1. rész

285 18 4
                                    

Felriattam és hirtelen felültem. Nagyon féltem, egész testem remegett. -Emily nyugi, ez is csak egy álom volt.- nyugtattam magam több, kevesebb sikerrel.
Mit akar ez jelenteni, ki az a fiú? Mit jelent az hogy "hamarosan lejár az idő"? Elég hátborzongatóan hangzik.
Már két éve minden éjszaka ezt álmodom, valamit biztos jelent, de vajon mit?
Mindig is elhatároztam, hogy megfejtem, de feladtam, mert nem volt semmi esélyem, most viszon tényleg úgy érzem képes vagyok megfejteni, de nem egyedül..
Gondolkodásomból a nővérem hangja zökkentett vissza a valóságba.
Bár egy házban lakunk,ő nem sok időt tölt itthon, szóval többnyire enyém a ház.

-Emily gyere! Elfogsz késni, nem keltenél túl jó benyomást az új osztálytársaidra.- óó tényleg új suli, új osztálytársak.
Jöhet a gimiii. Már nagyon kiváncsi vagyok.
Az új körülmények talán megszüntetik ezt az álmot?

Gyorsan kipattantam az ágyból felöltöztem és egyenesen a konyhába mentem. Leültem és pillanatok alatt elfogyasztottam Octavia által elkészített reggelit. Gyorsan elvégeztem mindennapi teendőimet. Szőkésbarna hullámos hajamat megfésültem, majd szabadon hagytam leomlani hátamra. Hogy kiemeljem barna szemeimet kihúztam a szempilláimat szempillaspirállal.
Ezek után hamarosan indulhattam is. Nem volt túl messze, alig 10 perc gyalog. A környéket se nagyon ismerem ezért jól megnéztem mindent. Megérkeztem. Egy hatalmas épület fogadott, az előző sulimnál sokkal nagyobb. A portán kértem útbaigazítást, hogy megtaláljam a termet.

-9C-olvastam fel hangosan az ajtón lévő feliratot.-azt hiszem ez az.- lassan nyomtam le a kilincset majd kinyitottam az ajtót. Elég sokan voltak bennt, de nem igazán figyeltek rám, beszélgettek és hangoskodtak tovább. Egy hely volt szabad, oda siettem és leültem a fiú mellé. Fekete ruhában gubbasztott a padja felett. Barna, kissé göndör haját kócosan viselte a fején.
Ő, nem volt olyan mint a többi fiú, azok ordibáltak és vihogtak. Még ő csak ült ott magányosan és egy cetlit szorongatott. Próbáltam elolvasni mi lehet rajta, de nem jártam sok sikerrel, pont eltakarta.

Az ofő belépett a terembe és rendet teremtett. Mindenki lenyugodott és síri csend állt be.
Rövid bemutatkozást tartott nekünk és elmondta, a fontosabb tudnivalókat, majd beszélgettünk hogy kivel, mi történt a nyáron. Nem nagyon tudtam figyelni folyton ez a 4 szó járt a fejembe "hamarosan lejár az idő" de mégis milyen idő? Mire észbe kaptam kicsengettek és mindenki kiviharzott a teremből.
A hatalmas epület belülről még tágasabb volt, úgy döntöttem nem megyek messze a teremtől, mert nem találnak vissza, az biztos.

Nem kellett sokáig keresni, találtam egy autómatát és vettem egy ásványvizet. Leültem egy közeli padra és kíváncsian figyeltem mit csinálnak a többiek.
Egy lány hatalmas, barátságos mosollyal az arcán felém jött és megállt elöttem.

-Szia! Jessica vagyok- mondta még mindig vigyorogva és a kezét felém nyújtotta. Illedelmesen megfogtam és kezetráztunk.

-Szia, Emily- a pozitivitás csak úgy sugárzott kék szemeiből, így mosolygásra késztetett engem is.

- Új vagy, ugye? Ha, gondolod szívesen körbevezetlek, jó nagy ez a suli...- nagyon megörültem, hogy valaki segít nekem és nem kell egyedül lennem.

-Úúú, azt nagyon megköszönném!- pattantam fel és indultunk útnak.

Mindent megmutatott, egyedül biztos elvesztem volna, hatalmas. Nagyon kedves volt, sokat beszélgettünk, bár inkább ő mesélt többet. Van egy 19 éves bátyja és egy 6 éves kishúga.
Megbeszéltük, hogy órák után találkozunk a suli elött és elmegyünk fagyizni.
8. órának is vége, huh.. Kiléptem a teremből és indultam kifelé. Mentem volna, de jött egy nagy embertömeg és elsodródtam velük, egy számomra teljesen idegen helyre.
-Hm. Jess ide nem hozott. Hol lehetek?- ijeszto volt. Kértem volna útbaigazítást, de körülöttem csak nálam jóval idősebbeket láttam és nem merném lefogadni, hogy józanok. Féltem tőlük egy kicsit. Nem szeretem a piás embereket, ijesztőek ezért, nem is igazan járok bulizni.

-Mindegy hogyan, de innen el kell tünnöm minél hamarabb!-gondolkoztam kissé hangosan, de ez senkit nem zavart. Megindultam az első folyosón, amit megláttam.
Szembe jött egy srác és egy csaj, mikor megláttak összesúgtak, majd, mikor elhaladtam mellettük a képembe röhögtek.
Nagyon ismerősek voltak mindketten.
Mit akarhattak?

Köszi hogy elolvastad! :)
A véleményeiteket kommentbe írjátok meg!!:D

Dark DreamWhere stories live. Discover now