A féfi ismét ott állt fekete ruhája eltakarta sötét arcát, csak vörösen izzó szemeit lehetett látni. Amikor kitárta karjait az ég felé, a hold és az összes csillag kialudt. Teljes sötétség uralkodott.
Megjelent két arc az égbe rajzolva: "Emily Williams" és "Harry Styles".-Valyon ki lehet Ő?
Ő is ezzel az álommal küzdhet?
Ő segíthet nekem megfejteni ezt az álmot?Gondolataimből az ismételt kiabálas térített ki: " hamarosan lejár az idő ", majd az alak felém fordult. Megilyedtem és futásnak eredtem. Éreztem hogy közel van, hátra fordultam, de senki nem volt ott. Fellelegeztem, de mikor visszafordultam volna megjelent előttem az alakja. Felsikítottam, ijedtemben és segítségért kiabáltam.
Senki nem hall. Senki nincs itt. Senki nem segíthet. Egyedül vagyok.
Meglepetésemre egy női alakot találtam magam elött, szeme szikrákat szórt csakúgy mint a férfinak.
Menekülni kezdtem előlük.-Állj meg! Ne félj tőlünk.- mondta gonosz mosollyal az arcán az ujjonnan érkező alak. A hangja mély volt mintha el lenne átkozva. Nem álltam meg, haza akartam jutni és elfelejteni mindent.
- ÁLLJ MEG!- parancsolta, most már erősebb hangnemben, majd kinyújtotta felém karjait, mire akaratom ellenére megálltam.
Nem tudtam mi történik.
Tud irányítani engem?
Teljesen tehetetlen voltam. Mindkettejük egyre közelebb jött hozzám, nagyon féltem, pár ártatlan könnycsepp csordult végig arcomon, de próbáltam erős maradni.
Minden erőmet összeszedve próbáltam megmozdulni és elfutni... Bárhova, de innen messze!Nem sikerült, áltam csak mozdulatlanul tovább. Hallottam léptüket közeledni, majd hirtelen így kiáltott a férfi:
-Végre, meg vagy! -felkacagott gonoszan, majd elővett egy kést. Felém emelte és mielött leszúrt volna, egyszerre elkiabálták magukat:
-Hamarosan lejár az idő!Köszi, hogy elolvastad! :)
Ez az első storim wattpadon,
Véleményeiteket kommentbe írjátok meg! :)
YOU ARE READING
Dark Dream
FanfictionEgy álom minden éjjel és négy szó. "Hamarosan lejár az idő" Mit jelenthet ez? Sok ember próbált erre rájönni, de az idejük lejárt mielött megfejthették volna az álmot. Most Emilyn van a sor, hogy megfejtse. Harry segítségével sikerülhet ez? Rengete...