İyi okumalar..
Medya; Sedef.
■■■
Sedef'in ağzından;
Sabah güneş ışığıyla uyandım. Ah, kesinlikle şu ışığın beni uyandırmasını sevmiyorum.
Mızmızlanmayı bırakıp dolabıma yöneldim. Öykü ablamın aldığı mavi kazakla beyaz yırtık şortumu giydim. Ayağımada aynı şekilde Öykü ablanın aldığı mavi supralarımıda giydiğimde güzel olmuştum.
Odamdan çıkıp aşağıya indim. Masal abla Mert abiyle uzanmış televizyon izliyolardı. Yanlarına gidip gülümsedim. "Günaydın." Aynı şekilde karşılık verdiklerinde kaşlarımı çattım. "Abla. Ablam nerde?"
"Uyuyolar tatlım."
"Ee siz neden uyumadınız?"
"Vampirler uyuyamaz hayatım. Onlar kurt taraflarıyla uyuyolar."
"Hmm. Peki. Ben onları uyandırmaya gidiyorum!"
Koşarak merdivenleri çıktım. Masal ablamıda tabiki çok seviyorum ama Öykü ablamda ayrıydı. Daha eğlenceli gibiydi. Benim idolümdü tabi. Emre abiylede çok yakışıyolar zaten. Masal ablama hiç benzemesemde Öykü ablaya çok benzerdim. Ten rengim göz rengim saçlarım vb. Tabi bazen griye bürünüyo olsada eski halinide seviyorum.
Kapılarını açtığımda Emre abi ablamın beline sarılmış başınıda boynuna gömmüştü. Ablamında elinin teki başının yanında teki ise Emre abinin belini saran elinin üstündeydi. Böyle çok tatlı görünüyolardı. Keşke büyüyünce benimde böyle bi sevgilim olsa.. Şimdilik Berk'ten hoşlansamda büyüyünce olmicağımızın farkındayım. Kaç kişi gelip geçicek. Yani öyle diyolar. O yüzden büyüdüğümde aynı Öykü ablam gibi bi ilişkim olsun istiyorum.. Demiştim ya , her yönüyle idolüm.
Ben onları hayranlıkla izlerken Emre abi tek gözünü açıp bana baktı. "Napıyosun sen orda?" Azcık utanmıştım. "Ee şey , sizi uyandırıcaktımda. Kıyamadım." Gülümsedi. O anda ablam kıpırdanmaya başladı. Gözlerini açmadan Emre abiye döndü. O öyle dönünce tabi yakın oldukları için burunları birleşti. Oda tek gözünü açıp Emre abiye baktı. Emre abinin sırıttığını görünce oda sırıtıp tek elini Emre abinin yanağına koyup tekrar gözlerini kapattı.
Emre abi boğazını temizledi. "Ee , bebeğim. Sedef odada. İstersen tehlikeli şeyler yapmayı kes." Beni duyunca gözlerini kocaman açtı. Yatakta dikleşip bana bakınca gülmeye başladı. Bende gülünce tekrar kafasını yastığa gömdü. "Saf ne diye ordan bakıyosun gelsene yanımıza." Sırıtarak bende aralarına girdim.
İkiside bana dönüp gıdıklamaya başladıklarında kahkahalara boğuldum tabi. "Ahahajahajd t..tamam yapmayın! Yeter! N..nefes alamıyorum! Tamam yeter!" En sonunda durduklarında nefesimi düzenledim. Aralarından çekilip ayağa kalktım. "Karnım çok acıktı hadi 15 dakikaya hazırlanın kahvaltı edeliim!" Koşarak odalarından çıkıp aşağıda Masal ablanın üstüne atladım.
Emre'nin ağzından;
Öykü tekrar kafasını yastığa gömünce gülüp belinden kendime döndürdüm. Bana bakıp uykulu sesiyle "ne var" dediğinde sırıtıp dudaklarına küçük bi buse kondurdum. Gözlerini kocaman açtı. Hafifçe vurdu. "Ya Emre! Sabah sabah napıyosun!" Onu dinlemeden dikleşip onu altıma çektim ve başının iki yanına kolumu koyarak üstünde durdum. "Ya Emre! Kalk üstümden bak Sedef acıkmış aşağıya inmemiz lazım! Emre kime diyorum b.."