22.BÖLÜM

4.9K 289 15
                                    

Arkadaşlar herkese merhaba *-*. Karakterleri doğru dürüst düzeltmek istiyorum tabi bu bölümde onları yetiştiremicem ama gelecek bölümde değiştirebilirim. Tabi siz nasıl istiyosanız öylede hayal edebilirsiniz.

Her neyse..Çok konuştum ben.. İyi okumalar..

Medya; Emre *-*.

■■■

"O zaman hadi şişe çevirmece!" Masal'ın dediğiyle göz devirdim. "Ay yeter be. Evin içinde şişe çevirmecemi oynanır. Seni ikizlikten reddediyorum Masal!" Oda göz devirdiğinde düşünmeye başladım.

"Ee o zaman geriye kaldı bi tek Tabu!"

Çınar'a göz kırptım. "Helal bak. Güzel fikir. Durun odamda olucaktı." Ayaklanıp odama gittim. Çekmecemden oyunu alıp aşağıya koşar adımlarla ilerledim. Ben aşağıya indiğimde büyük sehpa ortaya çekilmiş ve yanlarınada küçük minderler dizilmişti. Sırıtıp oyunu ortaya koydum ve açıp yerleştirdik..

¤¤¤¤¤¤¤

"O zaman takımları ayarlıyalım."

Herkes onayladığında tek gözümü kırparak herkesi süzdüm. "Özel bi isteği olan var mı?" Hepsi birbirine baktı. Masal sırıttı. "Kızlar erkekler yapalım işte." Emre kahkaha patlatınca kötü bakışlarımı ona yönelttim. "Nee! Puahsjahjash. Kızlar afedersiniz ama , gömeriz.." Kötü bakışlarımı ona yönelttikten sonra iddalı gülüşümü takındım.

"O zaman boş olmasın. Kaybeden ne ısmarlıyor?"

"Benden başka acıkan var mı?"

İhsan'ın dediğiyle gülüp elimi kaldırdım. Tabi çevremdekilerde tek tek kaldırıyodu. "Ee o zaman bi bol kanlı pizzaya hayır demeyiz değil mi?" Bengi'yi hepimiz gülerek onayladık.

¤¤¤¤¤¤¤

"O zaman takımlar Mert , Emre , İhsan ,Çınar. Bizde Ben, Masal ve Bengisu. Yanlız haksızlık oluyor?"

"Ya ben oynamicam. Zaten çok bişeyde bilmem öyle. Sizi izlesem?"

Çınar'ın dediğiyle birbirimize bakmaya başladık. Omuz silktik. "Sen bilirsin." Yerlerimizi aldığımızda ilk önce biz başlıyorduk. Kartı elime aldım.

Kelime:KELEBEK

Masal'a döndüm. O sırada Emre süreyi başlattı.

"Pembe eteğin."

"Kelebek!"

Kelime:HIRKA

"Hatırlıyor musun basket topu atmıştım?"

"Hırka!"

Kelime:Einstein

"Teyzemin çorapları?"

"Einstein!"

Kelime:Turta

"Elmalısına bayıldığın şey."

"Turta!"

Kelime:Odun

"Emre'yi anlatırken en çok kullandığım sıfat."

"Öküz."

"Davar."

"Sığır."

"Kütük."

"Odun."

"Evet.."

-MELEZ KIZ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin