15.

659 53 24
                                    

A/N: Amit a rész végén írtam olvasd el kérlek! Jó olvasást! Nina xx. 

Kinyitottam a szemeimet és egy pár barna szempárral találtam szembe magam amik engem bámultak. Megugrottam mikor hallottam egy nevetést. "Haver, jól vagy?"

Egy vigyor rajzolódott ki az arcomra amikor megláttam Liamet kuncogni, leugrottam a kanapéról és olyan szorosan öleltem őt meg, hogy majdnem összeroppant. "Liam!"

"Harry, mivan veled?!" Elhúzódtam.

"Működött, működött!" Kiabáltam nevetve és ugrándozva.

Nagyon hiányoltam őt és a srácokat is, hiányzott a régi őrült önmagam. Belenéztem a tükörbe ami Liam mögött volt, és igen, visszatértem. 

"Mi a franc van veled? Jól vagy?"

"Fiúk, készen vagytok?" Zayn, Louis és Niall lépett be a szobába mire odafutottam hozzájuk és megöleltem őket. Amikor elhúzódtam furán néztek rám, utána pedig Liamre néztek.

"Jól van?" Kérdezte Louis.

"Igen! Nagyon is jól vagyok!" Zayn elkezdett kuncogni.

"Oké, menjünk akkor. A rajongók kint várnak ránk."

****

Befejeztük a koncertet és mind a turnébuszban ültünk. A turnénak vége, ez volt az utolsó koncertünk, és azt hiszem, ez volt a legjobb. Fel-és leugrándoztam, és körbe-körbe szaladgáltam végig, a legjobbat hoztam ki magamból. Nagyon hiányoztak a rajongók, és mint mindig, most is csodálatosak voltak.

A srácokat is hiányoltam, és azt, hogy a színpadon legyek velük. hálás voltam, és ezt egészen addig nem tudtam, amíg el nem veszítettem. 

"Jól érzem magam most, hogy visszatértem." Motyogtam magamnak.

"Mi?" Nézett rám Niall összezavarodottan.

"Oh, semmi." Rámosolyogtam.

"Hé srácok, láttátok a hullócsillagot?" Kérdezte Zayn. a fejemet felé fordítottam.

"Mi? Volt itt egy hullócsillag?" Bólintott.

Minden értelmet nyert, hogy a kívánságom miért vált valóra. Ez most eszembe juttatta...

Mandyt.  

Nem fogom megszegni az ígéretem, azon leszek, hogy minden jól menjen. Próbálkozni fogok, hogy megbocsájtson. Persze ő elfelejtette azt az időt amikor tizenhat voltam megint mert az egész csak egy kívánság volt, amiben éltem. Olyan volt mint egy álom, vagy egy élet egy másik világban. A saját világomban.

De a legjobbat fogom magamból kihozni, hogy az enyém legyen a mi világunkban. 

****

"Harry, végre itthon vagy!" Rámosolyogtam anyura miközben egy puszit nyomtam az arcára, majd szorosan megöleltem.

"Hiányoztál." Mondtam elhúzódva.

"Te is hiányoztál, kicsim." Megláttam Robint, majd őt is megöleltem.

"Hol van Gemma?"

"New York-ban van, hiányzol neki."

"Oh, ő is hiányzik nekem."

"Oké kicsim, gyere együnk aztán tudsz pihenni egy kicsit." És ez volt amit pontosan csináltam. Miután ettem, a szobámba mentem és ráugrottam az ágyamra. Nem tudtam aludni valójában.

Csak Mandyre gondoltam. Vajon mit fog csinálni amikor meglát? 

Sírni fog? Megüt? Vagy megöl talán?

The Wish [Harry Styles] - Hungarian // befejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora