraktığımda tek kaşını kaldırıp bana baktı. "Dün geceden sonrasını dinlemedim. Ne diyodun?" Göz devirip sinsi bakışlarla ona yaklaştım. "Civciv.." Gülüp yorganın altına girdi. "Tamam hatırladım. Uyuyorum." Gülüp yatağın diğer tarafına dolandım ve bende girdim. Öykü yorganın altından çıkıp bana gülümsedi ve belime sarılıp başını göğsüme koydu. Bende saçlarının arasına öpücük kondurup gözlerimi kapadım.

Hani bi kızın kokusu..

Bu kadar mı güzel olur ulan.

¤¤¤¤¤¤¤¤

Öykü'nün ağzından;

Emre yüzünden uyuduğum uykudan tekrar uyandım. Bu sefer daha yorgun hissediyordum. Gözlerimi araladığımda o müthiş kokuyla mırıldandım. Emre'nin göğsüne yatmıştım. Gözlerimi iyice açıp başımı hafifçe kaldırdım.

Eşsiz yüzünü gördüğümde tebessümüm yüzümde daha çok yayıldı. Bu adam beni ne hale getirdi, nasıl beni bu kadar aşık etti bilmiyorum. Ama iyi kide etmiş diyebiliyorum.

Elimi yanağına koyup baş parmağımı gezdirdiğimde uykulu sesiyle mırıldandı. Aklıma gelen sinsi planla gülüşüm yüzümde iyice yayıldı. Yavaşça burnunu tıkadığımda ilk bi kaşları çatılsada sonradan yavaşça dudaklarını araladı. Kıkırdayıp dudaklarını dudaklarıma bastırdığımda nefessiz kalmış olucak ki anında ani bi hareketle beni altına alıp dudaklarımızı ayırdı.

Kaşları çatık bi şekilde bana bakarken şirin sırıtışımı yüzüme yaydım. "Günaydıın." Bu sefer tek kaşı kalkarken "sen kaşındın" diyerek mırıldandı. Kaşlarım anında çatılırken ne olduğunu anlamaya çalışıyodum.

-MELEZ KIZ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin