İyi okumalar.
■■■
Ordan çıktıktan sonra şaşırtıcı olmayan şekilde bize gittik. Masal Emre'yi görünce şaşırsada çok takmadan Mert'i aradı. Onlar telefonda konuşurken bizde film izliyoduk.
Bi kaç dakika sonra Mert geldi. Hep beraber filmler izleyip uyumadık. Saat 6 olduğunda okul için hazırlanıp çıktık. Okula gittiğimizde hiç bişeyin değişmediğini görmek üzmüştü. Yani değişiklikler fena olmazdı sanırım.
¤¤¤¤¤¤
O sırada sınıfa İhsan girdi. Bizle selamlaştığında bile çok neşeli görünüyodu. Arkasındanda Bengi gelip sıraların masasına çıktılar. "Hey herkes koridora çıkabilir mi?" Herkes şaşkın olsada dinledi. Tüm sınıflar koridorda nolduğunu anlamak istercesine bakarken bizimde pek farkımız yoktu. Bengi İhsan'ın omzuna çıktı. Son gücüyle anırdı sanırım.
"Arkadaşlar yarın akşam 9 da doğum günü partim var bizim evde hepinizi bekliyorum adres sınıfların panolarında var. Lütfen geliin çok eğlenicez!!"
Güldüm. Tabikide gidicektik. Hemde Bengi'yi doğum günü kızı olarak biz hazırlicaktık. Bengi indiğinde gülüp omzuna kol attım. "Ay birileri yarın doom günü çocu oluyo galiba he?" Herkes güldüğünde Bengi'de "aynen canım yha .s.s." triplerine girmişti.
¤¤¤¤¤¤
Okul çıkışı Emre'ler İhsan'la beraber evi süslemeye giderken biz Masal ve Bengi'yle alışverişe çıkmıştık. Tabi ilk olarak biz eve gidip kendimizi hazırlamış giyiceğimiz kıyafetlerle duruyoduk. (Medyadakiler.)
Bengi'yle o mağazadan o mağaza dolaşırken saks mavisi bi elbise gördük. Kabine girip denediğinde çok yakıştığını fark ettik. Onu alıp ayakkabı alışverişinede çıktık. Herşeyi hallettikten sonra en alt kata inip bi kafeteryaya oturup kan sipariş ettik. Biz öyle konuşurken telefonun sesiyle bölündü.
"Efendim aşkım?"
"Nerde kaldınız?"
"Sevgilim 3 kız bi AVM deyiz. Bence bunu bidaha düşün sen."
"O zaman bebeğim 3 saate döner misiniz diyim ben?"
"Acele edersek tabikide."
"Tamam bitanem hızlı olun ev hazır."
"Tamam. Öptüm."
"Bende."
¤¤¤¤¤¤¤
Yaklaşık 3.5 saat sonra avm den çıkabildik. Tabi dedikodu falan filan derken saati unutmuştuk. Yinede çok geç kalmadık gibi. Kendimi tatmin ederken ben xhshxjdcjd.
Komik misin sen?
Bana komik gelmiş ki gülüyorum. Daha iyisini yapta görelim seni kertenkele sesli amına koyduğumun cem yılmazıı!
¤¤¤¤¤¤¤
İç sesimle kavgamı kenara bıraktığımda evdeydik. Saat 8.30 du ve insanlar gelmeye başlamıştı bile. DJ yerine geçtim. Saat tam 9 da mikrofonu açtım. "O zamaaan parti başlasın!!"
Müziği açıp manyak gibi dans ederken dans edenlerin arasında hiç görmediğim birini gördüm. Çok farklı bi kızdı. Yeşil saçları ve siyah gözleriyle kapının eşiğinde sallanıyordu. Dans ettiğini sanıyordu sanırım. Tabi gözlerini benden ayırsa daha hoş karşılanabilirdi.